ideaal persoon om een mening aan te vragen dus: daxter welke van de 2 vind je beter klinken ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenideaal persoon om een mening aan te vragen dus: daxter welke van de 2 vind je beter klinken ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenIk ben ook meer voor 6 in lijn dan 4pitters
sinds ik dien 320i gaan bekijken ben denk ik niet meer aan 4 cyl.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk zou een goeie 4 cilinder toch niet laten staan hoor Ze kosten ook een stuk minder in aankoop. Als ik met niet vergis ben jij geen pk's gewoon? Dan zal een 316(i) ook niet traag zijn. Een uitlaat of luchtfilter om de sound wat op te krikken en ook met zo'n 4 cilinder ga je veel plezier hebben. En later is de stap des te groter naar een 325i
+1, een sicks pack is natuurlijk altijd leuk. Maar aan een 4 cyl (zelfs een 316i) beleef je ook HOPEN fun!
Heb de mijne nu reeds 4 jaar, heeft me nog geen seconde verveeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenideaal persoon om een mening aan te vragen dus: daxter welke van de 2 vind je beter klinken ?
Daaruit kan ik dus besluiten dat je een 320i koopt voor de sound. Als je voor snelheid gaat, kunt ge beter naar een b25 gaan, of is-toestanden.
Wat ook is, dat is dat een 320i wél zuiniger zal zijn bij sportieve rijstijl dan een 318i.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenWat ook is, dat is dat een 320i wél zuiniger zal zijn bij sportieve rijstijl dan een 318i.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenWTF, zo niet.
't Lijkt in elk geval toch ook logischer? Want die 6cilinder is krachtiger dus heeft minder moeite?
Comment
-
Jup ik ben nog niet echt pk's gewend,
maar ik kom serieus pk's tekort!
als ik wil inhalen met mijn peugoken (ook iets van ongeveer 100pk zeker)
en ik zit in 4de aan 90 dan mag ik toch een serieuze aanloop nemen en moet ik zeker zijn dat er niets van de andere kant komt want echt vlug gaat het ding niet. zelfs in 3de aan 90 is meer lawijt dan echt gas geven ( zit dan rond de 4000 toeren waarbij hij normaal zijn maximum koppel bereikt ongeveer dacht ik.
Maar dit terzijde, want een naft is ook geen diesel dus vergelijken kan je al helemaal niet ( appels/peren )
Misschien later ooit nog een andere uitlaat als upgrade (mss inox)
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
Eigenlijk zot dat een M3 geen 6-cylinder heeft.
Tot nu toe ben ik ook tevreden van mijn 4-cylindertje.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenEigenlijk zot dat een M3 geen 6-cylinder heeft.
Tot nu toe ben ik ook tevreden van mijn 4-cylindertje.
En de S14 is niet zomaar een 4 cilinder2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIk meen mij toch te herinneren dat er op e30-forum zo'n topic bestaat over het verbruik van alle versies, en daar komt dat toch ook naar boven hoor. Meen ik mij te herinneren hè...
't Lijkt in elk geval toch ook logischer? Want die 6cilinder is krachtiger dus heeft minder moeite?
Maar een 320i zuipt toch gewoon meer. Good luck om met een 320i een verbruik te halen van rond de 7 liter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan.van.gent Bekijk BerichtenDat wordt eerder gezegd bij een 318is tov een 318i. Gezien het hoger aantal pk's van een 318is moet die minder het onderste uit de kan halen bij een sportieve rijstijl en zou die dus minder KUNNEN verbruiken dan een 318i.
Maar een 320i zuipt toch gewoon meer. Good luck om met een 320i een verbruik te halen van rond de 7 liter
Ik heb er 2 gehad (automaat cabrio & manueel coupé) en 7 liter zelfs niet bij rustig rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenvan motoren heb ik niet zoveel verstand hoor
een andere uitlaat kan ook al zeer veel verschil maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten7 liter in een 318i? Tuurlijk datte
Ik heb er 2 gehad (automaat cabrio & manueel coupé) en 7 liter zelfs niet bij rustig rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten4 cilinder weegt een pak minder he.
En de S14 is niet zomaar een 4 cilinder
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten7 liter in een 318i? Tuurlijk datte
Ik heb er 2 gehad (automaat cabrio & manueel coupé) en 7 liter zelfs niet bij rustig rijden
Dat is idd extreem weinig, de meesten zitten rond 8-9. Maar bij gelijke rijstil zit je met een 320i toch al aan 10-12...
Dat is zo maar eventjes 2 tot 4 liter verschil. Met een 316i moet je al serieus zot doen om die boven de 10 te krijgen. Een 320i daarintegen...
Let op, voor geluid, loopcultuur,... kies ik een sixpack anytime (behalve een S14 dan), maar op vlak van verbruik is dat toch wat anders.
Comment
-
Comment