Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik weet 1 ding, stickers BAH
    http://www.tuningstickers.be/ staan wel nog grappig tussen
    Als ik een wil is het deze:

ook wel tof

Dat zou ik misschien wel nog eens durven erop plakken

Dus wat is nu de legale procedure om te keuren voor verkoop? als de verkoper geen platen meer heeft.
    Last edited by ; 27/04/2011, 23:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
      ik weet 1 ding, stickers BAH
      http://www.tuningstickers.be/ staan wel nog grappig tussen
      Als ik een wil is het deze:

ook wel tof

Dat zou ik misschien wel nog eens durven erop plakken

Dus wat is nu de legale procedure om te keuren voor verkoop? als de verkoper geen platen meer heeft.
      Zplaten afhuren en de garagist laten gaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
        Die alvast niet.
        Ik zeg het toch, das voor de tuners Op uwe zou dat niet misstaan

Comment

• Onze garagist zal zelf wel z-platen hebben.
          OK, bedankt we gaan dan eens een afspraak regelen met de garagist hé.
          'k zou wel liever die van antwerpen kopen 90K km (maar dit kan ook betekenen dat hij veel stil heeft gestaan)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            Het is de enige manier om oude auto's nog te redden of ze zouden reeds in (zeer) goede staat moeten zijn zodat ze met keuring verkocht worden. In principe kan je geen auto kopen die in een schuur staat om hem op te maken want daarna kan je hem niet inschrijven Als hier echt op gecontroleerd wordt zullen er veel classics verloren gaan
            Da's toch perfect doenbaar? Je haalt die kar op met een remork, maakt hem op, brengt hem naar een gemachtigd persoon en die gaat er mee naar de keuring.
            De auto met je eigen platen laten keuren is inderdaad niet meer mogelijk, tenzij de wagen op die platen ingeschreven staat natuurlijk.
            Zo'n persoon die dat wil doen vind je gegarandeerd voor 50 euro.

Comment

• Zo gebeurd het nu ook maar dat mag in feite niet he Mijn post is een reactie op het feit dat er strenger gecontroleerd zou moeten worden op het gebruik van Z-platen en dat deze mogelijkheid dan kan wegvallen.

Comment

• 'k Snap niet echt goed wat er verboden is eigenlijk. Volgens mij was het verboden om te platen te verhuren (dus aan een particulier mee te geven) maar perfect legaal om als eigenaar van die plaat met auto's naar de keuring te gaan en dat als job te doen. Kan me vergissen ook natuurlijk

Comment

i
                  ook wel tof
                  Ik vraag me nu echt al maanden af waarvoor dat staat. Het enige dat ik weet is dat het 'Moon' is, maar wat is het? Zie veel VW tjoeners dit gebruiken (en heb dan ook een afkeer ervan lol).

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Moon Eyes
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• http://konachan.com/post/show?md5=01...faf466278523d6

checkl die ogen

Mana denk dat er veel die ogen plakken en niet weten waar ze vandaan komen.

Ikzelf zal geen stickers op m'n auto plakken of tis zo een van rally

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                        Dat is toch dikke zever? Hier thuis hebben we alle 4 een rijbewijs, en zijn er 5 ingeschreven auto's (2 van m'n ouders, 1 van m'n zus die ook op m'n moeder's naam staat, en 2 van mij waaronder 1 als classic).

Ik gebruik de E30 trouwens als dagelijkse wagen. Het is maar een 316 dus zo erg vind ik het niet.

@Alexis/Metaphore: Mooie ava en signature.
                        awel dat betekent 1 extra

hier zijn we met 3 met 3 autos strax jij met 4 en 5 de auto is classic en is extra snap je ?

Comment

awel dat betekent 1 extra

hier zijn we met 3 met 3 autos strax jij met 4 en 5 de auto is classic en is extra snap je ?
                          Eh, om eerlijk te zijn niet echt.

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• http://www.2dehands.be/autos/autos/b...pl=&pc_id=&afd=

Ik wil dit zo graag voor mijn vriendin

Comment

• Wie zocht er nog 15" BBSjes?

http://www.2dehands.be/autos/autos/b...pl=&pc_id=&afd=

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                http://www.2dehands.be/autos/autos/b...pl=&pc_id=&afd=

Ik wil dit zo graag voor mijn vriendin
                                E30 diesel! Tja, je vriendin wil een Polo he.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                Ikke, maar beetje aan de dure kant, tenzij ze in nieuwstaat zijn, maarja, wrong time nu.

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                  E30 diesel! Tja, je vriendin wil een Polo he.

Ikke, maar beetje aan de dure kant, tenzij ze in nieuwstaat zijn, maarja, wrong time nu.
                                  Er komt niks van de VAG hier binnen Ge weet wat ik op de meeting zei: "Ik zal u zeggen tot wanneer Volkswagen goeie auto's heeft gemaakt... Dat moet tot de Golf I zijn geweest."
                                  Binnenkort gaat ze 500km per week met de cab rijden voor te pendelen, en het komt akelig dichtbij Nu zit ze zélf al te vitten dat'k hem moet laten nakijken want dat zij er zo niet mee rijdt

En die velgjes vallen precies nogal mee. 400 euro, als het waar is wat hij zegt dat ze echt top top top zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                    Interessant, wel duur zonder Bmw centercaps.
                                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                                    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                      Interessant, wel duur zonder Bmw centercaps.
                                      Wat kunnen 4 bmw-stickertjes nu kosten in de auto5? Wie ziet het verschil?

Comment

• Dat gaat pijnlijk worden voor de portemonnee vrees ik, 500km per week met de cab met verbruik van 15? liter.

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Working...
                                        X