Oorspronkelijk geplaatst door Geertt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtensewes nog eens een uitgebreid toerke doen en daarna poetsen voor de meet morgen
Comment
-
Dikke kleur.. Enkel nog wat optische dingen veranderen.
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
O ja, dit is echt geil:
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenDikke kleur.. Enkel nog wat optische dingen veranderen.
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bstjp1pqpyqv
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenDikke kleur.. Enkel nog wat optische dingen veranderen.
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bstjp1pqpyqv2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
voertuig dat van Duitsland komt, maar waarvan de papieren per post gedurende het verzenden naar mijn woonplaats!! werden verloren! zij is full opties van het tijdperk! - sound systeem, leer (niet verscheuren!!!), clim, schuifdak, bouwpakket carrosserie op het zelf nieuws van oorsprong, velgen alu 15 stijgen,… de auto richt en rolt nikkel. het zou ongelukkig zijn om het te zetten in stukken!!! ideaal om een geaccidenteerde kassa te vervangen of ..... verschillende mogelijke oplossingen, vraagt ik inlichtingen!
Google translate?
Comment
-
-
Ik wil die velgjes wel.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CHARLE5 Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be/autos/autos/b...%2Fautos%2Fbmw
voertuig dat van Duitsland komt, maar waarvan de papieren per post gedurende het verzenden naar mijn woonplaats!! werden verloren! zij is full opties van het tijdperk! - sound systeem, leer (niet verscheuren!!!), clim, schuifdak, bouwpakket carrosserie op het zelf nieuws van oorsprong, velgen alu 15 stijgen,… de auto richt en rolt nikkel. het zou ongelukkig zijn om het te zetten in stukken!!! ideaal om een geaccidenteerde kassa te vervangen of ..... verschillende mogelijke oplossingen, vraagt ik inlichtingen!
Google translate?Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenJa, enkel 'roest' konden ze niet vertalen, denk ik.Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenDju, na vandaag wil ik ook nen E30.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenWe kunnen altijd een prijske overeen komen voor de mijne?
Comment
-
Zelfs met halve grille, motorkap in grondverf, zonder bumper en zonder embleem zijn ze nog steeds sexy.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIk vind dat er binnenkort eens een e30 meeting moet komen, omdat er op het oldtimer-gedoe toch wet 30jes waren...
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenDju, na vandaag wil ik ook nen E30.
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenLaat maar iets weten als ge hem wegdoet.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
Comment