Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout
Bekijk Berichten
Hoewel, moest de job als voyeur goed betalen zou ik het overwegen
Ik doe de job heel graag. Ge hebt nog een beetje vrijheid hè Ik ben -zoals je aan mijn leeftijd wel kan zien- de jongste van het bedrijf, maar ik zet de sterkste resultaten neer. Begonnen in een redelijk ondankbare functie als 'nightlife & nightshops'. 's Nachts werken dus. Na amper een half jaar promotie gemaakt. De sales-manager zei vorige week letterlijk: "Daxter, gij zijt het beste wat ons is overkomen sinds 9 maanden bij Proximity en sinds jaren bij Nightlife."
Ik kan mij op mijne leeftijd dus wel al iets permitteren binnen de firma, want anderzijds ben ik ook de enige die staat te springen om uren bij in te springen, weekends te doen, ...
Voorlopig rijden we allemaal met Fiat Scudo's 140 Multijet. De reden waarom dat lichte vracht is, is omdat wij soms redelijk wat materiaal moeten meenemen op de baan. Een 4tal koelers van Redbull zie ik mij nog niet in ne Passat steken
Volgende maand krijg ik ne Vito. We mochten ook voor de Viano gaan, als we zelf x-aantal euro's bijbetaalden. Ik vond dat niet nodig aangezien ik de e30 heb.
We krijgen sowieso airco, cruise control, bluetooth, gps (geïntegreerd dan), park assist, ... En ik heb nog nen automaat gevraad. We zullen zien of ik het krijg
Van motorisaties weet ik nog niets. 't Belangrijkste is dat privé-gebruik is toegestaan!
Oorspronkelijk geplaatst door Ian
Bekijk Berichten
Comment