Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Grootste onzin ooit. HDR is een techniek die wanneer juist gebruikt een schitterende combinatie oplevert van verschillende belichtingen. Het misbruik ervan staat mij ook niet aan. Ik snap uw vergelijking niet.
Deze foto in kwestie is geen Hipstamatic maar Instagram. Ik zie niet in wat er verkeerd is met filters die uw foto een vintage look geven. Haters gonna hate I guess.
Scudo weegt iets meer dan 1600kg. Er zit altijd veel in, maar altijd materiaal dat niets weegt. Er zit nog geen 75kg aan lading in
Ik denk dat gij daar ook lelijk van zou verschieten. Dernet viel het me weer op op de e34. Telkens als er iemand naar rechts ging en ik gas bijgaf, merk je hem overduidelijk versnellen. Dat gevoel is er bij de e30 ook overduidelijk niet
Als ik zie dat als er een Dodge Ram rechts voor mij rijdt en het kot opensmijt, ik daar toch nog met gemak voor kan. Dat lijkt mij redelijk duidelijk qua stroomlijn
Ook net even gegoogled: de Scudo in personenvariant, ook 140pk, doet 11,6 seconden naar de 100. Als je dan ziet dat mijne gewoon een hol hok achteraan is, en de e30 wel al wat pk's zal kwijt zijn
Met korte verhoudingen voelt zelfs een eerste generatie Sprinter 208 snel aan. Tot je dan op je teller kijkt... Niet dat die Scudo traag is, maar door die korte v-bak (6 vitesse?) lijkt dat veel harder te gaan dan het eigenlijk doet. Pas op, het is zowiezo wel goed dat die versnellingen snel op elkaar volgen. Maar voor mij toch liever ne zware motor met iets langere verhoudingen, rijd veel aangenamer.
Bij uw E30 zal je dat toch ook al merken dat je daar niet moet liggen schakelen gelijk zot?
Met korte verhoudingen voelt zelfs een eerste generatie Sprinter 208 snel aan. Tot je dan op je teller kijkt... Niet dat die Scudo traag is, maar door die korte v-bak (6 vitesse?) lijkt dat veel harder te gaan dan het eigenlijk doet. Pas op, het is zowiezo wel goed dat die versnellingen snel op elkaar volgen. Maar voor mij toch liever ne zware motor met iets langere verhoudingen, rijd veel aangenamer.
Bij uw E30 zal je dat toch ook al merken dat je daar niet moet liggen schakelen gelijk zot?
In de e30 moet ik niet schakelen gelijk zot, maar doortrekken gelijk zot. 't Zou leuker zijn moest 'ie ook in de lagere toerentallen ietsje vlotter gaan. Soit ja, 't is een cabrio ook dus cruisen is de boodschap. Is nog goed voor 't verbruik ook
echt waar kerel koop een 2de eindemper en haal die deming daar uit. Cheape mod en zo fakking zalig. Het lijkt gewoon 3 keer zo snel te gaan dan en de smile op uw gezicht gaat er nooit meer af
Ik heb eens mogen rijden met mijne maat zijne Ascona C, ook redelijk open uitlaat en die sensatie voor maar een 1.3 met 75pk is echt zot! Het is trouwens helemaal anders als je er zelf mee rijd dan als passagier. Gij krijgt gewoon spontaan een glimlach van 'fak dit is overdreven luid maar zo vet
echt waar kerel koop een 2de eindemper en haal die deming daar uit. Cheape mod en zo fakking zalig. Het lijkt gewoon 3 keer zo snel te gaan dan en de smile op uw gezicht gaat er nooit meer af
Ik heb eens mogen rijden met mijne maat zijne Ascona C, ook redelijk open uitlaat en die sensatie voor maar een 1.3 met 75pk is echt zot! Het is trouwens helemaal anders als je er zelf mee rijd dan als passagier. Gij krijgt gewoon spontaan een glimlach van 'fak dit is overdreven luid maar zo vet
Jaah, kei cool plan om van een stereotype ronny-kar als een e30 nog meer de indruk te geven: "lawaai heeft 'ie al, nu nog pk's." Allé, da's maar mijn idee hè
Ik zou dan liever een deftige einddemper hebben met een mooi geluidje die er ook nog eens deftig uitziet
Heb zin om die te kopen, voorbumper (en evt. andere bruikbare dingen) te wisselen en dan weer te verkopen.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Enige probleem zijn m'n ouders. Maar als er iemand zin heeft om samen te gaan kijken...
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment