Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Een E30 is nou niet echt een Turkenkar vind ik. Vroeger woonde ik in Meulebeke en daar woonden ook een paar Turkse gezinnen, die 1 grote hangaar hadden om hun auto's in te zetten, en daar stond het redelijk vol met W201's en W124's. Vroeg mij altijd af hoe ze dat konden betalen.
    Tuurlijk is dat wel een turkenbak, nen Benz is ne Marokkanenbak!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
      Kilometerstand en staat ?
      168d en ligt al paar jaar stil. Wel altijd binnen gelegen.

Comment

• En wat hebben wij vandaag geleerd:

Punt 1: cabrio rijden is zalig
        2: auto's van 20 jaar oud verschaffen nog een hoop rijplezier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
          Tuurlijk is dat wel een turkenbak, nen Benz is ne Marokkanenbak!
          Nen E32 anders ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
            Nen E32 anders ook.
            Klopt, tot ze vragen naar de motor. Dan plots in mijn geval is het geen Turkenbak meer

Vraag maar aan CAS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
              Klopt, tot ze vragen naar de motor. Dan plots in mijn geval is het geen Turkenbak meer

Vraag maar aan CAS
              Zelfs met 7 is die BIV en taks moeilijk te dragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                Vandaag en gisteren al wat tripjes gedaan. En tis echt vet De motor loopt wel slecht dus de carb wordt nog afgesteld tegen de meeting volgende week. Hij wordt ook uitgelijnd. Mss dat ik de K&N er dan ook al op heb. Juist nog even zonder uitlaat gereden en dat geeft zoveel meer sensatie Ik heb nog niet volledig doorgetrokken maar ik heb de indruk dat hij toch geen power te kort komt. De toerenteller moet ook zo snel mogelijk gemaakt worden want zonder rijden vind ik echt kak
                Waar ga je dat laten doen, carb afstellen?

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                  Zelfs met 7 is die BIV en taks moeilijk te dragen.

Voor ne 5L V12 te betalen moede effenaf werken en das vies!

Comment

Waar ga je dat laten doen, carb afstellen?
                    het schijnt dat http://www.limburgselpgtechnieken.be/ hier int dorp dat doet.

Comment

• Thanks Novel & DJ Oli voor het briefje met groeten onder mijn ruitenwisser! Vreemd dat jullie me zijn gepasseerd, stond nochtans op een plaats waar geen mensen passeren die daar niet moeten zijn

Dacht eerst dat ik weer eens een parkeerboete aan mijn been had
                      Honda S2000 2002
                      BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                        Thanks Novel & DJ Oli voor het briefje met groeten onder mijn ruitenwisser! Vreemd dat jullie me zijn gepasseerd, stond nochtans op een plaats waar geen mensen passeren die daar niet moeten zijn

Olivier zit in de Alpacastraat op kot... Prachtige wagen kerel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                          Thanks Novel & DJ Oli voor het briefje met groeten onder mijn ruitenwisser! Vreemd dat jullie me zijn gepasseerd, stond nochtans op een plaats waar geen mensen passeren die daar niet moeten zijn

Ik zit daar een straat verder op kot dus heb uw wagen daar af en toe wel al zien staan...

Comment

• Vanavond de E30 naar mijn school brengen en dan vanaf morgen eens beginnen kijken wat het nu juist is.. En dan zien hoe ik het ga oplossen. Ik hoop op niet té veel kosten.
                            De meeste mensen snappen niet dat ik nog zoveel moeite doe voor zo'n oude auto, en me niet gewoon iets anders koop..
                            Ik zou niet weten wat, ik mis hem al !

Comment

• Daarnet bij 2 garages wandelen gestuurd nadat ik vroeg of ze de carburateur konden afstellen.

Ene was wel een VW/Audi garage (maar ze doen ook wat andere want heb daar al een paar keer een W123 zien staan), en de andere een algemene garage maar goed.

Die laatste zei dat m'n carburateur waarschijnlijk/misschien uitgesleten was en dat ik naar een officiële BMW garage moest gaan.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.
                              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Daarnet bij 2 garages wandelen gestuurd nadat ik vroeg of ze de carburateur konden afstellen.

Ene was wel een VW/Audi garage (maar ze doen ook wat andere want heb daar al een paar keer een W123 zien staan), en de andere een algemene garage maar goed.

Die laatste zei dat m'n carburateur waarschijnlijk/misschien uitgesleten was en dat ik naar een officiële BMW garage moest gaan.
                                Zoveel kan dat toch niet kosten bij BMW? 't Is niet dat ze daar tien uur aan moeten werken of zo hè.

Comment

• Bij de meeste BMW garage's gaan ze dat volgens mij toch ook niet goed kunnen. Het zijn vooral die mannen die nu al op pensioen zijn die dat echt goed kunnen afstellen.

Comment

• Waarschijnlijk waterpomp bij mij. Valt dus nog goed mee. Straks eentje gaan bestellen, en mss morgen nog steken, anders maandag aangezien de wagen nu op school staat en ik vrijdag geen school heb.

Waterpomp demonteren lijkt me nog niet te gemakkelijk. Iemand al eens gedaan ?

Comment

• De e30 vraagbaak!

kan misschien in de openingspost geplaatst worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        De e30 vraagbaak!

kan misschien in de openingspost geplaatst worden
                                        Dan beter meteen de downloadlink: http://e30forum.nl/info/algemeen/vraagbaak.pdf

Comment

• ja die zocht ik ook maar toen ik op eigenschappen klikte van het prentje kwam ik op de afbeeldingslocatie uit

Comment

Working...
                                          X