Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mannen! Mss een belachelijke vraag, maar met wat tanken jullie? Ik tank altijd met
95... Nu hebben ze me gisteren zitten wijsmaken dat het echt nodig is om met 98
te tanken, dit om een 'beter' verbruik te hebben + minder slijtage voor de motor...
Mss is er hier al eens over gediscusieerd, maar graag had ik hierop een antwoord
gekregen!
Geef als adres Pont-Zuid, Zevergem in in de GPS. Eens je in die straat bent is het aan de volgende splitsing naar links (er staat een bordje 'Doornhammeke').
Net 2,5u bezig geweest met de kar binnen en buiten te kuisen. Staat klaar voor morgen
Mannen! Mss een belachelijke vraag, maar met wat tanken jullie? Ik tank altijd met
95... Nu hebben ze me gisteren zitten wijsmaken dat het echt nodig is om met 98
te tanken, dit om een 'beter' verbruik te hebben + minder slijtage voor de motor...
Mss is er hier al eens over gediscusieerd, maar graag had ik hierop een antwoord
gekregen!
Mijn pa sprak dat ze bij 95 100ml iets bio gaan toevoegen waardoor het nog maar 900ml naft is ofzoiets in 1 liter. Die 100ml is wel schadelijk voor oude auto's omdat ze daar niet tegenkunnen blablabla.
Voorlopig ik ook 95
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Een maat heeft zijn b25-blok laten reviseren en was tegen de 1000 euro kwijt (veel aan geholpen wel), andere maat zijn b20-blok en die was tegen de 1500 kwijt geloof ik.
Mijn pa sprak dat ze bij 95 100ml iets bio gaan toevoegen waardoor het nog maar 900ml naft is ofzoiets in 1 liter. Die 100ml is wel schadelijk voor oude auto's omdat ze daar niet tegenkunnen blablabla.
Voorlopig ik ook 95
Is dat nu niet al? In ieder geval in Frankrijk wel. E10 Heet dat.
Comment