Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk heb de achterkant eens vergelijken met mijn origineel stuur en die verschillen toch wel veel. Ik vermoed dat het niet gaat passen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenTja, op een is...
(Had wel een superknappe vriendin, dus zijn smaak was toch niet zo verkeerd. )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenIk moet toegeven, op jouw cabrio past het inderdaad beter.
(Had wel een superknappe vriendin, dus zijn smaak was toch niet zo verkeerd. )
EDIT: ziede wel da kutjes op een e30 vallen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten... Of wilde daarmee iets zeggen over mijn vriendin?
EDIT: ziede wel da kutjes op een e30 vallen!
Hoog tijd om een e30 te kopen dan!
Comment
-
-
Iemand zin in Kallo vanavond? Er schijnen nog wel mensen vanavond te willen afspreken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
Beetje bewogen, sorry.
Nu nog een beetje verlagen en ander uitlaatje. Binnenkort ook binnensteken bij lachssilber voor nieuwe klepstoters en dan is ie wel even af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenMerci. Nog eentje om het af te leren.
En eigenlijk mag dat wel zo blijven, die centercaps. Die BMW logo's hoeven niet. Ik denk dat als ge hem dropt icm uitlaat dat het meer racy gaat zijn dan
Comment
-
mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenFak, ziet er goed uit!
Nieuwe logotjes ook....
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenNu is het alsof ik Paris Dakar gereden heb.
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenThanks, daar komt zometeen kruisspaak onder, heb ze namelijk gekocht.
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenMerci. Nog eentje om het af te leren.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Voor de facelift was de achterste wielkast even hoog als uw voorste, gelijk uwe dus Ian. Waarom, dat weet niemand Het geeft wel de mogelijkheid hem zo te verlagen dat zijn snuit naar beneden staat met gelijke spatie in de wielkasten en dat is dan weer vet
Ik ben aan het overwegen om tegen volgend seizoen de voorste veren te laten persen of vervangen zodat hij nog wat dieper hangt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenProficiat. Wat gebeurt er nu met de kroonkurken?
Comment
-
Het moment dat ik terug E30 kan rijden komt dichter en dichter! Vandaag voor de eerste keer terug laten draaien. Draaide nog niet perfect, maar klonk al een pak beter dan de vorige keer .. Ben het ondertussen wel al wat beu om aan een E30 te werken Enige voordeel is dat ik er nu wel een pak meer van ken.
Comment
Comment