Oorspronkelijk geplaatst door Skyline
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
-
dit omdat de begeleider / instructeur niet zou kunnen ingrijpen door aan de handrem te trekken.
Hoe oud is uw wijf? aangezien ze nu pas theoretisch heeft :/
De dag dat mijn "toekomstige" madam zegt, weg met dien e30, ist weg met madam!
Daxter get er precies veel last mee hé?
mss een upgrade naar een ander bouwjaar?
Van het aantal deuren weet ik niet maar het zou wel kunnen hoor dat je een 5deurs nodig hebt
edit: of auto's met handrem links van stoel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenZe is op haar teentjes getrapt omdat ik de e30 niet wil wegdoen om een Getz te kopen voor haar dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenSorry hoor, maar... dat ze verdomme haar eigen centen aan een Getz verknalt
Als ze per sé een Getz wil, ...
Comment
-
leuk topic om eens te lezen
De auto staat ook schoon op die BBS RA's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenAh ok, dus met de Scudo zou het niet mogen, maar met de e30 wel dan.
Nuja, als't nog nodig is. Ze is op haar teentjes getrapt omdat ik de e30 niet wil wegdoen om een Getz te kopen voor haar dan. Dus nu is ze aan't kijken naar...
... appartementjes. Wijven jong, pfff
En idd zoals bovenstaanden zeggen, als ze een Getz wil, dan moet ze maar 1 kopen, van haar eigen geld dan.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenHoe oud is uw wijf? aangezien ze nu pas theoretisch heeft :/
De dag dat mijn "toekomstige" madam zegt, weg met dien e30, ist weg met madam!
Daxter get er precies veel last mee hé?
mss een upgrade naar een ander bouwjaar?
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenSorry hoor, maar... dat ze verdomme haar eigen centen aan een Getz verknaltOorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten²
Als ze per sé een Getz wil, ...Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenEen E30 weg doen voor een Getz.. Misdadig!
En idd zoals bovenstaanden zeggen, als ze een Getz wil, dan moet ze maar 1 kopen, van haar eigen geld dan.
- e30 weg en Getz voor haar erbij
- e30 blijft en zij weg (ze was al naar appartementjes aan't zien)
- e30 blijft en dan wilt zij nen alfa 156/159
Optie 1 is sowieso geen optie. Optie 3 zou mogelijk een oplossing kunnen zijn. Maar mijn firmawagen + e30 als hobby en dan nog een alfa voor haar als dagelijks vervoersmiddel én dan nog eens een motodax van mij. Dat wordt wel erg veel voor 2 mensen.
Als ik dan alle ruzies optel van afgelopen dagen/weken --> optie 2
1 voordeel, zij is bij mij ingetrokken en haar domicilie staat hier niet. Dus ik kan ze gewoon als een hond op straat trappen, en het klinkt hoe langer hoe aanlokkelijker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenhttp://www.sportklassiek.nl/phpbb3/v....php?f=1&t=324
leuk topic om eens te lezen
De auto staat ook schoon op die BBS RA's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenLeuk project, al vraag ik me wel af hoe dat doe-het-zelf spuit- en rolwerk er in het echt uitziet.
Die pookknop is precies nen dildo
En 'k ben ook van plan om dat lipje onder m'n bumper zelf te spuiten. En misschien zelfs proberen klinkjes te doen en op termijn dat kofferspoilertje.
Comment
-
Niet op gelet op die pookknop, gewoon rap doorbladerd. Mijn kofferspoilertje ligt hier ook al, nu nog de moed vinden om gaten in m'n koffer te boren, of een exemplaar op de kop tikken waar al gaten in geboord zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten1 voordeel, zij is bij mij ingetrokken en haar domicilie staat hier niet. Dus ik kan ze gewoon als een hond op straat trappen, en het klinkt hoe langer hoe aanlokkelijker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenNiet op gelet op die pookknop, gewoon rap doorbladerd. Mijn kofferspoilertje ligt hier ook al, nu nog de moed vinden om gaten in m'n koffer te boren, of een exemplaar op de kop tikken waar al gaten in geboord zijn.
Ik heb er wat compassie mee eigenlijk. Zo erg was ze toch niet op de meet? En de manier waarop je dat hier zegt, nuja, 't zijn mijn zaken niet natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenMet de aankoop moet ik natuurlijk wel nog een systeem bouwen zodat er ook koude lucht tot bij de filter geraakt.
Wel nog mooie filter, laat dan maar gerust uw bevindingen weten. Wou dit altijd op mijn M10 steken, maar had wat schrik voor de warme lucht. Maar denk dat die standaard wel al genoeg warme lucht krijgen...
Webers er op moet nog vet zijn!
Comment
-
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=193909362
een 156 kost nu toch de wereld niet?
doe uw brommerke ook maar weg, hoeveel rijd ge daar nog mee je zou beter meer met haar rijden
't is misschien het leeftijdsverschil?
Als ik alfa hoor dan denk ik zoiets:
Comment
-
zo'n webercarburator geval , ge kunt da nie op een injectiemotor plaatsen zeker?
"opent wikipedia en begint te zoeken"
Staat niet veel uitleg over ('t is gewoon een merk van carburator?)
http://en.wikipedia.org/wiki/Weber_carburetor
Comment
-
2 jaar is toch geen groot leeftijdsverschil. Ik dacht eerder gezegd dat ze een stuk ouder was dan 20.
Maar goed, dit is het E30 topic en niet het Alfa en Getz topic.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenhttp://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=193909362
een 156 kost nu toch de wereld niet?
doe uw brommerke ook maar weg, hoeveel rijd ge daar nog mee je zou beter meer met haar rijden
't is misschien het leeftijdsverschil?
Als ik alfa hoor dan denk ik zoiets:
Ik wou haar eerst nen 316 touring kopen ofzo, maar nen Alfa 33 of 75 zou ook kanshebber kunnen zijn. Ze vind dat alleen maar ouw caramellen
Dax staat al enige tijd te koop. Ge krijgt die dingen niet kwijt aan de straatstenen. Sorry, maar voor 500 euro laat ik hem echt niet gaan. Dan komt hem terug in de living als zij binnekort weg is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten2 jaar is toch geen groot leeftijdsverschil. Ik dacht eerder gezegd dat ze een stuk ouder was dan 20.
Maar goed, dit is het E30 topic en niet het Alfa en Getz topic.
Comment
-
+ YouTube Video
Don't worry, muziek stopt direct
En de max met die g-sensor.
een toerke nurburgen met e30 (om het e30 niveau wat terug te brengen, na het dr. phil gedeelte, en domme vragen over carbs )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten+ YouTube Video
Don't worry, muziek stopt direct
En de max met die g-sensor.
een toerke nurburgen met e30 (om het e30 niveau wat terug te brengen, na het dr. phil gedeelte, en domme vragen over carbs )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
Wel nog mooie filter, laat dan maar gerust uw bevindingen weten. Wou dit altijd op mijn M10 steken, maar had wat schrik voor de warme lucht. Maar denk dat die standaard wel al genoeg warme lucht krijgen...
Webers er op moet nog vet zijn!
Ik zou een grootlicht eruit kunnen halen en daar achter een luchtpijp steken Iedereen denken dat ik een beest van een motor heb
Comment
Comment