Hoorah. Mijn band is gerepareerd en is already rocking my e30 again.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenKlote gast. BBS'en poetsen van 20 jaar oud vind ik niet leuk! Al dat ingekoekt vuil, grrr !
Nauwelijks verschil langs de buitenkant, en 't is toch daarvoor dat j'et doet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenwaarom heb je die gekocht? Wij hebben echt aggressief spul staan, MC21 en onverdund geraakt ge er wel ver mee. Doet wel niet goed aan uw handen. Piekt wat in de wondjes en uw huid wordt week. Zal wel een aardige portie NaOH in zitten.
Van de winter ga ik in elk geval toch eens iets proberen met de Alpina's. 't Zijn toch maar replica's, en als't mislukt, laat ik ze wel ergens professioneel opnieuw spuiten.
Comment
-
En voor alle duidelijkeheid dat spul dat ik heb is niet gemaakt voor velgen te reiningen. Ge maakt wel schade mee denk ik. De lak op de velgen van de megane is op sommige plaatsen eraf maar ik weet niet of dat mijn schuld is. Tandenborstel + dat spul is dan ook niet de zachtste manier om uw velgen te kuisen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenis het 15"? dan zou ik ze wel herstellen maar 14" niet.
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenEn voor alle duidelijkeheid dat spul dat ik heb is niet gemaakt voor velgen te reiningen. Ge maakt wel schade mee denk ik. De lak op de velgen van de megane is op sommige plaatsen eraf maar ik weet niet of dat mijn schuld is. Tandenborstel + dat spul is dan ook niet de zachtste manier om uw velgen te kuisen
Comment
-
Dan heb ik ze de gang in gesleurd, en voor de verandering was het nog eens ruzie "Waarom moete nà wer met dien otto bezig zen ast kei goei weer is?"
Na een half uurtje heb ik gewonnen en mevrouw Daxter het kwaad afgestapt en ben ik vrolijk begonnen:
Zoals je ziet, veel verschil is er niet:
Comment
-
Ach vanop een afstand zien ze er niet slecht uit he! Mijn velgen bekijk je ook liever niet van dicht bij. Als ik ergens geld vind zou ik ze wel willen (laten) restaureren in de toekomst. Originele Schnitzers van '91, die mogen wel hersteld worden want zoveel sets zijn daar ook niet meer van denk ik.
Ik ben dus eens gaan kijken hoe het met de mijne staat. De onderdelen zitten erop alsook een nieuwe delco, brandstoffilter en een flesje reinigingsvloeistof in de tank. Stationair valt hij wel nog stil. Ik ga nu elektrische schema's zoeken om het toerenteller en watertemperatuurmeter probleem op te lossen. Als alles goed loopt staat hij over een uurtje hier op de inrit. Er gaat echt niets boven een buurman die garagist is Daar hebben we al belachelijk veel hulp van gehad. Als we steeds naar de garage moesten met onze auto's waren we al een paar duizend euro lichter geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenHij valt nog steeds stil in de rest van het toerentalbereik bolt hij wel goed. Hopelijk is volgend weekend alles opgelost.
Comment
-
cava nog, ik heb al zotter gedaan dan daCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenGij zotten foto's nemen terwij dat ge ant rijden zijt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIk had nochtans onlangs gelezen dat ze vooral bij de facelift met hun kont in de grond hingen. Préfacelift had dat niet.
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenHij valt nog steeds stil in de rest van het toerentalbereik bolt hij wel goed. Hopelijk is volgend weekend alles opgelost.
Comment
Comment