Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• I pity the fool who bought that thing

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
      I pity the fool who bought that thing
      Ik moest en zou ne cabrio hebben in die kleurencombo, tsja. Al bij al, er rijden slechtere exemplaren rond denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
        Gohja die motor zet zo aan om in de toeren de trekken
        Echt verslavend.
        Maar het is niet dat hij afgeragd wordt hoor
        Wat zou jij dan doen mocht je een 318is rijden? Die smeken er pas om.

Een 320 dient om op zondag met je klak op je kop pistolets te gaan halen bij de bakker.
        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          genoteerd stukken maar geen auto's, iemand die het adres exact weet?

316 van '84
          Ik hoop dat deze hier niet al eens gepasseerd is, mooie kilometerstand
          http://nl.kapaza.be/limburg/bmw-3-e30-316--54074700.htm
          Mijn 316 van '84 (begin 84 zelfs) heeft er een 40 000 minder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
            Ik trek soms wel eens tot het rood. Alleen als de motor warmstaat, zie ik niets verkeerd in. Moet daar tegen kunnen..
            Dat denk ik ook, 6 cilinders verdomme !
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
              Mijn 316 van '84 (begin 84 zelfs) heeft er een 40 000 minder
              Wel jammer dat hij ook nog in 40.000 stukken ligt.
              1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten

Een 320 dient om op zondag met je klak op je kop pistolets te gaan halen bij de bakker.
                Dat vind ik net leuk aan die motor, je kan er echt heel rustig mee cruisen maar als je wil kan je ook beginnen doorperen en redlinen met bijbehorende zalige sound
                Een 325i is natuurlijk nog vetter
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

Dat vind ik net leuk aan die motor, je kan er echt heel rustig mee cruisen maar als je wil kan je ook beginnen doorperen en redlinen met bijbehorende zalige sound
                  Een 325i is natuurlijk nog vetter
                  Ja, maar een m42 sleurt zich veel harder door z'n toerentallen dan een m20.

Die laatste 2000 toeren...
                  1991 BMW E30 318is

Comment

Ja, maar een m42 sleurt zich veel harder door z'n toerentallen dan een m20.

Die laatste 2000 toeren...
                    Dat is toch ook typisch bij de M20, wordt precies pas wakker na 4000 toeren en dan wordt die alleen maar sterker tot zijn hoogtepunt.
                    En die typische ronk dan
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

Dat is toch ook typisch bij de M20, wordt precies pas wakker na 4000 toeren en dan wordt die alleen maar sterker tot zijn hoogtepunt.
                      En die typische ronk dan
                      Eens trekken of wa?
                      1991 BMW E30 318is

Comment

Eens trekken of wa?
                        Hmmm nee toch niet
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

• laat mij nog wat commotie creëren

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Die hebben ze wss op een weinig katholieke manier performanter proberen maken...

Normaal enkel joint de culasse en culasse zelf die sneuvelen.
                            1991 BMW E30 318is

Comment

• + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik zou het niet durven
                              maar wel paar mooie beelden vind ik

Comment

• Maat van mij heeft bij die chris uit moorslede of moorsele een e30 325ix gekocht, dus we zullen zien of het briel is of niet he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                  Maat van mij heeft bij die chris uit moorslede of moorsele een e30 325ix gekocht, dus we zullen zien of het briel is of niet he
                                  Keep us posted éh

Comment

• Pff twijfel ivm een e30 320i.

Lage vraagprijs, maar heeft al serieuze tik gehad achteraan, is wel proffesioneel rechtgetrokken maarja.

Aan de andere kant, tis een eerste auto dus de kans dat ik hem prak blijft wel reeel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                      Pff twijfel ivm een e30 320i.

Lage vraagprijs, maar heeft al serieuze tik gehad achteraan, is wel proffesioneel rechtgetrokken maarja.

Aan de andere kant, tis een eerste auto dus de kans dat ik hem prak blijft wel reeel
                                      ik dacht ook zo, heb al paar keer sjans gehad
                                      het is gewoon een kwestie van jezelf kennen en niet al teveel show willen verkopen
                                      ik heb mijn rijbewijs sinds september '10 dus nog niet zo lang

maar als eerste auto zeker doen, ik ben nu op zoek naar een e30 maar heb al een peugeot 406
                                      dus zit ik verveeld met het feit dat ik dan met 2 auto's zit.

zet anders eens een linkje ofzo ik zal hem niet komen wegkapen voor uw neus (andere forummers mss wel )
                                      zeker niet als het een schadegeval is, er is altijd wel iets die meeplooit (denk ik dan zo)

kijk zeker of de deuren goed sluiten koffer goed sluit en waterdicht is, want roest in de koffer wil je niet ^^

Comment

Met de kap naar beneden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                          ik dacht ook zo, heb al paar keer sjans gehad
                                          het is gewoon een kwestie van jezelf kennen en niet al teveel show willen verkopen
                                          ik heb mijn rijbewijs sinds september '10 dus nog niet zo lang

maar als eerste auto zeker doen, ik ben nu op zoek naar een e30 maar heb al een peugeot 406
                                          dus zit ik verveeld met het feit dat ik dan met 2 auto's zit.

zet anders eens een linkje ofzo ik zal hem niet komen wegkapen voor uw neus (andere forummers mss wel )
                                          zeker niet als het een schadegeval is, er is altijd wel iets die meeplooit (denk ik dan zo)

kijk zeker of de deuren goed sluiten koffer goed sluit en waterdicht is, want roest in de koffer wil je niet ^^
                                          Kzal der es over denken

Comment

Working...
                                          X