Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
    Hier kleinere velgen onder en chromen niertjes en men kan spreken van een sleeper.

Niet te zot duur trouwens!
    Das Dimi de zijne. Das heel goedkoop trouwens. Moest het hier al niet vol staan ik ging er direct om.

Comment

• sewes nog eens een uitgebreid toerke doen en daarna poetsen voor de meet morgen

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
          sewes nog eens een uitgebreid toerke doen en daarna poetsen voor de meet morgen
          Welke meet? Ben weer eens niet mee
          Honda S2000 2002
          BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• oldtimermeet in Kallo. check het meeting subforum he

Comment

• Dikke kleur.. Enkel nog wat optische dingen veranderen.

1991 Mazda MX-5 NA
              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• O ja, dit is echt geil:

1991 Mazda MX-5 NA
                Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                  Dikke kleur.. Enkel nog wat optische dingen veranderen.

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bstjp1pqpyqv
                  Zalig kleurke.

Comment

• Beetje spijtig dat de prachtige turbine velgen zwart zijn gespoten, nu zie je niet meer zo goed hoe knap ze wel zijn .
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                      Dikke kleur.. Enkel nog wat optische dingen veranderen.

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bstjp1pqpyqv
                      Fantastisch zo een edition !
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

• Gisteren in Essen, vlakbij de Delhaize Proxy in Heikant een zwarte e30 coupé. Alpina logo's, Mtech spoiler, volledig rode achterlichten, die doorlopen met elkaar onder de nummerplaat.
                        Was best vet

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

voertuig dat van Duitsland komt, maar waarvan de papieren per post gedurende het verzenden naar mijn woonplaats!! werden verloren! zij is full opties van het tijdperk! - sound systeem, leer (niet verscheuren!!!), clim, schuifdak, bouwpakket carrosserie op het zelf nieuws van oorsprong, velgen alu 15 stijgen,… de auto richt en rolt nikkel. het zou ongelukkig zijn om het te zetten in stukken!!! ideaal om een geaccidenteerde kassa te vervangen of ..... verschillende mogelijke oplossingen, vraagt ik inlichtingen!

Google translate?

Comment

• Ja, enkel 'roest' konden ze niet vertalen, denk ik.
                            1991 BMW E30 318is

Comment

• Ik wil die velgjes wel.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.
                              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CHARLE5 Bekijk Berichten
                                http://www.2dehands.be/autos/autos/b...%2Fautos%2Fbmw

voertuig dat van Duitsland komt, maar waarvan de papieren per post gedurende het verzenden naar mijn woonplaats!! werden verloren! zij is full opties van het tijdperk! - sound systeem, leer (niet verscheuren!!!), clim, schuifdak, bouwpakket carrosserie op het zelf nieuws van oorsprong, velgen alu 15 stijgen,… de auto richt en rolt nikkel. het zou ongelukkig zijn om het te zetten in stukken!!! ideaal om een geaccidenteerde kassa te vervangen of ..... verschillende mogelijke oplossingen, vraagt ik inlichtingen!

Google translate?
                                Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                Ja, enkel 'roest' konden ze niet vertalen, denk ik.
                                De eigenaar zit echt nog in met zijn kar, hij raadt de koper aan om het leer niet te verscheuren Koopje!
                                Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Ik vind dat er binnenkort eens een e30 meeting moet komen, omdat er op het oldtimer-gedoe toch wet 30jes waren...

Comment

• Dju, na vandaag wil ik ook nen E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                      Dju, na vandaag wil ik ook nen E30.
                                      We kunnen altijd een prijske overeen komen voor de mijne?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                        We kunnen altijd een prijske overeen komen voor de mijne?
                                        Laat maar iets weten als ge hem wegdoet.

Comment

• Zelfs met halve grille, motorkap in grondverf, zonder bumper en zonder embleem zijn ze nog steeds sexy.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                          Ik vind dat er binnenkort eens een e30 meeting moet komen, omdat er op het oldtimer-gedoe toch wet 30jes waren...
                                          Ik ben alvast voor.

Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                          Dju, na vandaag wil ik ook nen E30.
                                          En dat van een Fiat man.

Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                          Laat maar iets weten als ge hem wegdoet.
                                          Op de mijne kan ook geboden worden.

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Working...
                                          X