M3-killer
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichtenals alles een beetje meezit rij ik vanavond nog terug met de E30 rond Kzit er nu aan te sleutelen!
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenNice! Morgen op meeting dan?
Later geef ik wel meer uitleg
Comment
-
Mannen! Mss een belachelijke vraag, maar met wat tanken jullie? Ik tank altijd met
95... Nu hebben ze me gisteren zitten wijsmaken dat het echt nodig is om met 98
te tanken, dit om een 'beter' verbruik te hebben + minder slijtage voor de motor...
Mss is er hier al eens over gediscusieerd, maar graag had ik hierop een antwoord
gekregen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichtennop, redelijk groot probleem ontdekt
Later geef ik wel meer uitleg
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenmeeting? morgen? e30? waar?Oorspronkelijk geplaatst door MetaphoreGeef als adres Pont-Zuid, Zevergem in in de GPS. Eens je in die straat bent is het aan de volgende splitsing naar links (er staat een bordje 'Doornhammeke').
Net 2,5u bezig geweest met de kar binnen en buiten te kuisen. Staat klaar voor morgenOorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk BerichtenMannen! Mss een belachelijke vraag, maar met wat tanken jullie? Ik tank altijd met
95... Nu hebben ze me gisteren zitten wijsmaken dat het echt nodig is om met 98
te tanken, dit om een 'beter' verbruik te hebben + minder slijtage voor de motor...
Mss is er hier al eens over gediscusieerd, maar graag had ik hierop een antwoord
gekregen!
Voorlopig ik ook 95
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenmeeting? morgen? e30? waar?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenDat is een koopje morgen is die verkocht
Comment
-
E30
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenE30
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenJazeker!
Een maat heeft zijn b25-blok laten reviseren en was tegen de 1000 euro kwijt (veel aan geholpen wel), andere maat zijn b20-blok en die was tegen de 1500 kwijt geloof ik.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenSucces !
Mijn pa sprak dat ze bij 95 100ml iets bio gaan toevoegen waardoor het nog maar 900ml naft is ofzoiets in 1 liter. Die 100ml is wel schadelijk voor oude auto's omdat ze daar niet tegenkunnen blablabla.
Voorlopig ik ook 95
Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
Comment