Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
    kuist da "kutje" van jou niet ?
    Ik had ze een paar nachten geleden bijna op't straat gezet. Mij zo het bloed van onder de nagels halen Vanochtend sta ik speciaal op om haar naar't werk te doen, en dan begint ze te zagen omdat stubru opstaat --> ambras.
    Ze zei mij derstraks per sms dat ze van't weekend niet thuis is. 'k Heb gewoon gezegd dat als ze wéér gaat lopen, dat ze niet meer moet terugkomen. On verra...

MAAAAR... Dat meisje waarmee ik onlangs mee ben weggeweest, da komt goe. Haar baas is ne klant van mij, en 'k was derstraks bij die man op de winkel. Iedereen weet het daar al, en iedereen is er precies wel content mee. Da komt dus kei hard in orde

Comment

• apprecieert ze de e30?

gerrit, ik vind uw handtekening storend en ze is ook te groot dus een van dees zal je wel een opmerking krijgen van een mod.

Comment

• 'k hoop het voor jouw stuur (Inge zeker of was het nu iets anders) maar terug naar haar mama & papa

Wat vinden jullie van mijn handtekening

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
          apprecieert ze de e30?

gerrit, ik vind uw handtekening storend en ze is ook te groot dus een van dees zal je wel een opmerking krijgen van een mod.
          Je hebt 100% gelijk ( it needs some fine-tuning )
          neemt de helft van de pagina in XD

Aangepast ( wat vindt je er nu van?)

Ja belangrijke vraag wat vind ze van de e30
          Last edited by ; 06/05/2011, 15:37.

Comment

apprecieert ze de e30?

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
            Je hebt 100% gelijk ( it needs some fine-tuning )
            neemt de helft van de pagina in XD

Aangepast ( wat vindt je er nu van?)

Ja belangrijke vraag wat vind ze van de e30

Die heeft ze nog niet gezien. Ben vorige keer toch maar met de kamijonet geweest. Ze weet er trouwens totaal niets over eigenlijk. 'k Kan dus al min of meer zeker zijn dat het niet voor mijne auto is
            Al kan dat ook negatief uitdraaien natuurlijk Inge wist wél van den e30, en zij vindt dat maar een ronnykar dusja.

Comment

'k hoop het voor jouw stuur (Inge zeker of was het nu iets anders) maar terug naar haar mama & papa

Wat vinden jullie van mijn handtekening
              't Probleem is dat die mensen in Ieper wonen. Verbinding Ieper - Turnhout voor haar werk is redelijk onrealistisch dusja. Ik heb zo'n vermoeden dat het daarom is dat ze bij mij blijft. Ik kan eigenlijk ook niet meer zeggen dat er liefde in't spel is langs mijn kant. Anders zoude toch zeker niet afspreken met meiskes die interesse tonen...

En ondertussen krijg ik een kei droog smske: "ik kom wel naar huis." Bummer

Comment

• 20 mei heb ik een date (met mijn ex ) geregeld maar die heeft de e30 al gezien op facebook dus ze weet waar ze aan toe is.

Comment

20 mei heb ik een date (met mijn ex ) geregeld maar die heeft de e30 al gezien op facebook dus ze weet waar ze aan toe is.
                  Seks met een ex, is de beste sex éver ! Way to goooooh !

Comment

• Dat zou er eventueel van kunnen komen als het goed gaat tussen ons Het kan ook zijn dat ze gewoon vrienden wil blijven maar sinds ik haar 2 weken geledenik nog eens gezien heb ben ik weer verkocht Het gaat al zeker geen erop, erover en daag zijn

Comment

Dat zou er eventueel van kunnen komen als het goed gaat tussen ons Het kan ook zijn dat ze gewoon vrienden wil blijven maar sinds ik haar 2 weken geledenik nog eens gezien heb ben ik weer verkocht Het gaat al zeker geen erop, erover en daag zijn
                      Allez succes! Onthou wel, tis uw ex voor een reden! Goeie raad van nonkel Glenn

Comment

Dat zou er eventueel van kunnen komen als het goed gaat tussen ons Het kan ook zijn dat ze gewoon vrienden wil blijven maar sinds ik haar 2 weken geledenik nog eens gezien heb ben ik weer verkocht Het gaat al zeker geen erop, erover en daag zijn
                        Bwoah, terug samengaan met een ex heb ik wel afgeleerd. Ben daar 2x slecht mee gevaren. Gedaan is gedaan; andere, betere & hetere !

Gewoon erover gaan daarentegen kan natuurlijk wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
                          Allez succes! Onthou wel, tis uw ex voor een reden! Goeie raad van nonkel Glenn
                          Kwadraat !

