Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
    Dan raad ik u aan om eens gele lichten te proberen.

Overlaatst was er nog een vriendin van m'n meisje die kwam melden: super vette kar alleen die lichten vanvoor zijn schijtelelijk. Jammer, anders kon ge mij wel doen.

Die 2de zin zei ze ook ja?

Comment

• Had ik nu die 320i al maar, kon ik een toerke gaan doen
      Last edited by ; 30/04/2011, 15:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        Die 2de zin zei ze ook ja?
        Zoiets hoor!

ofwel heb ik het verkeerd geinterpreteerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          Had ik nu die 320i al maar, kon ik een toerke gaan doen
          Ik mis de mijne ook al. Dit weekend geen toerke doen Hij staat in de garage voor het motorprobleem na te gaan

Comment

• Voila, net gemaild naar het adresje van Stieve

Ik ben eens benieuwd !

Comment

Ik mis de mijne ook al. Dit weekend geen toerke doen Hij staat in de garage voor het motorprobleem na te gaan
              De hele inlaat is een beetje naar de klote. Verduurde darmpjes waardoor hij valse lucht trekt enzovoort. Daarnaast zit er ook een gat in de aanzuiging dat nu gedicht is met tape.. Daarom gaan die eraf zwieren en komt er een openluchtfilter in de plaats De flens van de carburateur is ook geschuurd of slap waardoor hij hierlangs ook valse lucht kan trekken, die wordt dus ook vernieuwd. En dan komen er nog nieuwe bougies in. Mijn teller wordt ook nagekeken want naast de toerenteller werkt ook de temperatuur meter niet en die is toch wel belangrijk. Hopelijk kan ik volgende week dan probleemloos de baan op gaan

Comment

De hele inlaat is een beetje naar de klote. Verduurde darmpjes waardoor hij valse lucht trekt enzovoort. Daarnaast zit er ook een gat in de aanzuiging dat nu gedicht is met tape.. Daarom gaan die eraf zwieren en komt er een openluchtfilter in de plaats De flens van de carburateur is ook geschuurd of slap waardoor hij hierlangs ook valse lucht kan trekken, die wordt dus ook vernieuwd. En dan komen er nog nieuwe bougies in. Mijn teller wordt ook nagekeken want naast de toerenteller werkt ook de temperatuur meter niet en die is toch wel belangrijk. Hopelijk kan ik volgende week dan probleemloos de baan op gaan
                Courage makker !

Comment

• 't werd geloof ik eens tijd.

Comment

• 't Kan alleen maar verbeteren eh

Comment

en nog eventjes uitleggen voor Ian:

Bij jou thuis zijn ze met 4personen met een rijbewijs en je hebt 5 auto's? klopt dit?
                      dus heb je een 5de auto extra waar niemand tegelijk mee kan rijden.
                      dus dat is een extra auto.
                      Wij hebben 2 auto's er komt een 3de bij dus is dit geen Extra auto omdat iedereen tegelijk met de auto's kan rijden.3 gezinsleden 3 rijbewijzen 3 auto's
                      Aha, nu snap ik het. Maar nog steeds vind ik het onzin. Stel dat je vader nu oude auto's als hobby heeft, en jij hebt geen auto, dan kan hij zijn hobby auto toch ook als classic laten inschrijven? Nuja, soit.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                      Ge moogt ze hebben in feite. Soms ben ik echt ten einde raad. Zo den tiran uithangen
                      Oei, zie maar dat ze het niet leest dan.

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                      Ze trekken veel aandacht maar helaas niet van de vrouwen. Tenzij dan dat ze gaan denken dat ge een johnny zijt
                      Er zijn toch wel meisjes die een E30 mooi vinden. Maar die zijn er helaas natuurlijk niet in overvloed.

Als ge al in't geniep gaat afspreken met andere kutjes
                      Die verwoording

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                      RWD!

Ja Ian, ik ken ook wel een paar meisjes die de mijne mooi vinden maar het feit is dat als je met een (classic) Mini rijdt ze als een blok vallen voor u Maar daar kopen we geen auto voor natuurlijk.
                      U tokking to mie? Een classic Mini is gewoon schattig, daarom dat ze het leuk vinden. Ik zou er ook nog 1 in m'n garage willen als ik plaats en geld (en een garage ) had, maar dan wel eentje met brede wielranden en een rij pharen vooraan, zoals die van Missloungegirl.

Net opgehaald:

Stomme planten zitten natuurlijk in de weg.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Die zijn brons?

Comment

• Ik vind het wel knap die kleur van die velgen maar het gaat imo echt niet samen met bronzitbeige.
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

• kan wel vet zijn als hij gedropt is en er laagprofiel op ligt maar die velgen passen beter op een zilveren. Het is wel iets unieks in de e30 wereld

Comment

• Ik vind het nu dat ik dat zo zie eigenlijk wel een geslaagde combinatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian

Oei, zie maar dat ze het niet leest dan.
                                Die checkt het forum niet. Ik ga sebiet zaalvoetballen met de collega's... Denkt zij

Oorspronkelijk geplaatst door Ian
                                Er zijn toch wel meisjes die een E30 mooi vinden. Maar die zijn er helaas natuurlijk niet in overvloed.
                                En grietjes die een e30 rijden

Die verwoording
                                Kutjes, grietjes, kipkes, whatever

Net opgehaald:

Stomme planten zitten natuurlijk in de weg.
                                Vééééét !

Comment

• WEWT awesome!!
                                  steek er maar anti-diefstal bouten op

prachtige velgen
                                  moar pics!!

foto doet me denken aan die met die oranje paal dervoor XD was jij dat ook Ian ?

Comment

WEWT awesome!!

prachtige velgen
                                    moar pics!!
                                    Misschien geen slecht plan als ge hem liever niet op blokken terugvindt...

Comment

WEWT awesome!!

prachtige velgen
                                      moar pics!!

foto doet me denken aan die met die oranje paal dervoor XD was jij dat ook Ian ?
                                      Van die 318is? Was mijn foto.

Comment

WEWT awesome!!

prachtige velgen
                                        moar pics!!

Dat was Alexis (Methaphore).

Misschien geen slecht plan als ge hem liever niet op blokken terugvindt...
                                        Idd, heb er ook al info over gevraagd op E30.be. In welke winkel zouden die te krijgen zijn, die passen op een E30?

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• + YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

en die stem is precies sniper van oh oh cherso

Comment

Working...
                                          X