Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• http://www.s14.net/specplus/comparisons.html
    http://www.bayareamotorsport.com/tech.htm

intressante linkjes

Comment

• Dus...

'k Heb me even aan die connector gezet. Het gaat over een 'fiche' aan het rechterachterwiel. Linksachter is er niets maar dan ook niets soortgelijks.
      Uiteindelijk geen 'stekker' gevonden, dus opgekrikt en band eraf. Als het tussen de schijf en het blok moet en ik denk logisch na, zou ik het er zo moeten kunnen inpluggen. Die is er ook zo uitgeschoten, dus waarom zou ik iets moeten demonteren?
      Uiteindelijk dan toch blok er willen afhalen, tevergeefs. Zelfs ons pa laten afkomen met zijn gereedschap. Met niets los te krijgen.
      Pa zei dat de remmen niet versleten zijn, dus waarschijnlijk is het toch die connector dat de melding geeft dan. Ik heb dan nu die connector met een tie-wrap omhoog ergens aan gebonden dat die niet meer over de grond sleept.

Hij zal gewoon binnen worden gestoken bij PSG ofzo, meteen voor alle gebreken

Comment

• jammer da het zo nie kan fixen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          jammer da het zo nie kan fixen
          Da's balen gast !

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
              Dus...

'k Heb me even aan die connector gezet. Het gaat over een 'fiche' aan het rechterachterwiel. Linksachter is er niets maar dan ook niets soortgelijks.
              Uiteindelijk geen 'stekker' gevonden, dus opgekrikt en band eraf. Als het tussen de schijf en het blok moet en ik denk logisch na, zou ik het er zo moeten kunnen inpluggen. Die is er ook zo uitgeschoten, dus waarom zou ik iets moeten demonteren?
              Uiteindelijk dan toch blok er willen afhalen, tevergeefs. Zelfs ons pa laten afkomen met zijn gereedschap. Met niets los te krijgen.
              Pa zei dat de remmen niet versleten zijn, dus waarschijnlijk is het toch die connector dat de melding geeft dan. Ik heb dan nu die connector met een tie-wrap omhoog ergens aan gebonden dat die niet meer over de grond sleept.

Hij zal gewoon binnen worden gestoken bij PSG ofzo, meteen voor alle gebreken
              Is het nu het dikke deel of het andere dat losgekomen is?

En links is er inderdaad niets soortgelijks, dat zit maar aan 1 kant

Comment

• Uurtje of 2 geleden, reed er een zwarte M3 cabrio voor me, rustig aan 't cruisen. :o

Tot m'n grote verwondering reed er iemand van bij mij uit de straat mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
                  Is het nu het dikke deel of het andere dat losgekomen is?

En links is er inderdaad niets soortgelijks, dat zit maar aan 1 kant
                  't Was een lang dik stuk. 2 pinnetjes erin, 1 vol en 1 hol.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten

Die Amerikaanse bumpers zijn toch echt pokke lelijk he. Precies een springplank...

Zie ik daar ook chromen wielkasranden?

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.
                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten

Zoiets
                      De kabel is wel totaal zwart. Het ding dat los was, is geen van beide van op deze foto. Ik dacht wel dat de e30 verschilde van de e34. Het dikke stuk is langer in elk geval...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                        Die Amerikaanse bumpers zijn toch echt pokke lelijk he. Precies een springplank...

Zie ik daar ook chromen wielkasranden?
                        Neen, maar die lampjes opzij zijn wel geil. En dan rode pinkers achteraan, jummie

Comment

• Ik zie toch oranje pinkers achteraan?

Vierkante plaat heeft ook wel iets, spijtig dat die hier zo lelijk zijn (behalve motoplaat).

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.
                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• vierkante plaat suckt
                            Hij bedoelt aan de zijkant in de bumper waarschijnlijk die reflectoren ipv lichtjes, daz ook lelijk
                            jawel ik zie ook chroom wielkassen spuuglelijk

die auto verdient eigenlijk zo'n slang door z'n ruiten

wa een gedrocht, die Amerikanen hé

Comment

• Stel nu dat die rode pinkers had, en dan die lichtjes opzij in de bumpers

Mijne zal ook tweede setje achterlichten krijgen en dan op 1 van de 2 rode pinkers

Comment

• Tegen morgen zal er wel terug een hoop stof op mijn Tess liggen, maar soit... Ze is eens vertroeteld geweest

Comment

• 't Is hel om zo'n bleek interieur proper te houden/maken

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten

Is dat ne pio-radio? Dan heb ik dezelfde steken; prijs-kwaliteit wel leuke dingen he?

en lucky'tjes

Comment

Working...
                                          X