Comment

• Comment

• We zijn maar 3 maanden samengeweest dus dat is wel anders dan opnieuw proberen na +1 jaar ofzo. Het is een heel leuk meisje maar ze mocht wat heter zijn. Ik heb nog 2 weken om iets anders op te scharen dat heter is en liefst ook minstens even tof

mijne kameraad heeft zich 2 weken geleden ook wat opgeschaard. Ze moet nog 17 worden dit jaar maar neukt gelijk een konijn Hij heeft nadat hij ze voor het eerst gezien heeft nog één date gedaan en haar toen gekust. De dag erna hebben ze 3 keer meegeneukt Volledig op haar initiatief. Het ziet er naar uit dat neuken haar enige hobby is Het isg een relatiemateriaal maar voor efkes, graag!

Comment

We zijn maar 3 maanden samengeweest dus dat is wel anders dan opnieuw proberen na +1 jaar ofzo. Het is een heel leuk meisje maar ze mocht wat heter zijn. Ik heb nog 2 weken om iets anders op te scharen dat heter is en liefst ook minstens even tof

mijne kameraad heeft zich 2 weken geleden ook wat opgeschaard. Ze moet nog 17 worden dit jaar maar neukt gelijk een konijn Hij heeft nadat hij ze voor het eerst gezien heeft nog één date gedaan en haar toen gekust. De dag erna hebben ze 3 keer meegeneukt Volledig op haar initiatief. Het ziet er naar uit dat neuken haar enige hobby is Het isg een relatiemateriaal maar voor efkes, graag!
                                klinkt als een duracel konijn

Comment

Ma echt eh, da's al een heel pagina offtopic

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  We zijn maar 3 maanden samengeweest dus dat is wel anders dan opnieuw proberen na +1 jaar ofzo. Het is een heel leuk meisje maar ze mocht wat heter zijn. Ik heb nog 2 weken om iets anders op te scharen dat heter is en liefst ook minstens even tof

Als ge zelf al zegt: "maar ze mocht wat heter..." Tja gast, dropt da maar nu meteen zonder te soppe Als ge da nu al gene hete truffel vindt, dan gade u da beklage als ge dermee over straat loopt ze. Dan ziede al die lekkere kutjes lopen en gij loopt daar met dien trol. Allé, da's het gedacht dat'k nu heb eh

Het is geen relatiemateriaal maar voor efkes, graag: het zaad van ne maat kan geen kwaad 'k Snap wat ge wilt zeggen, als ge ziet hoe die grietjes van 16 der nu al bij lopen, pffff 'k Zou daar ook op pompen Rekken ze niet, dan scheuren ze wel!

Comment

• Amai dat gaat hier nogal over E30's Daxter gij zijt toch ook een geval e

On Topic:

Knappe cabrio, perfect van hoogte zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
                                      Amai dat gaat hier nogal over E30's Daxter gij zijt toch ook een geval e

On Topic:

Knappe cabrio, perfect van hoogte zo.

EI EI EI IK ZEN NOGAL NE KEREL Hé... BIJ MIJ KUNT GE LACHEN SE JOM

Soit, die cab is inderdaad wel fatjes. Ik ga gewoon moeten opletten met mijn (toekomstige) verlaging omdat er nu 17" onder ligt eh. Ik denk gewoon vooraan 40 te steken en achteraan niets. Dan gaat et perfectie zijn voor die velgen, denk ik
                                      Wel proper met die witte pinkertjes, gespoten bumpers, ...
                                      Last edited by ; 06/05/2011, 16:40.

Comment

• Die hangt echt geniaal! Lijkt met 80/60 te zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                          Ma echt eh, da's al een heel pagina offtopic

Als ge zelf al zegt: "maar ze mocht wat heter..." Tja gast, dropt da maar nu meteen zonder te soppe Als ge da nu al gene hete truffel vindt, dan gade u da beklage als ge dermee over straat loopt ze. Dan ziede al die lekkere kutjes lopen en gij loopt daar met dien trol. Allé, da's het gedacht dat'k nu heb eh

Het is geen relatiemateriaal maar voor efkes, graag: het zaad van ne maat kan geen kwaad 'k Snap wat ge wilt zeggen, als ge ziet hoe die grietjes van 16 der nu al bij lopen, pffff 'k Zou daar ook op pompen Rekken ze niet, dan scheuren ze wel!
                                          Ze is niet lelijk maar helemaal niet mijn type. Ik zoek feitelijk een klein, slank meisje en dat is zij niet Maar kzeg het u, het is by far het leukste meisje om mee om te gaan dat ik ken. Maar je hebt wel wat gelijk natuurlijk

Comment

Working...
                                          X