Oorspronkelijk geplaatst door Geertt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDie 2de zin zei ze ook ja?
ofwel heb ik het verkeerd geinterpreteerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenHad ik nu die 320i al maar, kon ik een toerke gaan doen
Comment
-
Voila, net gemaild naar het adresje van Stieve
Ik ben eens benieuwd !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk mis de mijne ook al. Dit weekend geen toerke doen Hij staat in de garage voor het motorprobleem na te gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDe hele inlaat is een beetje naar de klote. Verduurde darmpjes waardoor hij valse lucht trekt enzovoort. Daarnaast zit er ook een gat in de aanzuiging dat nu gedicht is met tape.. Daarom gaan die eraf zwieren en komt er een openluchtfilter in de plaats De flens van de carburateur is ook geschuurd of slap waardoor hij hierlangs ook valse lucht kan trekken, die wordt dus ook vernieuwd. En dan komen er nog nieuwe bougies in. Mijn teller wordt ook nagekeken want naast de toerenteller werkt ook de temperatuur meter niet en die is toch wel belangrijk. Hopelijk kan ik volgende week dan probleemloos de baan op gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenen nog eventjes uitleggen voor Ian:
Bij jou thuis zijn ze met 4personen met een rijbewijs en je hebt 5 auto's? klopt dit?
dus heb je een 5de auto extra waar niemand tegelijk mee kan rijden.
dus dat is een extra auto.
Wij hebben 2 auto's er komt een 3de bij dus is dit geen Extra auto omdat iedereen tegelijk met de auto's kan rijden.3 gezinsleden 3 rijbewijzen 3 auto's
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenGe moogt ze hebben in feite. Soms ben ik echt ten einde raad. Zo den tiran uithangen
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenZe trekken veel aandacht maar helaas niet van de vrouwen. Tenzij dan dat ze gaan denken dat ge een johnny zijt
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenAls ge al in't geniep gaat afspreken met andere kutjes
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenRWD!
Ja Ian, ik ken ook wel een paar meisjes die de mijne mooi vinden maar het feit is dat als je met een (classic) Mini rijdt ze als een blok vallen voor u Maar daar kopen we geen auto voor natuurlijk.
Net opgehaald:
Stomme planten zitten natuurlijk in de weg.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian
Oei, zie maar dat ze het niet leest dan.
Oorspronkelijk geplaatst door IanEr zijn toch wel meisjes die een E30 mooi vinden. Maar die zijn er helaas natuurlijk niet in overvloed.
Oorspronkelijk geplaatst door IanDie verwoording
Oorspronkelijk geplaatst door IanNet opgehaald:
Stomme planten zitten natuurlijk in de weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenWEWT awesome!!
steek er maar anti-diefstal bouten op
prachtige velgen
moar pics!!
Comment
-
prachtige velgen
moar pics!!
foto doet me denken aan die met die oranje paal dervoor XD was jij dat ook Ian ?
Comment
-
prachtige velgen
moar pics!!
foto doet me denken aan die met die oranje paal dervoor XD was jij dat ook Ian ?
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenMisschien geen slecht plan als ge hem liever niet op blokken terugvindt...
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Comment