Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
    bestellen?
    ik moet terug eens bloed gaan geven, maar met dat ik nu op kot zit..
    geen rode-kruis sticker he pipo die van 'old bmw's never die'

Comment

• Ooops ^^ herlezen, ik dacht al tijdens het typen van dat bericht hoe kun je dat nu gaan bestellen
      Ik kom hier al helemaal zenuwachtig omdat de verkoper van de e30 gewoon maar laat weten dat het in de late namiddag moet zijn, weet nog geen adres of niets, en die is nu natuurlijk aan het werk :/
      't probleem is mijn pa gaat mee maar die moet om 17u werken dus ten laatste 15u30 terugkeren van Antwerpen

Forummers van Antwerpen?

DAXTER, heb je toevallig nog niet al naar deze gaan kijken?
      http://www.2dehands.be/autos/autos/b...%2Fautos%2Fbmw

Comment

• De E30 eens wassen nu, voor vanavond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jan.van.gent Bekijk Berichten
          De E30 eens wassen nu, voor vanavond
          Da's een taak voor iets later op de namiddag.

Comment

• Jammer die meet is iets te ver, moest ik het nu nog kunnen combineren met iets...

Comment

Ooops ^^ herlezen, ik dacht al tijdens het typen van dat bericht hoe kun je dat nu gaan bestellen
              Ik kom hier al helemaal zenuwachtig omdat de verkoper van de e30 gewoon maar laat weten dat het in de late namiddag moet zijn, weet nog geen adres of niets, en die is nu natuurlijk aan het werk :/
              't probleem is mijn pa gaat mee maar die moet om 17u werken dus ten laatste 15u30 terugkeren van Antwerpen

Forummers van Antwerpen?

Bumpers die herspoten zijn en nieuwe nummerplaat boezemen bij mij geen vertrouwen in..

Comment

• zeg diegene die zijn schoen verkoopt na 3 maanden

Comment

• [QUOTE=Mayonaise;4563159]Bumpers die herspoten zijn en nieuwe nummerplaat boezemen bij mij geen vertrouwen in.. [/QUOUTE]
                  'k heb er ook al op gelet
                  en kheb een foto gevraagd van de volledige auto niets van gezien.
                  en dan nog zo een paar puntjes die ik vergeten ben.
                  En er is roest maar alle producten heeft hij staan met orginele lak en krijg ik er bij.
                  Ik denk toch dat ik voor m'n eerste gedacht ga gaan. en 't verschilt 750€ en 't is zo ver niet.
                  En die 90 000 km ik geloof het eigenlijk niet.

En zijn email-adres is playerke_123 (zegt toch ook genoeg zeker)

Daxter moet maar eens gaan bezichtigen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                    zeg diegene die zijn schoen verkoopt na 3 maanden
                    Soms volg ik je toch totaal niet hoor.

1. Er is een immens verschil tussen een auto kopen van iemand die hem 3 maanden heeft, en hem zelf verkopen na 3 maand. (Wat niet wil zeggen dat mijn Z3 slecht was, wel integendeel)

2. Bovendien heb ik niet gezegd dat die kar daardoor 100% zeker slecht is hé. 't Zijn gewoon 2 factoren die bij mij niet thuishoren in de ideale advertentie.

Comment

• Voor de liefhebbers..http://ww.e30tech.com/forum/showthread.php?t=33813
                      M30B35

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                        Soms volg ik je toch totaal niet hoor.

1. Er is een immens verschil tussen een auto kopen van iemand die hem 3 maanden heeft, en hem zelf verkopen na 3 maand. (Wat niet wil zeggen dat mijn Z3 slecht was, wel integendeel)

2. Bovendien heb ik niet gezegd dat die kar daardoor 100% zeker slecht is hé. 't Zijn gewoon 2 factoren die bij mij niet thuishoren in de ideale advertentie.
                        ik vond het gewoon grappig meer moet je er niet achter zoeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                          zotjes

Comment

• check op de achtergrond
                            het is grijs en prachtig

Comment

• http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/...i-55676595.htm
                              Pdf met foto's van de wagen
                              [URL="http://pdfcast.org/pdf/bmw-e30-320i"]http://pdfcast.org/pdf/bmw-e30-320i[/UR]

Prijzige pfl:
                              http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=191794651
                              Last edited by ; 06/05/2011, 15:05.

Comment

Ooops ^^ herlezen, ik dacht al tijdens het typen van dat bericht hoe kun je dat nu gaan bestellen

Forummers van Antwerpen?

Gast !

Da's de Bisschoppenhoflaan. Ring van Antwerpen, afslag sportpaleis, rechtsafslaan aan de lichten en je bent er. Zowat een marginale buurt eigenlijk. Daar moet ge voor niks zijn
                                Da's zo typisch: de Gino uit Deurne-noerd me nen ouwen bééjemwéé

Geraakt ge in Antwerpen met de trein? Dan kunnen we nadien samen naar Gent voor die meeting en zet ik u thuis af. En dat allemaal met mijne Ferrari Scudo

Comment

• edde zin om kilometers te malen misschien 'k woon aan de andere kant van't land mij thuis afzetten

OOOO EPIC handtekening

Comment

edde zin om kilometers te malen misschien 'k woon aan de andere kant van't land mij thuis afzetten

OOOO EPIC handtekening
                                    Oep't gemakske wa kroezen è gast

Comment

• 'k heb andere afspraken, meeting was om 18 u zeker?

Comment

'k heb andere afspraken, meeting was om 18 u zeker?
                                        zoiets ja... 'k Zou eerst menne rommel hier moeten opruimen. 'k Kreeg om 12u nen sms van de poetsvrouw da ze ziek was. Nu zit ik hier een heel weekend nog tot volgende week in een vuil hok

Comment

• kuist da "kutje" van jou niet ?

Comment

Working...
                                          X