Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Dus...
'k Heb me even aan die connector gezet. Het gaat over een 'fiche' aan het rechterachterwiel. Linksachter is er niets maar dan ook niets soortgelijks.
Uiteindelijk geen 'stekker' gevonden, dus opgekrikt en band eraf. Als het tussen de schijf en het blok moet en ik denk logisch na, zou ik het er zo moeten kunnen inpluggen. Die is er ook zo uitgeschoten, dus waarom zou ik iets moeten demonteren?
Uiteindelijk dan toch blok er willen afhalen, tevergeefs. Zelfs ons pa laten afkomen met zijn gereedschap. Met niets los te krijgen.
Pa zei dat de remmen niet versleten zijn, dus waarschijnlijk is het toch die connector dat de melding geeft dan. Ik heb dan nu die connector met een tie-wrap omhoog ergens aan gebonden dat die niet meer over de grond sleept.
Hij zal gewoon binnen worden gestoken bij PSG ofzo, meteen voor alle gebreken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenjammer da het zo nie kan fixen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenDus...
'k Heb me even aan die connector gezet. Het gaat over een 'fiche' aan het rechterachterwiel. Linksachter is er niets maar dan ook niets soortgelijks.
Uiteindelijk geen 'stekker' gevonden, dus opgekrikt en band eraf. Als het tussen de schijf en het blok moet en ik denk logisch na, zou ik het er zo moeten kunnen inpluggen. Die is er ook zo uitgeschoten, dus waarom zou ik iets moeten demonteren?
Uiteindelijk dan toch blok er willen afhalen, tevergeefs. Zelfs ons pa laten afkomen met zijn gereedschap. Met niets los te krijgen.
Pa zei dat de remmen niet versleten zijn, dus waarschijnlijk is het toch die connector dat de melding geeft dan. Ik heb dan nu die connector met een tie-wrap omhoog ergens aan gebonden dat die niet meer over de grond sleept.
Hij zal gewoon binnen worden gestoken bij PSG ofzo, meteen voor alle gebreken
En links is er inderdaad niets soortgelijks, dat zit maar aan 1 kant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk BerichtenIs het nu het dikke deel of het andere dat losgekomen is?
En links is er inderdaad niets soortgelijks, dat zit maar aan 1 kant
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
Zie ik daar ook chromen wielkasranden?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
Zoiets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenDie Amerikaanse bumpers zijn toch echt pokke lelijk he. Precies een springplank...
Zie ik daar ook chromen wielkasranden?
Comment
-
Ik zie toch oranje pinkers achteraan?
Vierkante plaat heeft ook wel iets, spijtig dat die hier zo lelijk zijn (behalve motoplaat).
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
en lucky'tjes
Comment
Comment