Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kga hem niet wegdoen hoor. Dat was de emotie van de moment.

Tis gewoon al ff dat hij warmliep, uiteindelijk door iets stom terug in orde, en dat komt dit voor.. Nu ga ik op weekend met de KSA. En daarna werken, dus tzal voor volgend weekend zijn. Maar tkomt in orde..

Comment

• Iemand geïnteresseerd in:

- 1 velg Styling 10 (15 inch)

Anleitungen, Reparaturen, Tipps & Tricks, Kaufberatung, Neuheiten. BMW-Treff - der Treffpunkt für alle BMW-Fans und -Fahrer. Besuche die Community jetzt

- 2 velgen Styling E30 (14 inch)

Anleitungen, Reparaturen, Tipps & Tricks, Kaufberatung, Neuheiten. BMW-Treff - der Treffpunkt für alle BMW-Fans und -Fahrer. Besuche die Community jetzt

- 1 E30-stuurtje

(voorbeeldfoto's uiteraard)

Comment

• 1ste 2 foto's werken niet.

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• 2 kroonkurkjes en 1 styling 10:

Comment

• Heb je foto's van die kroonkurken? Zijn ze nog net, indien ja: hier wel interesse.

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
              Heb je foto's van die kroonkurken? Zijn ze nog net, indien ja: hier wel interesse.
              Ik heb snel 1 foto genomen, maar die is niet zo duidelijk en ik heb die camera momenteel ook niet bij Ik zal er morgen een betere foto van nemen en eens goed kijken naar de staat

('t zijn namelijk niet mijn velgen)

Comment

• Weet je ook de prijs die hij vraagt? Als er geen erge stoeprandschade is en de lak niet afbladdert zijn ze denk ik verkocht.

Er zit trouwens ook geen radio in m'n E30, en helaas ook geen aansluiting! Dus geen kabels. Waar zou ik dit kunnen laten doen? En welke boksen zou ik kunnen steken op de voorziene plaats vooraan om mooi kwalitatief geluid te hebben?

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Weet je ook de prijs die hij vraagt? Als er geen erge stoeprandschade is en de lak niet afbladdert zijn ze denk ik verkocht.
                  Hoeveel had je in gedachten? Zou thuis eens moeten kijken, weet het niet vanbuiten

Comment

• Hangt ervan af hoe goed ze er nog uitzien he.

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Weet je ook de prijs die hij vraagt? Als er geen erge stoeprandschade is en de lak niet afbladdert zijn ze denk ik verkocht.

Er zit trouwens ook geen radio in m'n E30, en helaas ook geen aansluiting! Dus geen kabels. Waar zou ik dit kunnen laten doen? En welke boksen zou ik kunnen steken op de voorziene plaats vooraan om mooi kwalitatief geluid te hebben?
                      Kabels kan je zelf maken. Ik heb een originele radio-aansluiting, dus kan ik je eventueel wel aangeven welke fiches je moet gebruiken.

Kwalitatief geluid in een e30 impliceert versterkers denk ik.
                      1991 BMW E30 318is

Comment

• ik heb alpine boxen rondom en geluid is oké. Niet extreem ofzo. Maar ben er wel content van. Heb ook een alpine radio.. Iets duurder maar oké.

@CAS: laat aub weten via pm wanneer ik er nog eventueel om kan komen en waar. Int het weekend of 's avonds

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                          Dat beu zijn is tijdelijk. Een E30 doet u altijd opnieuw goesting krijgen.
                          So true!

Comment

• Mooi weer, dakje open, knallen met de E30
                            Moderne wagens kunnen me gestolen worden!
                            Honda S2000 2002
                            BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Heb je foto's van die kroonkurken? Zijn ze nog net, indien ja: hier wel interesse.
                              Ik heb ze vandaag eens een wasbeurtje gegeven ('t was nodig ) en nu zien ze er imo nog héél goed uit. 1 velg mist een klein beetje lak aan de rand.
                              Ik heb het op foto en de camera ligt hier naast mij, maar nu werkt dat verdomde kaartlezertje niet

Foto's komen sowieso vandaag nog online

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                ik heb alpine boxen rondom en geluid is oké. Niet extreem ofzo. Maar ben er wel content van. Heb ook een alpine radio.. Iets duurder maar oké.
                                Rondom = ook in de hoedenplank zeker? DIe is nu gaten-loos en dat hou ik liever zo.

Hoeveel inch/watt zijn de boksen vooraan? Heb al een LG radio klaar liggen hier. Ging hem eerst in de Jetta steken maar 't is een zwarte dus past beter in de E30.

Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
                                Ik heb ze vandaag eens een wasbeurtje gegeven ('t was nodig ) en nu zien ze er imo nog héél goed uit. 1 velg mist een klein beetje lak aan de rand.
                                Ik heb het op foto en de camera ligt hier naast mij, maar nu werkt dat verdomde kaartlezertje niet

Foto's komen sowieso vandaag nog online
                                Klinkt goed, zal wachten op de foto's. Heb je een richtprijs?

Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                Kabels kan je zelf maken. Ik heb een originele radio-aansluiting, dus kan ik je eventueel wel aangeven welke fiches je moet gebruiken.

Kwalitatief geluid in een e30 impliceert versterkers denk ik.
                                Heb hier een versterkertje liggen dat ik van iemand gekregen heb, maar kabels zelf maken, dat komt niet goed met mijn clumsyness en 0,0 kennis van elektriciteit denk ik.

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Klinkt goed, zal wachten op de foto's. Heb je een richtprijs?
                                  -> PM

Comment

• Last edited by Atenza; 09/04/2011, 15:31. Reden: Max. 3 foto's per post.

Comment

• daar laagprofiel op leggen moet ook wel vet staan

Comment

• 'k Had eens gemaild naar Brezan voor nieuwe remblokken.

Deze blokken kosten vooraan 56,64 euro excl btw
                                        achteraan 48,88 euro excl btw
                                        remcontact 9,50 euro excl btw

Als'k het hier zo lees zou 100 euro echt wel max zijn, dus Brezan is gewoon duur of...?

Comment

• ebay is gewoon goedkoop

Comment

Working...
                                          X