Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
    Inderdaad, ze hadden die nooit dakloos mogen maken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Furo Bekijk Berichten
      de nummerplaat doet vermoeden dat hij van een oud persoon is en dat is meestal wel goed. 1000€ gekeurd vind ik een mooie prijs. Best wel eens navragen wanneer de distributieketting vervangen is want dat moet om de 40k als ik me niet vergis.

Comment

• Distributieketting? Je zal vast de riem bedoelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
          Distributieketting? Je zal vast de riem bedoelen.
          ja heb me vergist Ik dacht dat alle motoren een riem hadden en de M40; M42 een ketting. maar tis dus mijne m10 die een ketting heeft liggen

Comment

• Die kettingen zijn trouwens erg stevig, moeten amper vervangen worden naar wat ik weet. Riemen daarintegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Furo Bekijk Berichten
              Spijtig dat die coole nummerplaat verloren gegaan is. Over de auto, beste wat je kunt doen is gaan kijken, en eventueel een kenner meevragen.

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

hopelijk geeft dit toch een meerwaarde aan dit topic, zitten echt gekke beelden bij
              Amai zitten een paar zotte crashes tussen, en ook sommige waarvan je denkt hoe ze dat geflikt hebben, ze slippen en dan geven ze nog eens gas om in de afrond te rijden? Die ene bijna op het einde die zijwaarts rolde, op z'n 4 poten terechtkwam en dan terug door reed was ook grappig.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Wat is eigenlijk de gangbare prijs voor een set 15" BBS?

Comment

Wat is eigenlijk de gangbare prijs voor een set 15" BBS?
                  Hangt af van de staat van de velgen en banden.

Semi goede banden en velgen in zeer goede staat ben je snel 500 knapen kwijt.

Met versleten brolbanden mag je ook snel 300 rekenen, en dan ben je uiteindelijk duurder af...

Comment

• Ik heb gevraagd wanneer de distributieriem het laatst vervangen is en de eigenaar heeft me gezegd dat die 2000 km geleden vervangen is.

Dus volgens jullie zou die de moeite zijn om eens te gaan zien?

Comment

• Ik zou niet teveel twijfelen en gewoon gaan kijken, voor iemand anders je voor is.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                        'k Had eens gemaild naar Brezan voor nieuwe remblokken.

Deze blokken kosten vooraan 56,64 euro excl btw
                        achteraan 48,88 euro excl btw
                        remcontact 9,50 euro excl btw

Als'k het hier zo lees zou 100 euro echt wel max zijn, dus Brezan is gewoon duur of...?
                        Ik heb daar de remmen van vervangen....blokken en schijven rondom voor 100€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                          Hangt af van de staat van de velgen en banden.

Semi goede banden en velgen in zeer goede staat ben je snel 500 knapen kwijt.

Met versleten brolbanden mag je ook snel 300 rekenen, en dan ben je uiteindelijk duurder af...
                          't Is dat ik een set ben tegengekomen op Kapaza waar ze 200 euri vragen voor een set maar waar ik niet weet of de velgen gewoon zeer vuil zijn of in slechte staat.

Comment

• Ik wil wel gaan zien naar de wagen, alleen ken ik er te weinig van of weet ik niet echt goed waar ik op moet letten.

Comment

't Is dat ik een set ben tegengekomen op Kapaza waar ze 200 euri vragen voor een set maar waar ik niet weet of de velgen gewoon zeer vuil zijn of in slechte staat.
                              West-vlaanderen?

Zeker dat het 15" zijn?
                              1991 BMW E30 318is

Comment

Ik speur hier competitie op

Wie van het forum heeft ook een setje nodig ?

Van Gistel, zonder prijs
                                http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/...0-55821528.htm

ook wel mooi wel 375€:
                                http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/...n-55831757.htm

geen bbs maar ook wel mooi:
                                http://nl.kapaza.be/antwerpen/rial-1...n-55742626.htm
                                Last edited by ; 20/04/2011, 12:16.

Comment

• 't Gaat dus om die eerste.

Comment

• ze zijn vuil + stoeprandschade :s kijk maar eens goed naar die foto
                                    Ik woon daar op 20min. van
                                    Last edited by ; 20/04/2011, 12:19.

Comment

• Ik heb wel interesse in die deepbeds.

(mailtje gestuurd )

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                        Ik heb wel interesse in die deepbeds.

(mailtje gestuurd )
                                        wat zijn diepbeds precies?

TIP: zoek 4X100

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                          Ik heb wel interesse in die deepbeds.

(mailtje gestuurd )
                                          Je kan hem een PM sturen ook, das Max Dish.

Comment

Working...
                                          X