Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
    Denk ik niet. Ik heb een olietemp-meter gestoken op de plaats van de klok en dat viel wel mee.
    Maar op zo'n olietemp-meter kan ik de klok niet lezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
      Steek zo een origineel analoog klokje? Badass.

Comment

• ik heb daarjuist een nl cabrio gezien, da zag er wel demax uit maar ik ben niet zo voor cabrio's

Comment

Ja smartass, I know.
          Ik wil maar zeggen: een olietempmeter steken was niet zot moeilijk, dus moet het zeker ook te doen zijn om iets te steken wat meer kan dan alleen de olie meten. Als dat bestaat.

Comment

Ja smartass, I know.
            Ik wil maar zeggen: een olietempmeter steken was niet zot moeilijk, dus moet het zeker ook te doen zijn om iets te steken wat meer kan dan alleen de olie meten. Als dat bestaat.
            Jaja, ik snapte het wel

Comment

• Kan je zelf met garageplaten naar de keuring gaan met de verkoper zijn auto?
              Deze auto heeft geen platen.

Comment

• Normaal gezien niet

Comment

• Pffff. IK heb zin in een aantal ebay-deals...

- hartge facherkrummer
                  - gele mistlichten
                  - signature motoring heatshield + k&n
                  - BBS-diepbed met zwart hart

Comment

• 'k Zou retegraag een Mtech II stuurtje hebben, maar nu zag ik het verkoopstopic van DDé zijn Z.

Past onderstaand stuurtje op nen e30? Uiteindelijk is nen Z3 toch ni zoveel verschil dacht ik?

Oorspronkelijk geplaatst door DDé
                    BMW Z3 1.8i

EDIT: waarschijnlijk mits e36 stuurhuis...
                    Last edited by ; 23/04/2011, 14:22.

Comment

• Waarom zou je zoiets willen?
                      1991 BMW E30 318is

Comment

• da stuur past dus totaal niet in een e30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                          Waarom zou je zoiets willen?
                          'k Vin da nu ni lelijk...

Comment

• Das toch verschrikkelijk i.v.m een M-tech I of II stuurtje
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• Dag ambi, heb je je pa nog in de begrenzer laten knallen ofzo?

groeten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                Das toch verschrikkelijk i.v.m een M-tech I of II stuurtje
                                Sorry maar zo'n MtechI vind ik pas verschikkelijk

Comment

Gast
                                  Die van mij is wel nen béjemwee eh

Nee, maar er stond op 2dehands een zilvere te koop, ook zo'n anniversary, uit Maasmechelen dus ik dacht zo...

We zijn op zoek naar een tweede auto omdat mijn vriendin zo'n 50km verder werkt. Het domme is: ik heb ne firmawagen en den e30 staat een hele week stil in de garage. Daarmee wilt ze niet rijden, maar nu zagen we derstraks zo'n MGF hier in't stad en dat vond ze wel iets voor haar. Wijven

Trouwens, 't is inderdaad de remsensorkabel dat loshangt. Het dikke stuk is los, dus de kant dat tussen de schijf & blok moet? Morgen eens checken of ik dat kan fiksen en hopelijk is dat lampje dan uit.
                                  dik stuk is de connector, gewoon terug inpluggen.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                  Is het mogelijk en makkelijk om van zo'n analoge kloke een digitaal te steken die ook temperatuur edm weergeeft?
                                  nee. Klokje zelf is plug and play, dan nog kabel naar tacho, gong en kabel naar schopplaat onder stuur, die plaat is eigenlijk ook anders, maar geen vereiste. En dan temp sensor en kabel naar remverluchting linksvoor.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                  'k Zou retegraag een Mtech II stuurtje hebben, maar nu zag ik het verkoopstopic van DDé zijn Z.

Past onderstaand stuurtje op nen e30? Uiteindelijk is nen Z3 toch ni zoveel verschil dacht ik?

EDIT: waarschijnlijk mits e36 stuurhuis...
                                  dat is een airbag stuur. Denk niet dat dat ooit gaat passen. En stuurhuis heeft daar niets mee te maken. Is de naaf van de stuurstang
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                    dik stuk is de connector, gewoon terug inpluggen.

nee. Klokje zelf is plug and play, dan nog kabel naar tacho, gong en kabel naar schopplaat onder stuur, die plaat is eigenlijk ook anders, maar geen vereiste. En dan temp sensor en kabel naar remverluchting linksvoor.

dat is een airbag stuur. Denk niet dat dat ooit gaat passen. En stuurhuis heeft daar niets mee te maken. Is de naaf van de stuurstang
                                    Okay, thanks. Misschien vanavond sebiet eens gaan kijken.

Klokje ga ik onthouden

Stuurtje is toch nog niet voor meteen, maar 'k vond het nu precies niet zo mottig. Eerst moeter er andere zaken gebeuren.

Comment

Dag ambi, heb je je pa nog in de begrenzer laten knallen ofzo?

groeten!
                                      Ja !

maar wel in die van de 330d
                                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                                      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                        Ja !

maar wel in die van de 330d
                                        Maakt ni uit. Da's toch maar eenheidsworst

Comment

• Indd, een E van de 90-achtige reeks meer of minder zal me worst wezen.

Comment

Working...
                                          X