Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• M3-killer

Comment

• als alles een beetje meezit rij ik vanavond nog terug met de E30 rond Kzit er nu aan te sleutelen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
        als alles een beetje meezit rij ik vanavond nog terug met de E30 rond Kzit er nu aan te sleutelen!
        Nice! Morgen op meeting dan?

Comment

• WOW!! M3 cabrio in zwart gezien 'k geloof wel dat hij een nieuwe nr. plaat had

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
              Progressie!

Comment

• Iemand een rotte 316 kas kopen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                  Nice! Morgen op meeting dan?
                  nop, redelijk groot probleem ontdekt

Later geef ik wel meer uitleg

Comment

• meeting? morgen? e30? waar?

Comment

• Mannen! Mss een belachelijke vraag, maar met wat tanken jullie? Ik tank altijd met
                      95... Nu hebben ze me gisteren zitten wijsmaken dat het echt nodig is om met 98
                      te tanken, dit om een 'beter' verbruik te hebben + minder slijtage voor de motor...
                      Mss is er hier al eens over gediscusieerd, maar graag had ik hierop een antwoord
                      gekregen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                        nop, redelijk groot probleem ontdekt

Later geef ik wel meer uitleg
                        Succes !

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                        meeting? morgen? e30? waar?
                        Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore
                        Geef als adres Pont-Zuid, Zevergem in in de GPS. Eens je in die straat bent is het aan de volgende splitsing naar links (er staat een bordje 'Doornhammeke').

Net 2,5u bezig geweest met de kar binnen en buiten te kuisen. Staat klaar voor morgen
                        Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
                        Mannen! Mss een belachelijke vraag, maar met wat tanken jullie? Ik tank altijd met
                        95... Nu hebben ze me gisteren zitten wijsmaken dat het echt nodig is om met 98
                        te tanken, dit om een 'beter' verbruik te hebben + minder slijtage voor de motor...
                        Mss is er hier al eens over gediscusieerd, maar graag had ik hierop een antwoord
                        gekregen!
                        Mijn pa sprak dat ze bij 95 100ml iets bio gaan toevoegen waardoor het nog maar 900ml naft is ofzoiets in 1 liter. Die 100ml is wel schadelijk voor oude auto's omdat ze daar niet tegenkunnen blablabla.
                        Voorlopig ik ook 95

Comment

meeting? morgen? e30? waar?

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.
                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• http://www.leboncoin.fr/voitures/186933518.htm?ca=17_s vet kot

Comment

• Dat is een koopje morgen is die verkocht

Comment

Dat is een koopje morgen is die verkocht
                                Dat is zeker geen koopje

Comment

• E30

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Honda S2000 2002
                                    BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                      E30

Ik heb nog een close-up shot kunnen maken terwijl je bovenstaande foto nam..

Comment

• Strijk
                                        Honda S2000 2002
                                        BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                          Jazeker!

Een maat heeft zijn b25-blok laten reviseren en was tegen de 1000 euro kwijt (veel aan geholpen wel), andere maat zijn b20-blok en die was tegen de 1500 kwijt geloof ik.
                                          Ge hebt reviseren en reviseren

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                          Succes !

Mijn pa sprak dat ze bij 95 100ml iets bio gaan toevoegen waardoor het nog maar 900ml naft is ofzoiets in 1 liter. Die 100ml is wel schadelijk voor oude auto's omdat ze daar niet tegenkunnen blablabla.
                                          Voorlopig ik ook 95
                                          Is dat nu niet al? In ieder geval in Frankrijk wel. E10 Heet dat.

In Duitsland laten de autobestuurders massaal de nieuwe milieuvriendelijke E10-brandstof links liggen.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                                          X