Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Koopje!

    Comment


    • Nu gaan ze er toch wel lichtjes over met hun prijzen die ze durven vragen voor een E30. Tijd om te verkopen me dunkt.

      Comment


      • Dat gaat hij daar toch nooit voor krijgen allé?

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          Dat gaat hij daar toch nooit voor krijgen allé?
          en al zeker niet als hij zijn auto zo probeert te verkopen. Die rommelfoto's wekken niet meteen een 'mint' indruk op.

          Ik ben benieuwd wat ik nog ga vangen over 3 jaar. Wie weet gaan dan de 316's voor 3000€

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

            Hopelijk door nog niet te velen gezien, Full HD
            Cool. Die oranje heeft een vette sound.

            E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
              en al zeker niet als hij zijn auto zo probeert te verkopen. Die rommelfoto's wekken niet meteen een 'mint' indruk op.

              Ik ben benieuwd wat ik nog ga vangen over 3 jaar. Wie weet gaan dan de 316's voor 3000€

              Met een e30 in goeie staat moet je niet te lang meer leuren... motorisatie maakt niet veel meer uit, en de prijzen zijn ferm aan het stijgen..

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                Met een e30 in goeie staat moet je niet te lang meer leuren... motorisatie maakt niet veel meer uit, en de prijzen zijn ferm aan het stijgen..
                Idd. Echt een investering uiteindelijk.

                Comment


                • Your item left the United States from ISC SAN FRANCISCO (USPS) at 2:48 pm on May 10, 2011. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.

                  vermoedelijk zal de luchfilter deze week wel aankomen dan

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                    Met een e30 in goeie staat moet je niet te lang meer leuren... motorisatie maakt niet veel meer uit, en de prijzen zijn ferm aan het stijgen..
                    Allez, jammer dat ik niet van plan ben de mijne weg te doen

                    En over die advertentie.. Kerel mag eerst wel eens leren deftige foto's van z'n kar trekken vooraleer zo een prijs te vragen.
                    Staat dan nog vol met fouten. Mtech2, ORLY? Zelfs geen IS-lip heeft ie ja.. Gans de steenplaat is zelfs niet origineel want heeft twee sleuven ipv één.

                    WTF is dat trouwens met het maantje van de rechterkoplamp (links als je naar de eerste foto kijkt)? Kan niet origineel zijn..

                    Automaat in een 318is? No way.

                    Lelijke, vuile, afgeschenen 14 inch BBS'en zonder BMW logo's..

                    Ziet er ook niet de originele pook uit. Foto's zijn te flou om zeker te kunnen zijn
                    Honda S2000 2002
                    BMW E30 318is 1990

                    VW Polo 1.9TDI 2006

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                      En over die advertentie.. Kerel mag eerst wel eens leren deftige foto's van z'n kar trekken vooraleer zo een prijs te vragen.
                      Zei de meneer die driftfoto's in zijn advertenties propt.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                        Gans de steenplaat is zelfs niet origineel want heeft twee sleuven ipv één.
                        Xitje Xitje Xitje toch, wat ben je nou weer aan het uitkramen?


                        Steenplaat met 2 sleuven is omdatie airco heeft


                        Maar je onwetendheid is je vergeven hoor!
                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                          Zei de meneer die driftfoto's in zijn advertenties propt.
                          Maar ze waren tenminste scherp en duidelijk! Had niets te verbergen, als dat een potentiële koper afschrikte moest hij maar een praatje komen slaan en de wagen komen bekijken om te zien dat ik hem perfect onderhield. En heb uiteindelijk m'n vraagprijs toch gekregen dus


                          Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                          Xitje Xitje Xitje toch, wat ben je nou weer aan het uitkramen?


                          Steenplaat met 2 sleuven is omdatie airco heeft


                          Maar je onwetendheid is je vergeven hoor!


                          En deze dan? 318is mét airco, één sleuf... Trouwens, wat nut heeft zo een extra sleuf als er een dichte rubber in zit?
                          Honda S2000 2002
                          BMW E30 318is 1990

                          VW Polo 1.9TDI 2006

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                            Zei de meneer die driftfoto's in zijn advertenties propt.
                            That reminds me...

                            Honda S2000 2002
                            BMW E30 318is 1990

                            VW Polo 1.9TDI 2006

                            Comment


                            • Zalig.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                                Maar ze waren tenminste scherp en duidelijk! Had niets te verbergen, als dat een potentiële koper afschrikte moest hij maar een praatje komen slaan en de wagen komen bekijken om te zien dat ik hem perfect onderhield. En heb uiteindelijk m'n vraagprijs toch gekregen dus






                                En deze dan? 318is mét airco, één sleuf... Trouwens, wat nut heeft zo een extra sleuf als er een dichte rubber in zit?
                                Dan is die vanop jouw foto niet meer origineel of heeft 'm geen airco.

