I pity the fool who bought that thing
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenI pity the fool who bought that thing
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenGohja die motor zet zo aan om in de toeren de trekken
Echt verslavend.
Maar het is niet dat hij afgeragd wordt hoor
Een 320 dient om op zondag met je klak op je kop pistolets te gaan halen bij de bakker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtengenoteerd stukken maar geen auto's, iemand die het adres exact weet?
316 van '84
Ik hoop dat deze hier niet al eens gepasseerd is, mooie kilometerstand
http://nl.kapaza.be/limburg/bmw-3-e30-316--54074700.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenIk trek soms wel eens tot het rood. Alleen als de motor warmstaat, zie ik niets verkeerd in. Moet daar tegen kunnen..2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenMijn 316 van '84 (begin 84 zelfs) heeft er een 40 000 minder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenWat zou jij dan doen mocht je een 318is rijden? Die smeken er pas om.
Een 320 dient om op zondag met je klak op je kop pistolets te gaan halen bij de bakker.
Een 325i is natuurlijk nog vetter2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenDat vind ik net leuk aan die motor, je kan er echt heel rustig mee cruisen maar als je wil kan je ook beginnen doorperen en redlinen met bijbehorende zalige sound
Een 325i is natuurlijk nog vetter
Die laatste 2000 toeren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenJa, maar een m42 sleurt zich veel harder door z'n toerentallen dan een m20.
Die laatste 2000 toeren...
En die typische ronk dan2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenDat is toch ook typisch bij de M20, wordt precies pas wakker na 4000 toeren en dan wordt die alleen maar sterker tot zijn hoogtepunt.
En die typische ronk dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenEens trekken of wa?2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
-
Die hebben ze wss op een weinig katholieke manier performanter proberen maken...
Normaal enkel joint de culasse en culasse zelf die sneuvelen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenMaat van mij heeft bij die chris uit moorslede of moorsele een e30 325ix gekocht, dus we zullen zien of het briel is of niet he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenPff twijfel ivm een e30 320i.
Lage vraagprijs, maar heeft al serieuze tik gehad achteraan, is wel proffesioneel rechtgetrokken maarja.
Aan de andere kant, tis een eerste auto dus de kans dat ik hem prak blijft wel reeel
het is gewoon een kwestie van jezelf kennen en niet al teveel show willen verkopen
ik heb mijn rijbewijs sinds september '10 dus nog niet zo lang
maar als eerste auto zeker doen, ik ben nu op zoek naar een e30 maar heb al een peugeot 406
dus zit ik verveeld met het feit dat ik dan met 2 auto's zit.
zet anders eens een linkje ofzo ik zal hem niet komen wegkapen voor uw neus (andere forummers mss wel )
zeker niet als het een schadegeval is, er is altijd wel iets die meeplooit (denk ik dan zo)
kijk zeker of de deuren goed sluiten koffer goed sluit en waterdicht is, want roest in de koffer wil je niet ^^
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenWat zou jij dan doen mocht je een 318is rijden? Die smeken er pas om.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenik dacht ook zo, heb al paar keer sjans gehad
het is gewoon een kwestie van jezelf kennen en niet al teveel show willen verkopen
ik heb mijn rijbewijs sinds september '10 dus nog niet zo lang
maar als eerste auto zeker doen, ik ben nu op zoek naar een e30 maar heb al een peugeot 406
dus zit ik verveeld met het feit dat ik dan met 2 auto's zit.
zet anders eens een linkje ofzo ik zal hem niet komen wegkapen voor uw neus (andere forummers mss wel )
zeker niet als het een schadegeval is, er is altijd wel iets die meeplooit (denk ik dan zo)
kijk zeker of de deuren goed sluiten koffer goed sluit en waterdicht is, want roest in de koffer wil je niet ^^
Comment
Comment