Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Spijtig van die getinte ruiten. Moest het een touring zijn, was het perfectie geweest.

Comment

• En spijtig van de te grote Alpina's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
        Moest er iemand stabilisatorstangen zoeken...
        Ik verkoop de mijne ook. Mtech, dus dezelfde. Mijn achterste is wel gezandstraald en gepoedercoat, die roest nooit meer. De voorste kan een laagje verf gebruiken. Zitten nieuwe droplinks / pendelsteunen bij
        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Heb je iets anders in de plaats gestoken? Of afkomstig van een afbraak?

Comment

• eibach. Dikker, strakker.
            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Making off van het vuurwerkgedeelte van de foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                En spijtig van de te grote Alpina's.

Nu hoor'k u spreke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Making off van het vuurwerkgedeelte van de foto
                  Hilariteit alom
                  Honda S2000 2002
                  BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Proficiat e30.

Comment

• http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/...--55257260.htm

of

http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/...i-55676595.htm

Naar wat zou jullie voorkeur uitgaan? ik woon zeer dicht bij Houthulst, Gent is een uurtje rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                        http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/...--55257260.htm

of

Naar wat zou jullie voorkeur uitgaan? ik woon zeer dicht bij Houthulst, Gent is een uurtje rijden
                        Naar beide auto's gaan kijken & testrijden - dan pas kun je zo'n beslissing nemen.

Comment

• Die van gent heeft wrs al een koper, er komt iemand kijken zei die..

Comment

• Ik vind die eerste precies toch een tikkeltje te duur? Plus, die tweede ziet er wel beter uit, maar das persoonlijk.

Comment

• die 4 deurs blinkt precies meer hé, waardoor die er beter uitziet, dat vind ik ook.
                              Maar ik denk dat die 3 deurs beter onderhouden is. alle roest is ook weggewerkt staat er, prijs vind ik ook wel aan de dure kant hoor

Comment

• Die bovenste denkt dat ie een 318is heeft zeker. En tis niet omdat er iemand komt kijken dat ie hem automatisch koopt ook eh Ga sneller kijken

Comment

• Als je tijdens de week iemand nodig hebt om mee te gaan keuren wil'k wel. (naar die in gent)

Comment

• polieren en andere linkere grille en die kroonkurken eens goe opblinken en tga een bjoetie zijn

Comment

• Die eerste is duur! Hij heeft een jaar stil gestaan dus een groot onderhoud kan geen kwaad. Daarbij kan hij niet test gereden worden en heeft hij ook geen keuring. Daar hang je geen 3000€ aan mijn beste

Comment

• Vind ik ook, maar wat zijn zo de prijzen?

Comment

• tussen de 2000 en 2500 voor een goeie?
                                          En da's al vrij ruim.

Als je de keuze hebt dan zou m'n voorkeur altijd naar een NFL gaan. Als ik niet naar het uiterlijk kijk (waar een facelift vaak een plus is voor mij) dan is het omdat er sowieso altijd een paar zaken extra standaard op zitten.
                                          Tenzij die VFL loaded is natuurlijk.

Comment

Working...
                                          X