Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Of temperatuurmeter kapot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
      Of temperatuurmeter kapot.
      Alles kan! In ieder geval niet direct ter vervanging vatbaar. Misschien eerst eens wat radiator flush proberen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
        Of temperatuurmeter kapot.
        Ha ja. Check vooral of het moertje dat je temperatuurmeter in je tellerbak houdt nog goed vast staat!

Been there, done that! (met de 316i)
        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
          Ha ja. Check vooral of het moertje dat je temperatuurmeter in je tellerbak houdt nog goed vast staat!

Been there, done that! (met de 316i)
          Ik steek normaal binnenkort een toerenteller dus ik zal dat dan zeker controleren. THANKS YOU GUYS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
            Ik steek normaal binnenkort een toerenteller dus ik zal dat dan zeker controleren. THANKS YOU GUYS.
            Hah jij hebt een klokje

in welke modellen zit een klok en in welke een toerenteller?
            hoe zie je dan hoeveel toeren je maakt , als je een klok hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
              Kijken hoe laat het is eh.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                droooooog

dat zat voor ik weet in de 316. En die hebben dat neit nodig
                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Staat uwe MGF te koop?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                    Staat uwe MGF te koop?
                    Nee, ben je op zoek naar een degelijkere auto?

Comment

Niet.

Heb een 316, dus ook een klok. Als er een nieuw dashboard in komt, komt er waarschijnlijk ook een nieuwe teller met toerenteller. Maar dan moet ik ook nog een nieuw klokje hebben want ik kan niet zonder klok in de auto.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• ik heb nog zo'n klokje voor middenconsole.

Voor een halve 10 miljoen euro ist van jou
                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Nee, ben je op zoek naar een degelijkere auto?
                          Gast
                          Die van mij is wel nen béjemwee eh

Nee, maar er stond op 2dehands een zilvere te koop, ook zo'n anniversary, uit Maasmechelen dus ik dacht zo...

We zijn op zoek naar een tweede auto omdat mijn vriendin zo'n 50km verder werkt. Het domme is: ik heb ne firmawagen en den e30 staat een hele week stil in de garage. Daarmee wilt ze niet rijden, maar nu zagen we derstraks zo'n MGF hier in't stad en dat vond ze wel iets voor haar. Wijven

Trouwens, 't is inderdaad de remsensorkabel dat loshangt. Het dikke stuk is los, dus de kant dat tussen de schijf & blok moet? Morgen eens checken of ik dat kan fiksen en hopelijk is dat lampje dan uit.

Comment

Hah jij hebt een klokje

in welke modellen zit een klok en in welke een toerenteller?
                            Niet, dat is het mottige. En je kan niet op modellen afgaan aangezien het bij de 316i en 318i volgens mij sowieso een optie was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                              ik heb nog zo'n klokje voor middenconsole.

Voor een halve 10 miljoen euro ist van jou
                              Is het mogelijk en makkelijk om van zo'n analoge kloke een digitaal te steken die ook temperatuur edm weergeeft?

Comment

Gast
                                Die van mij is wel nen béjemwee eh

Nee, maar er stond op 2dehands een zilvere te koop, ook zo'n anniversary, uit Maasmechelen dus ik dacht zo...

We zijn op zoek naar een tweede auto omdat mijn vriendin zo'n 50km verder werkt. Het domme is: ik heb ne firmawagen en den e30 staat een hele week stil in de garage. Daarmee wilt ze niet rijden, maar nu zagen we derstraks zo'n MGF hier in't stad en dat vond ze wel iets voor haar. Wijven

Trouwens, 't is inderdaad de remsensorkabel dat loshangt. Het dikke stuk is los, dus de kant dat tussen de schijf & blok moet? Morgen eens checken of ik dat kan fiksen en hopelijk is dat lampje dan uit.
                                De problemen in de relatie zijn blijkbaar van de baan.

Comment

I know, maar is niet mijne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                                    De problemen in de relatie zijn blijkbaar van de baan.
                                    Da's wat zij denkt

Gelijk nu ook, ik organiseer hier speciaal nen bbq. Uiteindelijk wordt het 8u voor ik begin te bakken. "Ik ben moe, en 'k heb gene honger meer. 'k Ga naar bed wa ruste."
                                    Allé lap, ik zit hier me al de marchandise. Zot kom ik der van, zot zeg ik u!

Wijven

EDIT: met "we" zijn op zoek moet ik misschien beter zeggen, "zij" is op zoek naar...

Comment

I know, maar is niet mijne
                                      Ze zijn wel knap, maar ik zou de e30 er nu toch ook niet voor laten
                                      Als zij daarentegen een MGF wilt kopen, tsja, wie ben ik dan om ze tegen te houden

We maken wel al evolutie. Van een Getz, naar een 206+/207, naar een Mito/Giullietta, naar een MGF. Van een e30 moet ze jammer genoeg niets weten
                                      Anders een dikke touring...

Comment

• snapt het niet?
                                        Vrouwen willen kleine auto da parkeert gemakkelijker

Comment

Is het mogelijk en makkelijk om van zo'n analoge kloke een digitaal te steken die ook temperatuur edm weergeeft?
                                          Denk ik niet. Ik heb een olietemp-meter gestoken op de plaats van de klok en dat viel wel mee.

Comment

Working...
                                          X