Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    Je kan dus geen 320i's met b25 invoeren?
    Normaaaal gezien niet, omdat ze bij matertos zijn invoer ook persee zijn motorcode moesten vinden.
    Da's bagger. Eigenlijk krijg je een omgebouwde 320 ook niet meer verkocht in België, omdat ze ook bij keuring op verkoop die code checken (thans toch toen de mijne van eigenaar veranderde). Op zich wel klote, al moet ge daar gewoon chanse mee hebben.
    Last edited by Geertt; 27/04/2011, 19:25.

Comment

• What the heeeelll wat een sleeper

Comment

• sleeper betekent dat hij weinig km heeft?

ik dacht dat een sleeper bv een 316i met een v8 in ofzo was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          sleeper betekent dat hij weinig km heeft?

ik dacht dat een sleeper bv een 316i met een v8 in ofzo was
          Sleeper is inderdaad een vlugge kar die er doodgewoon uitziet

Comment

• En deze is er gene?

Ding ziet niet uit; zwarte bumpers, hoog op z'n poten, 14", standaard tuinstoelen erin enz. Steek daar 192pk in met een carbon teutel op en me dunkt dat dat sleeper genoeg is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
              En deze is er gene?

Ding ziet niet uit; zwarte bumpers, hoog op z'n poten, 14", standaard tuinstoelen erin enz. Steek daar 192pk in met een carbon teutel op en me dunkt dat dat sleeper genoeg is.
              volgens mij weet gerrit niet wat een 320is is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jan.van.gent Bekijk Berichten
                volgens mij weet gerrit niet wat een 320is is
                Kheb ook dat gevoel.
                Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                Current:
                1987 Mercedes-Benz W124 200D
                1979 Mercedes-Benz W123 280E
                1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                Ex:
                1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                1976 Mercedes-Benz W123 250
                1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                1980 Mercedes-Benz W123 280
                1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

What the heeeelll wat een sleeper
                  Vet !
                  Die kofferspoiler en velgskes wil ik op de mijne
                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                  1991 E30 320i

Comment

• Goed idee!

Comment

Normaaaal gezien niet, omdat ze bij matertos zijn invoer ook persee zijn motorcode moesten vinden.
                      Da's bagger. Eigenlijk krijg je een omgebouwde 320 ook niet meer verkocht in België, omdat ze ook bij keuring op verkoop die code checken (thans toch toen de mijne van eigenaar veranderde). Op zich wel klote, al moet ge daar gewoon chanse mee hebben.
                      Verdomme dat was anders wel mijn plan over een 3 tal jaren.

Comment

• oela :p 320IS ja ^^ dacht dat nen 318IS was.
                        Heb ik nu zo miskeken?

Comment

• 'k heb een 320i ontdekt met 90Kkm voor 3750€ en prijs is bespreekbaar want er wil weer niet gekeurd worden voor verkoop wegens weeral tijdsgebrek

daarbij mijn vraag, wat als ik die zelf ga gaan keuren voor verkoop? ik heb al gezocht maar vindt geen info
                          ik vindt wel informatie over keuren voor verkoop maar niet als koper dit zelf doen.

Comment

'k heb een 320i ontdekt met 90Kkm voor 3750€ en prijs is bespreekbaar want er wil weer niet gekeurd worden voor verkoop wegens weeral tijdsgebrek

daarbij mijn vraag, wat als ik die zelf ga gaan keuren voor verkoop? ik heb al gezocht maar vindt geen info
                            ik vindt wel informatie over keuren voor verkoop maar niet als koper dit zelf doen.
                            Gaat niet. Ofwel moet de verkoper hem keuren ofwel koopt ge hem en laat ge een garage hem keuren voor verkoop. Je mag al een tijdje zelf niet meer met garageplaten naar de keuring gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                              Gaat niet. Ofwel moet de verkoper hem keuren ofwel koopt ge hem en laat ge een garage hem keuren voor verkoop. Je mag al een tijdje zelf niet meer met garageplaten naar de keuring gaan.
                              Je kan altijd overeenkomen met de verkoper om met zijn platen naar de keuring te rijden.

Comment

• Ik zou dit gewoon laten gebeuren door een garage dan. Kost met keuring inbegrepen zo'n 120€. Zeker niet kopen zonder keuring voor die prijs en zelfs dan nog, het is een dure vogel.

Comment

• Ok heel vriendelijk bedankt allemaal
                                  voor die uit ieper zal dat geen probleem zijn maar antwerpen..... mijn garagist zal niet tot in antwaarpen rijden denk ik dan zo

Comment

Ok heel vriendelijk bedankt allemaal
                                    voor die uit ieper zal dat geen probleem zijn maar antwerpen..... mijn garagist zal niet tot in antwaarpen rijden denk ik dan zo

Uw garagist moet dat niet gaan doen he
                                    Kapaza: garage platen
                                    Ge regelt met de verkoper gewoon dat hij iemand zoekt en klaar is gerrit

Comment

• je bedoelt dat ik regel met de verkoper dat hij een garagist zoekt?
                                      sticker van old school rules

en die van old cars never die, maar dan die rand er van rond wegdoen

,,Er zijn veel illegale praktijken. De eigenaar van de Z-plaat moet zich aanbieden met het betrokken voertuig. Het verhuren van garageplaten is formeel verboden, Er bestaat een lijst van de personen die gemachtigd zijn om met de Z-platen naar de keuring te rijden. Helaas is er te weinig controle'', zegt Dominique Bruls, fiscaal juriste bij Federauto, de Belgische vereniging van de autohandel en autoherstellers.
                                      Oei !!! artikel van 2007 XD tzal wel al een beetje anders zijn ondertussen

aah eentje in Antwerpen die een centje wil bijverdienen
                                      http://www.2dehands.be/auto-onderdel...-91947762.html
                                      Last edited by ; 27/04/2011, 22:41.

Comment

• Het is de enige manier om oude auto's nog te redden of ze zouden reeds in (zeer) goede staat moeten zijn zodat ze met keuring verkocht worden. In principe kan je geen auto kopen die in een schuur staat om hem op te maken want daarna kan je hem niet inschrijven Als hier echt op gecontroleerd wordt zullen er veel classics verloren gaan

Voor de stickers dacht ik zelf aan: Bring back the 80's op de achteruit of koetswerk eventueel. En dan die old bmw's never die op de achterste zijruiten (zijn 2 stuks). Voor 'retro bmw' vind ik de mijne te nieuw eigenlijk.

Comment

Working...
                                        X