Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
911, zitten uw verlagingsveren er al onder? Zoja, wat zijn je bevindingen?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenBen wat aan het zoeken naar leuke stickers want ik vind mijn auto nu zo kaal. Daarom staat het 316 logo ook op de planning. Als je iets vind zet het hier maar neer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenBen wat aan het zoeken naar leuke stickers want ik vind mijn auto nu zo kaal. Daarom staat het 316 logo ook op de planning. Als je iets vind zet het hier maar neer
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten911, zitten uw verlagingsveren er al onder? Zoja, wat zijn je bevindingen?
Als je veel kilometers maakt dan zou ik voor een dure set gaan want volgens mij gaat deze set van TA technix het wel sneller begeven. Aan 3000 km per jaar is mij dat geen zorg natuurlijk
Comment
-
Ik zal hem hier ook maar al zetten zeker.
25 Jaar E30 vraagt om een feestje, met vuurwerk
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
shhhttttCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenWe zouden eigenlijk eens moeten vergelijken want de mijne is nooit orgineel op de weg geweest Kenny zei zondag dat hij wel hard en stuiterig is maar die komt dan ook uit een A4 B6... Ik ga eerst zorgen dat hij perfect rijdt. Dat wilt dus zeggen zien dat de motor beter loopt en de trilling verdwenen is rond 70-90 km/u. Daarna kan ik eens goed gassen en beter oordelen over de ophanging. In iedergeval, 190€ voor een complete set seren en schokdempers is erg goedkoop. In mijn geval waren de dempers en veren rondom echt aan vervanging toe dus dat kwam goed uit. Ik heb ook 16" liggen en dat maakt hem niet comfortabeler he
Als je veel kilometers maakt dan zou ik voor een dure set gaan want volgens mij gaat deze set van TA technix het wel sneller begeven. Aan 3000 km per jaar is mij dat geen zorg natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenZiet er nog ok uit: http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/...i-55676595.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenEn bij mij alleman neuten dat 17" alpina's te groot zijn
Maar ik ben dan ook gewoon fan van de BBS'jes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIs die mister horsepower niets?
Waar gekocht eigenlijk? Kan misschien nog interessant zijn voor de mijne in de toekomst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenIk zal hem hier ook maar al zetten zeker.
25 Jaar E30 vraagt om een feestje, met vuurwerk
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenshhhtttt
ISDedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenZiet er nog ok uit: http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/...i-55676595.htm
Hoeveel betalen jullie zo aan verzekring?
Zou ik deze dan best als classic car verzekeren ? ben nu ingeschreven als hoofdbestuurder maar mijn pa betaald de verzekering van m'n pug 406
Comment
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
Comment