Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Ik heb er hier ook al jaaaaren 1 liggen, zo'n grote zwarte met gele letters. Had ook een klein stickertje maar die hangt al enkele jaren op m'n fiets.

Had ook zo'n grote groene met paarse letters (die vind ik minder mooi) maar die hangt op een tekenmap. Doe de sticker wel niet weg dus eigenlijk is m'n post vrij nutteloos. Maar zou je echt een sticker op je E30 plakken? Volgens mij past dat niet echt.

Heb de dopjes trouwens op de velgen gestoken. Die ene met dat geel logo krijg ik echter niet proper, remstof helemaal aangekoekt.

Heb wel een poging gedaan om ze te poetsen maar was het na 2 kotjes (die ik niet eens deftig proper kreeg) beu.
    Die kleine stubru stickertjes zou ik nog wel kleven ja. StuBru luisteraar in hart & nieren hè
    Ik ga morgen naar de avant-première van hall pass via stubru, en daar nog eens proberen stickers af te luizen voor op den auto van't werk. Bij Alex Agnew had die promoboy niets bij dan enkel de toegangstickets, amateur

Comment

• Hier ook StuBru a volenté maar meer fan van het oude StuBru van de jaren '90, vandaar dat ik dus eerder zo'n sticker zou plakken dan die nieuwe.

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
        Hier ook StuBru a volenté maar meer fan van het oude StuBru van de jaren '90, vandaar dat ik dus eerder zo'n sticker zou plakken dan die nieuwe.

op de e30 wil ik de oude, op de Scudo en binnekort Viano of Vito de nieuwe

Comment

• Vandaag eens met de e30 bezig geweest. Was begonnen met de bumpers en zo terug wat te zwarten, maar ge weet hoe dat gaat eenmaal ge begint: geëindigd met hem samen met Yaqub snel eens in de wax te zetten. Alsook: hoera voor tireshine!

En kijk wie ik vandaag gespot heb in mijn buurt :

Comment

• tireshine moet ik ook hebben!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
              tireshine moet ik ook hebben!
              Vijf of zes euro voor een grote spuitbus betaald in de Supra Bazar. Wet look achtig iets.

Comment

• Ik heb zin in een E30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                  *vind ik zeer leuk*

Ging nog vlot dan precies?
                  Ging idd redelijk vlot. juist op het einde die bekabeling was wat beu. Was dan ook aant het twijfelen of ik de versnellingsbak mee zou uitnemen of laten zitten. Uiteindelijk laten zitten. Ging er juist uit. Foto's staan op Bram zijn camera dus kzal nog zien wanneer ik ze heb

Comment

• Amai zo proper, Skyline!

Eigenlijk een zalige kleur, dat blauw, al vinden de meesten van niet. Je komt het niet vaak tegen.

Wat heb je gebruikt om de bumpers te zwarten? Heb hier nog een product van Turtle Wax waarmee ik m'n spiegels gedaan heb, maar die roostertjes onder de voorruit willen niet zwart worden daarmee.

Kroonkurkjes ftw.

Ga me ook maar eens zo'n bus tireshine halen.

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• En dan binnenkort eens binnensteken voor nieuwe klepstoters en eindelijk cruisen zonder TAKATAKATAKATAKA geluid.

Comment

• Is er iemand die nog een setje staal zoekt?

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• hmm volgens mij maakt mijne dat geluid ook.. allez tis zo een zachte rateling die de Megane niet maakt

Comment

hmm volgens mij maakt mijne dat geluid ook.. allez tis zo een zachte rateling die de Megane niet maakt
                            Ze tikken allemaal wel een beetje. Maar is wel een typisch M40 motorenprobleem, klepstoters/nokkenas die kapot gaan. Bij mij is het soms een zacht geratel, hoe warmer de motor, hoe scherper en harder. Ik rijd met een naaimachine dan.

Comment

hmm volgens mij maakt mijne dat geluid ook.. allez tis zo een zachte rateling die de Megane niet maakt

Jij hebt toch een M10, en Skyline een M40?
                              1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                Idd.

Nog een fotootje trouwens, met de Megane ernaast die afgespoeld moest worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                  Heb ik geen kleppenstoters dan?

Comment

Heb ik geen kleppenstoters dan?
                                    Volgens mij geen hydraulische. Jouw kleppen vallen te stellen denk ik.
                                    Last edited by DenDuvel; 17/04/2011, 20:56.
                                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X