Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
    http://cgi.ebay.de/M-Technik-Lenkrad...item27baa11be0

Past deze op een e30, want die van een M/e36 passen er niet in dacht ik. 70 euro Sofort Kaufen is nu geen geld
    Ik heb de achterkant eens vergelijken met mijn origineel stuur en die verschillen toch wel veel. Ik vermoed dat het niet gaat passen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
      Ik heb de achterkant eens vergelijken met mijn origineel stuur en die verschillen toch wel veel. Ik vermoed dat het niet gaat passen
      Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden gezien de prijs. Thanks

Comment

Tja, op een is...
        Ik moet toegeven, op jouw cabrio past het inderdaad beter.

(Had wel een superknappe vriendin, dus zijn smaak was toch niet zo verkeerd. )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
          Ik moet toegeven, op jouw cabrio past het inderdaad beter.

(Had wel een superknappe vriendin, dus zijn smaak was toch niet zo verkeerd. )
          ... Of wilde daarmee iets zeggen over mijn vriendin?

EDIT: ziede wel da kutjes op een e30 vallen!

Comment

• EEPIIC "kutjes" XD ^^

Comment

... Of wilde daarmee iets zeggen over mijn vriendin?

EDIT: ziede wel da kutjes op een e30 vallen!
              Haha, nee. Kheb geen idee hoe ze eruit ziet ...

Hoog tijd om een e30 te kopen dan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                Dacht al zoiets. Die's wel lekker

Comment

• Iemand zin in Kallo vanavond? Er schijnen nog wel mensen vanavond te willen afspreken...

Comment

• Beetje bewogen, sorry.

Nu nog een beetje verlagen en ander uitlaatje. Binnenkort ook binnensteken bij lachssilber voor nieuwe klepstoters en dan is ie wel even af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten

Beetje bewogen, sorry.

Nu nog een beetje verlagen en ander uitlaatje. Binnenkort ook binnensteken bij lachssilber voor nieuwe klepstoters en dan is ie wel even af.
                      Vet gast, écht !

Comment

• Merci. Nog eentje om het af te leren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                          Merci. Nog eentje om het af te leren.

Echt schoon! Hij zou wel dringend omlaag moeten nu, zoals de mijne eigenlijk

En eigenlijk mag dat wel zo blijven, die centercaps. Die BMW logo's hoeven niet. Ik denk dat als ge hem dropt icm uitlaat dat het meer racy gaat zijn dan

Comment

• Moet zeker omlaag, zeker vanvoor. Maar op die foto ziet het er ietske hoger uit dan dat het is. Stond toen nog maar langs 1 kant op die wielen, misschien heeft het daar iets mee te maken.

Comment

• Ja, foto opnieuw

Comment

• fotootje van mijn E30tje:

binnenkort zal ik wa fotootjes posten van 't motortje(3.0) dat erin ligt(auto is nog niet klaar)
                                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                  Fak, ziet er goed uit!

Nieuwe logotjes ook....
                                  De logo's zijn in het echt helaas minder mooi. Maar ze kunnen er nog door.

Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                                  Nu is het alsof ik Paris Dakar gereden heb.
                                  Join the club. Ging hem vandaag normaal wassen, maar geen tijd gehad, hele dag bij m'n maat gezeten + BBQ'd.

Thanks, daar komt zometeen kruisspaak onder, heb ze namelijk gekocht.
                                  Proficiat. Wat gebeurt er nu met de kroonkurken?

Merci. Nog eentje om het af te leren.

Ziet er goed uit, alleen moet hij dringend omlaag nu, vooral vooraan dan, achteraan is het nog aanvaardbaar. Die hogere wielkas vooraan is toch echt een misse he. Waarom hebben ze dat eigelijk zo gedaan, en niet gelijk met de achter wielkas?

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Voor de facelift was de achterste wielkast even hoog als uw voorste, gelijk uwe dus Ian. Waarom, dat weet niemand Het geeft wel de mogelijkheid hem zo te verlagen dat zijn snuit naar beneden staat met gelijke spatie in de wielkasten en dat is dan weer vet
                                    Ik ben aan het overwegen om tegen volgend seizoen de voorste veren te laten persen of vervangen zodat hij nog wat dieper hangt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                      Proficiat. Wat gebeurt er nu met de kroonkurken?
                                      Normaal gezien ga ik mijn kroonkurken uitlenen. Als banden zijn opgebruikt of zo winterbanden op en dan is dat mijn winterset.

Comment

• Het moment dat ik terug E30 kan rijden komt dichter en dichter! Vandaag voor de eerste keer terug laten draaien. Draaide nog niet perfect, maar klonk al een pak beter dan de vorige keer .. Ben het ondertussen wel al wat beu om aan een E30 te werken Enige voordeel is dat ik er nu wel een pak meer van ken.

Comment

Working...
                                        X