Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
    Dan is ofwel a) de airco nagebouwd en hebben ze de steenplaat niet vervangen of b) heeft de auto een accidentje gehad en hebben ze niet de juiste steenplaat gemonteerd.

Op die ad van de 318is met 2 sleuven is het niet zo duidelijk te zien op de foto's, maar normaal moet minstens een van die 2 sleuven open zijn.

Die theorie van enkel lazurblauwe 318is'en met beige dakhemel klopt niet volgens mij. Waar het volgens mij wel aan ligt; je hebt 2 soorten ueberkaro interieur. Het grijs getinte, en het blauw getinte. In de lazurblauwe 318isen, van porker & maxdish zat er blauwachtig, en ook beige dakhemel. Zat er in die sterlingzilvere dan ook geen blauwachtig interieur?

Die extra sleuf van de airco zou niet dicht mogen zijn. De airco radiator zit daar achter en wordt via die sleuf voorzien van lucht. De andere sleuf wordt bij een b25 gebruikt voor de oliekoeler. Geen idee of ze alletwee open moeten zijn bij een airco 318is.
    Ah dus toch één van de twee sleuven die open is. Op de advertentiefoto zag je het inderdaad niet goed. Dat houdt idd al meer steek

In die 318is van op de foto zat inderdaad ook zo'n blauwig ueberkarro interieur, dus de theorie dat dit interieur met beige dakhemel kwam zou wel goed kunnen kloppen!
    Honda S2000 2002
    BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
      Het grijs getinte, en het blauw getinte.
      Bestaat nog een lichtgrijs ook. (zoals denduvel)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
        Idd, met zwarte dakhemel.
        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
          Kennis van zaken.
          Pak de vraagbaak erbij en begin maar met leren

Comment

• Bestaat volgens mij ook nog in een soort beige/bruinachtige tint maar da's uberzeldzaam aangezien 't niet echt mooi is.

Comment

Bestaat volgens mij ook nog in een soort beige/bruinachtige tint maar da's uberzeldzaam aangezien 't niet echt mooi is.
              Beige is voor bompa's.
              1991 BMW E30 318is

Comment

• Gelukkig rijd bompa met een Volvo en bekijkt hij dit topic niet echt (denk ik)

Comment

Bestaat volgens mij ook nog in een soort beige/bruinachtige tint maar da's uberzeldzaam aangezien 't niet echt mooi is.
                  Jij hebt ooit eens zo'n geniale fotoreeks pfl's gepost. Heb je die nog ergens? Ik vind ze niet meteen ondanks dat ik die zelf ook al een gequote heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                    Jij hebt ooit eens zo'n geniale fotoreeks pfl's gepost. Heb je die nog ergens? Ik vind ze niet meteen ondanks dat ik die zelf ook al een gequote heb

Zoiets?

Volledige site:

staat BOMvol...

't amusement.

Comment

• Smullen!

Comment

• e30 gisteren binnen gestoken bij QSR. Mijn vader reed met de Scudo om dan samen terug te kunnen komen. Mijn vermoeden is in elk geval bevestigd: de Scudo is zowel in optrekken als hernemingen sneller. En toch een pak sneller.

Comment

• Sow what dax? vindt je dat erg? een e30 rijd je voor het gevoel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                            Sow what dax? vindt je dat erg? een e30 rijd je voor het gevoel
                            Tgoh... Op de snelweg aan 120 naar 4de moeten teruschakelen om een camionette bij te houden? En als het licht op groen springt full-pull doortrekken en die camionette nog vlotjes zien wegrijden... 'k Weet zo niet

Soit, Daxter gaat slapen. 't Is al een zware werkweek geweest. Hopelijk hoor ik morgen iets van QSR!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                              Tgoh... Op de snelweg aan 120 naar 4de moeten teruschakelen om een camionette bij te houden? En als het licht op groen springt full-pull doortrekken en die camionette nog vlotjes zien wegrijden... 'k Weet zo niet

Soit, Daxter gaat slapen. 't Is al een zware werkweek geweest. Hopelijk hoor ik morgen iets van QSR!
                              Welke motorisatie ligt er in die camionette misschien?

Comment

• Een 320i koop je enkel om ooit een 25i, 2.7i of 3.5 van te kunnen maken. Ik hoop binnen enkele weken/maanden te kunnen aankondigen dat mijn 320i een pakje snellet is dan al die 318is'en is hier

Comment

• Kans is groot btw. kzit in onderhandelingen. Dan nog sperdiff, stuurhuis ...

Comment

• Had jij niet laatst iets laten doen met je motor? Of staat je kar aan de kant?

Ik heb soms zin in zo'n pfl 325. En dan liefst met chromeline, chrome bumpers, géén spoilertje, in het lazurblauw of bronzitbeige. Damn.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                                      In die 318is van op de foto zat inderdaad ook zo'n blauwig ueberkarro interieur, dus de theorie dat dit interieur met beige dakhemel kwam zou wel goed kunnen kloppen!
                                      ahaa!

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                      zuust.

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                      éécht? :o
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                                        Welke motorisatie ligt er in die camionette misschien?
                                        Da's een 140 Multijet met dus 140pk. Geeft toch een fameuze duw koppel en de versnellingen liggen redelijk kort op elkaar waardoor ge constant in de ideale toeren rijdt eigenlijk.
                                        Van de week reed ik naast een Dodge Ram. Nuja, ik kan niet tegen zulke auto's. Auto's voor mensen met kleine pietjes naar mijn mening. Hij zag dat ik al kilometers was aan't pinken en me er toch niet langs laten.
                                        We reden zo'n 110 @ e313 knooppunt Ranst (wij moesten e34 op) en die Dodge trok alles open (wat een lawaai ) om me niet langs te laten. Toch ben ik er nog vlotjes over gegaan met de camionette
                                        Weinigen die het verwachten, velen die hun mispakken eigenlijk

Comment

• Ik za mij eens in uw e30 zetten en dan strekken we eens een sprintje

Comment

Working...
                                          X