Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    Ik za mij eens in uw e30 zetten en dan strekken we eens een sprintje
    You're called the Stig?

Comment

• Hij is niet de stig hij is eerder:

Comment

• Ik heb eens opgezocht: een 320i cabrio gaat in 11,5s naar 100. Die weegt leeg 1280 kg. Dus bijna 280 kg meer als een 316 Ik geef de 320i nog altijd het voordeel van de twijfel in een sprint tegen de scudo. zeker boven de 100 gaat die scudo last hebben van zijn stroomlijn

Comment

• 140pk in een lege camionet, denk niet dat je dat moet onderschatten.
          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
            140pk in een lege camionet, denk niet dat je dat moet onderschatten.
            ²²²

Aardig wat koppel en die dingen gaan goed vooruit als ze leeg zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
              Zei de meneer die driftfoto's in zijn advertenties propt.
              GOEIE driftfoto's
              Captain Turbo
              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Is dit iets intressants?

Comment

• Op eerste zicht lijkt me dat wel een propere auto maar de vraag is wat hij er voor wil natuurlijk.

Comment

• gele koplampen.
                    Mail hem eens voor de prijs, Wat zou zoiets gaan 3K € ?

Comment

• http://vimeo.com/22630142

Iemand die weet hoe je vimeo embedd?

http://vimeo.com/20817334

Je moet maar eens kijken naar zijn account: staan nog filmpkes op
                      typische redneck XD
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                      Last edited by ; 13/05/2011, 14:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                        Zoiets?

Volledige site:

staat BOMvol...

't amusement.

Heb dringend 15 inch kruisspaken nodig. En een schuifdak.

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.
                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                          GOEIE driftfoto's
                          Waarvoor dank

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                          Smullen!

Fak ja

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                          e30 gisteren binnen gestoken bij QSR. Mijn vader reed met de Scudo om dan samen terug te kunnen komen. Mijn vermoeden is in elk geval bevestigd: de Scudo is zowel in optrekken als hernemingen sneller. En toch een pak sneller.
                          Ik vind dat niet verbazend. Ik mag ook serieus peren om moderne oliestokers bij te houden hoor. Een E30 cabrio weegt veel, en een M20B20 is een lui blok..

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                          Een 320i koop je enkel om ooit een 25i, 2.7i of 3.5 van te kunnen maken. Ik hoop binnen enkele weken/maanden te kunnen aankondigen dat mijn 320i een pakje snellet is dan al die 318is'en is hier
                          Honda S2000 2002
                          BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Naar die blauwe hierboven kan je echt blijven kijken

Comment

• Zijn die achterwielen nu groter of is dat optisch bedrog?

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.
                              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                Zijn die achterwielen nu groter of is dat optisch bedrog?
                                Allemaal even groot.

Comment

• Eerste foto is in kortrijk gespot maar ik was te laat.
                                  andere foto's zijn van 15minutjes geleden in Diksmuide, toch niemand van dit forum hier zeker?
                                  Anders deze verdient geen pluim, kar is totaal niet onderhouden :s
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                                    http://nl.kapaza.be/vi/56306960.htm

Is dit iets intressants?
                                    Deze was me ook opgevallen. Heb de eigenaar dus eens gemaild en gevraagd wat hij ervoor krijgen.

3500 euro niet gekeurd, 4000 euro gekeurd was zijn antwoord.

Vind dit precies toch wat veel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                      Ik za mij eens in uw e30 zetten en dan strekken we eens een sprintje
                                      Haha

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                      Ik heb eens opgezocht: een 320i cabrio gaat in 11,5s naar 100. Die weegt leeg 1280 kg. Dus bijna 280 kg meer als een 316 Ik geef de 320i nog altijd het voordeel van de twijfel in een sprint tegen de scudo. zeker boven de 100 gaat die scudo last hebben van zijn stroomlijn
                                      Scudo weegt iets meer dan 1600kg. Er zit altijd veel in, maar altijd materiaal dat niets weegt. Er zit nog geen 75kg aan lading in
                                      Ik denk dat gij daar ook lelijk van zou verschieten. Dernet viel het me weer op op de e34. Telkens als er iemand naar rechts ging en ik gas bijgaf, merk je hem overduidelijk versnellen. Dat gevoel is er bij de e30 ook overduidelijk niet
                                      Als ik zie dat als er een Dodge Ram rechts voor mij rijdt en het kot opensmijt, ik daar toch nog met gemak voor kan. Dat lijkt mij redelijk duidelijk qua stroomlijn

Ook net even gegoogled: de Scudo in personenvariant, ook 140pk, doet 11,6 seconden naar de 100. Als je dan ziet dat mijne gewoon een hol hok achteraan is, en de e30 wel al wat pk's zal kwijt zijn

Maar eigenlijk is't wel onverantwoord met zo'n bus. Onlangs had ik m'n remmen oververhit zelfs. Ik kwam nadien aan op de parking van een klant en het stonk daar uren in de wind. Toen snapte ik waarom mijn remmen de laatste straten plots 'sponzig' waren

Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                      140pk in een lege camionet, denk niet dat je dat moet onderschatten.
                                      Zo is dat. Ik ben benieuwd naar de nieuwe Vito volgende maand. Ik hoop dat het niet gaat tegenvallen. Al zijn die Merc-bussen minder underdog dan die Fiat

Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
                                      ²²²

Aardig wat koppel en die dingen gaan goed vooruit als ze leeg zijn.
                                      Exactly
                                      Last edited by ; 13/05/2011, 18:00.

Comment

• Het effect van die grote rims op uw e dirty valt ook niet te onderschatten.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                          Het effect van die grote rims op uw e dirty valt ook niet te onderschatten.
                                          Ongetwijfeld wel, maar dan nog zal ik niet plots sneller zijn dan die camionette vrees ik

Comment

Working...
                                          X