Of temperatuurmeter kapot.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenOf temperatuurmeter kapot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenOf temperatuurmeter kapot.
Been there, done that! (met de 316i)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenHa ja. Check vooral of het moertje dat je temperatuurmeter in je tellerbak houdt nog goed vast staat!
Been there, done that! (met de 316i)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenIk steek normaal binnenkort een toerenteller dus ik zal dat dan zeker controleren. THANKS YOU GUYS.
in welke modellen zit een klok en in welke een toerenteller?
hoe zie je dan hoeveel toeren je maakt , als je een klok hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenhoe zie je dan hoeveel toeren je maakt , als je een klok hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenKijken hoe laat het is eh.
dat zat voor ik weet in de 316. En die hebben dat neit nodigOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenKijken hoe laat het is eh.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenStaat uwe MGF te koop?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenhoe zie je dan hoeveel toeren je maakt , als je een klok hebt
Heb een 316, dus ook een klok. Als er een nieuw dashboard in komt, komt er waarschijnlijk ook een nieuwe teller met toerenteller. Maar dan moet ik ook nog een nieuw klokje hebben want ik kan niet zonder klok in de auto.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenNee, ben je op zoek naar een degelijkere auto?
Die van mij is wel nen béjemwee eh
Nee, maar er stond op 2dehands een zilvere te koop, ook zo'n anniversary, uit Maasmechelen dus ik dacht zo...
We zijn op zoek naar een tweede auto omdat mijn vriendin zo'n 50km verder werkt. Het domme is: ik heb ne firmawagen en den e30 staat een hele week stil in de garage. Daarmee wilt ze niet rijden, maar nu zagen we derstraks zo'n MGF hier in't stad en dat vond ze wel iets voor haar. Wijven
Trouwens, 't is inderdaad de remsensorkabel dat loshangt. Het dikke stuk is los, dus de kant dat tussen de schijf & blok moet? Morgen eens checken of ik dat kan fiksen en hopelijk is dat lampje dan uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenHah jij hebt een klokje
in welke modellen zit een klok en in welke een toerenteller?
hoe zie je dan hoeveel toeren je maakt , als je een klok hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenik heb nog zo'n klokje voor middenconsole.
Voor een halve 10 miljoen euro ist van jou
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenGast
Die van mij is wel nen béjemwee eh
Nee, maar er stond op 2dehands een zilvere te koop, ook zo'n anniversary, uit Maasmechelen dus ik dacht zo...
We zijn op zoek naar een tweede auto omdat mijn vriendin zo'n 50km verder werkt. Het domme is: ik heb ne firmawagen en den e30 staat een hele week stil in de garage. Daarmee wilt ze niet rijden, maar nu zagen we derstraks zo'n MGF hier in't stad en dat vond ze wel iets voor haar. Wijven
Trouwens, 't is inderdaad de remsensorkabel dat loshangt. Het dikke stuk is los, dus de kant dat tussen de schijf & blok moet? Morgen eens checken of ik dat kan fiksen en hopelijk is dat lampje dan uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenNee, maar er stond op 2dehands een zilvere te koop, ook zo'n anniversary, uit Maasmechelen dus ik dacht zo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenDe problemen in de relatie zijn blijkbaar van de baan.
Gelijk nu ook, ik organiseer hier speciaal nen bbq. Uiteindelijk wordt het 8u voor ik begin te bakken. "Ik ben moe, en 'k heb gene honger meer. 'k Ga naar bed wa ruste."
Allé lap, ik zit hier me al de marchandise. Zot kom ik der van, zot zeg ik u!
Wijven
EDIT: met "we" zijn op zoek moet ik misschien beter zeggen, "zij" is op zoek naar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenI know, maar is niet mijne
Als zij daarentegen een MGF wilt kopen, tsja, wie ben ik dan om ze tegen te houden
We maken wel al evolutie. Van een Getz, naar een 206+/207, naar een Mito/Giullietta, naar een MGF. Van een e30 moet ze jammer genoeg niets weten
Anders een dikke touring...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIs het mogelijk en makkelijk om van zo'n analoge kloke een digitaal te steken die ook temperatuur edm weergeeft?
Comment
Comment