Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
    Als alles goed gaat, ontvang ik deze week een Mtech I spoilertje uit Duitsland + witte pinkers voor vooraan. Er stond wel bij dat hij het niet opstuurde (nur abhölung ofzoiets), dus 'k heb eens gemaild om te vragen of hij het niet wilt opsturen. Uiteraard betaal ik de transportkosten.
    Ben eens benieuwd...
    Witte pinkers
    M-tech I spoilertje vind ik dan wel weer tof, alhoewel ik het nog nooit op een cabrio heb gezien dus misschien is dat wel lelijk daarop .
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
      Witte pinkers
      M-tech I spoilertje vind ik dan wel weer tof, alhoewel ik het nog nooit op een cabrio heb gezien dus misschien is dat wel lelijk daarop .
      Blablabla, iedereen zo anti-witte pinkers... Ik heb het spoilertje wel al gezien, ook op een mauritiusblauwe cabrio en dat was zeer mooi. 't Was zelfs een gespoten spoilertje, dus misschien laat ik dat op termijn ook doen.

Zeg nu zelf, ik heb ook zulke velgen en dezelfde kleur. 't Is zeker niet mis, die witte knippers

Comment

• niejet begot!

Ik heb hier net in leuven nog een pfl 320i gezien. dondergroen en op 17" alpina's. Stond wel erg hoog nu

Comment

• Witte pinkers zijn idd bah. Oranje past erg goed bij blauw. Wit is maar gewoontjes en iedereen heeft witte pinkers tegenwoordig.

Nuja, zolang het mijn auto maar niet is.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Wel met oranje lampkes eh. Alles is al besteld. Misschien met der tijd zo'n us-pinkersetje, dan zijn ze min of meer weer oranje hè

Comment

• Ja logisch met oranje lampjes erin. Maar vanbuiten ziet het er wit uit he (als ze niet branden). Mocht je een USlight module zoeken, ik heb er nog wat liggen.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                Ja logisch met oranje lampjes erin. Maar vanbuiten ziet het er wit uit he (als ze niet branden). Mocht je een USlight module zoeken, ik heb er nog wat liggen.
                Zo logisch is dat toch niet. Gaat ook met witte, en als ge der niet op let, ziet ge dat niet ze. Het knippert eh

En als ge goed kijkt, ziede toch ne lichte oranje schijn derin

Comment

• euh keuring? is da nie verplicht?

Comment

• Gisteren eens een 320iS kunnen besnuffelen (maar helaas geen ritje kunnen snoepen).

WAT een sleeper is me dat zeg. Zat ook nog een carbon airboxje op, beetje opgekieteld, en daar zie je buitenaf niets aan hé. 4 deurs sedan, gewoon (wel dik) kruisspaakje, voor de rest, als je er niets van kent, zou het een gewone 320i kunnen wezen. Maar damn, dat gaat vooruit...en heerlijk geluidje ook

1984 BMW M635CSi F u n
                    1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Wolf in schaapskleren.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Lekker exclusief en dikke sleeper inderdaad. Droomkar.

Comment

• Comment

• Dit ligt onder de motorkap...

1984 BMW M635CSi F u n
                            1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                              euh keuring? is da nie verplicht?
                              Staat toch een e-keur in? 't Zijn ori e30 witte pinkglaasjes dat'k heb gekocht ofzo...

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
                              Dit ligt onder de motorkap...

Zotjes !

Comment

• Heb ik wel goesting in!

Comment

• Vlug bieden nog 15minuten :p

Comment

• 't Is voor 505 EURO gegaan. Geen geld als het een goed blok was!!

Comment

• Kruisspaken zijn gemonteerd op de E30. Straks center capjes erop en foto's maken.

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Ik wacht al in spanning

Comment

• E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Working...
                                          X