Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten

Ik vind het op't eerste zicht goed !

Comment

• Ik vind het een uitstekende kleurcombinatie. Maar nu ik dat zo zie ben ik wel blij in het bezit te zijn van 15" kruisspaak.

Comment

• Merci en ja, 15 inch is wel mooier maarja. Kan nog komen in de toekomst. ,) Als deze banden opgereden zijn en ik tegen dan nog geen mooi setje 15 inch kruisspaken voor mooie prijs tegengekomen ben, ga ik er wss een band opleggen met lager profiel + auto wat lager zetten.

Nu even rustig aandoen op vlak van geld uitgeven aan auto's.

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Seg Ian je spreekt van een verlaging maar stoort dat chappement je niet ?
          Alé een NFL chappement vind ik een stuk knapper
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• iemand gekeken naar topgear deze avond?

Comment

• Chappement?

@Novel: Zeg niet dat het over E30's ging he? Want ik heb het gemist.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                Chappement?

@Novel: Zeg niet dat het over E30's ging he? Want ik heb het gemist.
                uitlaatsierstuk in het mooi nederlands
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
                  iemand gekeken naar topgear deze avond?
                  Bedoel je die aflevering waar ze elk met een E30 raggen? Die was cool ja.

Comment

• Kan iemand me linken naar deze aflevering?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                      Kan iemand me linken naar deze aflevering?
                      Seizoen 16, aflevering 4. Link naar de aflevering zult ge zelf op de minder legale site's moeten zoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                        uitlaatsierstuk in het mooi nederlands
                        Ahzo, ja daar stoor ik me een beetje aan (ook de vorm en zichtbaarheid van de uitlaatpot), maar dat is momenteel geen hoofdprioriteit. Misschien dat ik spaar voor een uitlaat à la Jan.van.Gent.

Meer foto's van de velgen kan je trouwens in mijn topic bekijken:

Zijn wel nogal donkere foto's waar de velgen niet echt tot hun recht komen.

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• ik denk dat de uitlaat hetzelfde is en enkel de achterbumper verschilt. Niets aan te doen dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                            Seizoen 16, aflevering 4. Link naar de aflevering zult ge zelf op de minder legale site's moeten zoeken.
                            Merci

Comment

• Ging over 3 325 cabrio's, altijd wel eens leuk om zien!

edit: link heeft hier een tijd terug al eens gestaan trouwens

Comment

• Remus racing op een 320i

Comment

• Remus heeft best leuke uitlaten voor E30 en E36, sound valt me vaak goed mee

Comment

• Ik vind het wel jammer dat deze 'racing' pot een enkele pijp heeft. 320i = 2 pijpjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                      Ik vind het wel jammer dat deze 'racing' pot een enkele pijp heeft. 320i = 2 pijpjes
                                      Mijn pa is een tjoener, wie had dat gedacht! hij had op z'n E30 316 ook zo'n heerlijke scheve dubbele pijpjes
                                      Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hopelijk door nog niet te velen gezien, Full HD

Comment

• http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/...0-56306287.htm

Comment

Working...
                                          X