Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoorah. Mijn band is gerepareerd en is already rocking my e30 again.

Comment

• Mijn 3de remlicht heeft 7 nieuwe lampjes! Helaas staat hij nog in de garage.. Sewes eens kijken want ik had toch graag een ritje gedaan vandaag

Comment

• Klote gast. BBS'en poetsen van 20 jaar oud vind ik niet leuk! Al dat ingekoekt vuil, grrr !
        Nauwelijks verschil langs de buitenkant, en 't is toch daarvoor dat j'et doet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
          Klote gast. BBS'en poetsen van 20 jaar oud vind ik niet leuk! Al dat ingekoekt vuil, grrr !
          Nauwelijks verschil langs de buitenkant, en 't is toch daarvoor dat j'et doet?
          waarom heb je die gekocht? Wij hebben echt aggressief spul staan, MC21 en onverdund geraakt ge er wel ver mee. Doet wel niet goed aan uw handen. Piekt wat in de wondjes en uw huid wordt week. Zal wel een aardige portie NaOH in zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            waarom heb je die gekocht? Wij hebben echt aggressief spul staan, MC21 en onverdund geraakt ge er wel ver mee. Doet wel niet goed aan uw handen. Piekt wat in de wondjes en uw huid wordt week. Zal wel een aardige portie NaOH in zitten.
            Dat zijn de BBS'en die eronder zaten toen ik den auto kocht. 'k Zou inderdaad eens deftig spul moeten kopen, want met een sopke gaat dat niet. Of ik laat ze gewoon overspuiten.
            Van de winter ga ik in elk geval toch eens iets proberen met de Alpina's. 't Zijn toch maar replica's, en als't mislukt, laat ik ze wel ergens professioneel opnieuw spuiten.

Comment

• is het 15"? dan zou ik ze wel herstellen maar 14" niet.

Comment

• En voor alle duidelijkeheid dat spul dat ik heb is niet gemaakt voor velgen te reiningen. Ge maakt wel schade mee denk ik. De lak op de velgen van de megane is op sommige plaatsen eraf maar ik weet niet of dat mijn schuld is. Tandenborstel + dat spul is dan ook niet de zachtste manier om uw velgen te kuisen

Comment

is het 15"? dan zou ik ze wel herstellen maar 14" niet.
                  15" ja.

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  En voor alle duidelijkeheid dat spul dat ik heb is niet gemaakt voor velgen te reiningen. Ge maakt wel schade mee denk ik. De lak op de velgen van de megane is op sommige plaatsen eraf maar ik weet niet of dat mijn schuld is. Tandenborstel + dat spul is dan ook niet de zachtste manier om uw velgen te kuisen
                  Begon ook al zoiets te denken toen ik je post herlas. Ik wil natuurlijk wel dat er nog iets overschiet van die velg behalve een band met een hoopje as in

Comment

• Hopen stof op de cab

Zo blij dat ik ne camionette heb eigenlijk... Uber-handig!

Ik heb toch al niet de enige ronnykar daar in de buurt van mijn garagebox

Comment

• Dan heb ik ze de gang in gesleurd, en voor de verandering was het nog eens ruzie "Waarom moete nà wer met dien otto bezig zen ast kei goei weer is?"
                      Na een half uurtje heb ik gewonnen en mevrouw Daxter het kwaad afgestapt en ben ik vrolijk begonnen:

Zoals je ziet, veel verschil is er niet:

Comment

• Ach vanop een afstand zien ze er niet slecht uit he! Mijn velgen bekijk je ook liever niet van dicht bij. Als ik ergens geld vind zou ik ze wel willen (laten) restaureren in de toekomst. Originele Schnitzers van '91, die mogen wel hersteld worden want zoveel sets zijn daar ook niet meer van denk ik.

Ik ben dus eens gaan kijken hoe het met de mijne staat. De onderdelen zitten erop alsook een nieuwe delco, brandstoffilter en een flesje reinigingsvloeistof in de tank. Stationair valt hij wel nog stil. Ik ga nu elektrische schema's zoeken om het toerenteller en watertemperatuurmeter probleem op te lossen. Als alles goed loopt staat hij over een uurtje hier op de inrit. Er gaat echt niets boven een buurman die garagist is Daar hebben we al belachelijk veel hulp van gehad. Als we steeds naar de garage moesten met onze auto's waren we al een paar duizend euro lichter geweest.

Comment

• Hij valt nog steeds stil in de rest van het toerentalbereik bolt hij wel goed. Hopelijk is volgend weekend alles opgelost.

Comment

Hij valt nog steeds stil in de rest van het toerentalbereik bolt hij wel goed. Hopelijk is volgend weekend alles opgelost.
                            Eens de mijne warm staat, loopt hij met dit warme weer "perfect". Nog wel te laag in toeren, maar niet zozeer meer stilvallen. Eigenaardig hoor

Comment

• Vandaag nog wat tijd gaan doorbrengen in de Waaslandhaven

Comment

• Comment

• En nog een probeerseltje:

Comment

• Gij zotten foto's nemen terwij dat ge ant rijden zijt

Comment

• cava nog, ik heb al zotter gedaan dan da
                                      Captain Turbo
                                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                        Gij zotten foto's nemen terwij dat ge ant rijden zijt
                                        'k Heb vanalles aan't proberen geweest. Half uit dien otto hangen, over de voorruit gaan rechtstaan enzo en 't heeft nog eens ni echt geloond.. Grr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                          Ik had nochtans onlangs gelezen dat ze vooral bij de facelift met hun kont in de grond hingen. Préfacelift had dat niet.
                                          Is dat niet eerder optisch bedrog met dat een VFL zijn wielkassen eigenlijk hoger zitten? Als je bij een NFL de lijn volgt die van voor naar achter loopt zie je dat achterste wiel kast lager komt. Als je dus met de band net in de wielkast komt, zowel voor als achter, dan staat die vooraan lager.

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                          Hij valt nog steeds stil in de rest van het toerentalbereik bolt hij wel goed. Hopelijk is volgend weekend alles opgelost.
                                          Is het ook na een tijd rijden? M10 was nog in het prille begin met de automatische choke, en das nu iets dat wel kapot gaat op die motoren. Denk nu wel dat dat in de zomer niet echt een probleem zou mogen zijn.

Comment

Working...
                                          X