                                Originele 318is add:




                                Oorspronkelijk geplaatst door realoem
                                Voor voertuigen met
                                Airconditioning
                                en
                                Tropen-version

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                  Dan is die vanop jouw foto niet meer origineel of heeft 'm geen airco.
                                  Die kar was dan echt wel vreemd. Had echt wel airco (heb er waarschijnlijk wel ergens nog foto's van op mijn andere PC), dus dan zou de steenplaat al moeten vervangen zijn. Kan natuurlijk..

                                  Nog iets vreemds: was dus een sterlingzilvere 318is van fabriek af (stond zo op roze kaart), en had een beige dakhemel, terwijl iedereen altijd beweerd dat enkel de lazurblauwe 318is'en een beige dakhemel hebben.

                                  En kan iemand mij dan het nut uitleggen van die extra sleuf voor airco als ze toch dicht is? Of is het enkel een uiterlijk kenmerk om ze te kunnen onderscheiden?
                                  Honda S2000 2002
                                  BMW E30 318is 1990

                                  VW Polo 1.9TDI 2006

                                  Comment


                                  • Oude reviews



                                    En hier een vergelijk met de Golf 2 GTI:




                                    Motorruimte mintheid
                                    En dan die laarzen in de koffer

                                    Honda S2000 2002
                                    BMW E30 318is 1990

                                    VW Polo 1.9TDI 2006

                                    Comment


                                    • Vervolg



                                      BMW has superb dash sculpture and instruments. Eén van de redenen waarom ik zo'n fan ben van de E30
                                      Honda S2000 2002
                                      BMW E30 318is 1990

                                      VW Polo 1.9TDI 2006

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten


                                        En deze dan? 318is mét airco, één sleuf... Trouwens, wat nut heeft zo een extra sleuf als er een dichte rubber in zit?
                                        Dan is ofwel a) de airco nagebouwd en hebben ze de steenplaat niet vervangen of b) heeft de auto een accidentje gehad en hebben ze niet de juiste steenplaat gemonteerd.

                                        Op die ad van de 318is met 2 sleuven is het niet zo duidelijk te zien op de foto's, maar normaal moet minstens een van die 2 sleuven open zijn.

                                        Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                                        Die kar was dan echt wel vreemd. Had echt wel airco (heb er waarschijnlijk wel ergens nog foto's van op mijn andere PC), dus dan zou de steenplaat al moeten vervangen zijn. Kan natuurlijk..

                                        Nog iets vreemds: was dus een sterlingzilvere 318is van fabriek af (stond zo op roze kaart), en had een beige dakhemel, terwijl iedereen altijd beweerd dat enkel de lazurblauwe 318is'en een beige dakhemel hebben.

                                        En kan iemand mij dan het nut uitleggen van die extra sleuf voor airco als ze toch dicht is? Of is het enkel een uiterlijk kenmerk om ze te kunnen onderscheiden?
                                        Die theorie van enkel lazurblauwe 318is'en met beige dakhemel klopt niet volgens mij. Waar het volgens mij wel aan ligt; je hebt 2 soorten ueberkaro interieur. Het grijs getinte, en het blauw getinte. In de lazurblauwe 318isen, van porker & maxdish zat er blauwachtig, en ook beige dakhemel. Zat er in die sterlingzilvere dan ook geen blauwachtig interieur?

                                        Die extra sleuf van de airco zou niet dicht mogen zijn. De airco radiator zit daar achter en wordt via die sleuf voorzien van lucht. De andere sleuf wordt bij een b25 gebruikt voor de oliekoeler. Geen idee of ze alletwee open moeten zijn bij een airco 318is.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                          Dan is ofwel a) de airco nagebouwd en hebben ze de steenplaat niet vervangen of b) heeft de auto een accidentje gehad en hebben ze niet de juiste steenplaat gemonteerd.

                                          Op die ad van de 318is met 2 sleuven is het niet zo duidelijk te zien op de foto's, maar normaal moet minstens een van die 2 sleuven open zijn.



                                          Die theorie van enkel lazurblauwe 318is'en met beige dakhemel klopt niet volgens mij. Waar het volgens mij wel aan ligt; je hebt 2 soorten ueberkaro interieur. Het grijs getinte, en het blauw getinte. In de lazurblauwe 318isen, van porker & maxdish zat er blauwachtig, en ook beige dakhemel. Zat er in die sterlingzilvere dan ook geen blauwachtig interieur?

                                          Die extra sleuf van de airco zou niet dicht mogen zijn. De airco radiator zit daar achter en wordt via die sleuf voorzien van lucht. De andere sleuf wordt bij een b25 gebruikt voor de oliekoeler. Geen idee of ze alletwee open moeten zijn bij een airco 318is.
                                          Kennis van zaken.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X