Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    Ik heb rechtsachter water in de pinker. Is daar een bekende oorzaak van?
    Soms, maar dan gaat het meestal naar de koffer, komt er water binnen langs de rubber van uw achterlichten. Achterlichten er uit halen, rubber demonteren, in een warm bad leggen en schoon maken kan helpen.

Comment

• Dat is wel een toffe sticker
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Ben wat aan het zoeken naar leuke stickers want ik vind mijn auto nu zo kaal. Daarom staat het 316 logo ook op de planning. Als je iets vind zet het hier maar neer

Comment

• 911, zitten uw verlagingsveren er al onder? Zoja, wat zijn je bevindingen?

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Ben wat aan het zoeken naar leuke stickers want ik vind mijn auto nu zo kaal. Daarom staat het 316 logo ook op de planning. Als je iets vind zet het hier maar neer
            hihi, en ik wil juist die chrome letters WEG

Comment

Ben wat aan het zoeken naar leuke stickers want ik vind mijn auto nu zo kaal. Daarom staat het 316 logo ook op de planning. Als je iets vind zet het hier maar neer
              http://www.stickerdump.com/

Comment

• Ziet er nog ok uit: http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/...i-55676595.htm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                  911, zitten uw verlagingsveren er al onder? Zoja, wat zijn je bevindingen?
                  We zouden eigenlijk eens moeten vergelijken want de mijne is nooit orgineel op de weg geweest Kenny zei zondag dat hij wel hard en stuiterig is maar die komt dan ook uit een A4 B6... Ik ga eerst zorgen dat hij perfect rijdt. Dat wilt dus zeggen zien dat de motor beter loopt en de trilling verdwenen is rond 70-90 km/u. Daarna kan ik eens goed gassen en beter oordelen over de ophanging. In iedergeval, 190€ voor een complete set seren en schokdempers is erg goedkoop. In mijn geval waren de dempers en veren rondom echt aan vervanging toe dus dat kwam goed uit. Ik heb ook 16" liggen en dat maakt hem niet comfortabeler he
                  Als je veel kilometers maakt dan zou ik voor een dure set gaan want volgens mij gaat deze set van TA technix het wel sneller begeven. Aan 3000 km per jaar is mij dat geen zorg natuurlijk

Comment

• Ik zal hem hier ook maar al zetten zeker.

25 Jaar E30 vraagt om een feestje, met vuurwerk

Captain Turbo
                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Je bent 3 jaar te laat, het feestje was in 2008

Comment

• shhhtttt
                        Captain Turbo
                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Is die mister horsepower niets?

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                          We zouden eigenlijk eens moeten vergelijken want de mijne is nooit orgineel op de weg geweest Kenny zei zondag dat hij wel hard en stuiterig is maar die komt dan ook uit een A4 B6... Ik ga eerst zorgen dat hij perfect rijdt. Dat wilt dus zeggen zien dat de motor beter loopt en de trilling verdwenen is rond 70-90 km/u. Daarna kan ik eens goed gassen en beter oordelen over de ophanging. In iedergeval, 190€ voor een complete set seren en schokdempers is erg goedkoop. In mijn geval waren de dempers en veren rondom echt aan vervanging toe dus dat kwam goed uit. Ik heb ook 16" liggen en dat maakt hem niet comfortabeler he
                          Als je veel kilometers maakt dan zou ik voor een dure set gaan want volgens mij gaat deze set van TA technix het wel sneller begeven. Aan 3000 km per jaar is mij dat geen zorg natuurlijk
                          Waar gekocht eigenlijk? Kan misschien nog interessant zijn voor de mijne in de toekomst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                            En bij mij alleman neuten dat 17" alpina's te groot zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                              En bij mij alleman neuten dat 17" alpina's te groot zijn
                              Ik vind ze hier toch ook iets te groot.
                              Maar ik ben dan ook gewoon fan van de BBS'jes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                Is die mister horsepower niets?

Waar gekocht eigenlijk? Kan misschien nog interessant zijn voor de mijne in de toekomst.
                                hottuning.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                  Ik zal hem hier ook maar al zetten zeker.

25 Jaar E30 vraagt om een feestje, met vuurwerk

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                  shhhtttt
                                  Je levert knap fotomateriaal PJH!

IS
                                  Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

hottuning.be
                                    Allright

Comment

'k zou die wel graag kopen

Hoeveel betalen jullie zo aan verzekring?

Zou ik deze dan best als classic car verzekeren ? ben nu ingeschreven als hoofdbestuurder maar mijn pa betaald de verzekering van m'n pug 406

Comment

Lookin' good!

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Working...
                                        X