Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hoe zie je dan hoeveel toeren je maakt , als je een klok hebt
Niet.
Heb een 316, dus ook een klok. Als er een nieuw dashboard in komt, komt er waarschijnlijk ook een nieuwe teller met toerenteller. Maar dan moet ik ook nog een nieuw klokje hebben want ik kan niet zonder klok in de auto.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Nee, maar er stond op 2dehands een zilvere te koop, ook zo'n anniversary, uit Maasmechelen dus ik dacht zo...
We zijn op zoek naar een tweede auto omdat mijn vriendin zo'n 50km verder werkt. Het domme is: ik heb ne firmawagen en den e30 staat een hele week stil in de garage. Daarmee wilt ze niet rijden, maar nu zagen we derstraks zo'n MGF hier in't stad en dat vond ze wel iets voor haar. Wijven
Trouwens, 't is inderdaad de remsensorkabel dat loshangt. Het dikke stuk is los, dus de kant dat tussen de schijf & blok moet? Morgen eens checken of ik dat kan fiksen en hopelijk is dat lampje dan uit.
Nee, maar er stond op 2dehands een zilvere te koop, ook zo'n anniversary, uit Maasmechelen dus ik dacht zo...
We zijn op zoek naar een tweede auto omdat mijn vriendin zo'n 50km verder werkt. Het domme is: ik heb ne firmawagen en den e30 staat een hele week stil in de garage. Daarmee wilt ze niet rijden, maar nu zagen we derstraks zo'n MGF hier in't stad en dat vond ze wel iets voor haar. Wijven
Trouwens, 't is inderdaad de remsensorkabel dat loshangt. Het dikke stuk is los, dus de kant dat tussen de schijf & blok moet? Morgen eens checken of ik dat kan fiksen en hopelijk is dat lampje dan uit.
De problemen in de relatie zijn blijkbaar van de baan.
De problemen in de relatie zijn blijkbaar van de baan.
Da's wat zij denkt
Gelijk nu ook, ik organiseer hier speciaal nen bbq. Uiteindelijk wordt het 8u voor ik begin te bakken. "Ik ben moe, en 'k heb gene honger meer. 'k Ga naar bed wa ruste."
Allé lap, ik zit hier me al de marchandise. Zot kom ik der van, zot zeg ik u!
Wijven
EDIT: met "we" zijn op zoek moet ik misschien beter zeggen, "zij" is op zoek naar...
Ze zijn wel knap, maar ik zou de e30 er nu toch ook niet voor laten
Als zij daarentegen een MGF wilt kopen, tsja, wie ben ik dan om ze tegen te houden
We maken wel al evolutie. Van een Getz, naar een 206+/207, naar een Mito/Giullietta, naar een MGF. Van een e30 moet ze jammer genoeg niets weten
Anders een dikke touring...
Comment