Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• maar wel om cheap te verzekeren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten

Als uwe binnen een paar weken 'deftig vooruit gaat' zouden we toch eens moeten meeten he man, de 2 320 sedans.
      Tzal langer zijn. Kheb al wat problemen gehad en kheb er de eerste weken / maanden geen tijd voor. Kga vanavond naar een e34 kijken die ik dan waarschijnlijk een jaartje zou houden. Ondertussen de e30 opt gemak in orde zetten. afspreken zal dus ff duren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
        Nog een weekje geduld, voor foto's etc.

Heb afgesproken om hem van 't weekend proberen te gaan ophalen. Alleen zoek ik nog vervoer om hem te transporteren. Als er iemand is die mij zou willen helpen hiermee, gaarne. (autoremorque of trekken met sleepoog)

De man had trouwens ook een zalige S123, een Le Baron, stuk of 3 moto's en 2 Twingo's (waarvan 1 onder ene boom stond te rotten).
        Wanneer ga je die gaan halen, heb anders ook wel eens zin om mee te gaan als extra ballast, want een autoremorgue heb ik niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
          Nog een weekje geduld, voor foto's etc.

Nuja, kan je dit al vertellen:

+ Ziet er in het algemeen nog proper uit
          + Geen roest aan de wielkassen en krikpunten (of toch nog niet gezien)
          + Chroom bumpers en rond ruiten nog in mooie staat
          + Check control

- Motor heeft onderhoud nodig, benzine spoot er een beetje uit (leidinkje met een gat erin)
          - Kleppen moeten wellicht afgesteld worden ofzo, want draaide in ralenti op 2000 toeren, en ging hele tijd omhoog en naar beneden
          - Blanke lak laat los op bepaalde plaatsen en er is hier en daar een plekje om op te lappen (had sowiezo ook nog carrosseriewerk aan de 316 dus is geen ramp)
          - Geen keuring voor verkoop

Heb afgesproken om hem van 't weekend proberen te gaan ophalen. Alleen zoek ik nog vervoer om hem te transporteren. Als er iemand is die mij zou willen helpen hiermee, gaarne. (autoremorque of trekken met sleepoog)

Ik ging die eigenlijk als stukken gebruiken voor de 316 maar zit meer en meer te denken om die 320i op te knappen en de 316 dan te verkopen. Een blok van een 320 zuipt ook behoorlijk veel, ben redelijk tevreden met het verbruik van de 316. De 320 is wel al oldtimer, maar verzekering zal dan wel omhoog gaan (als dagelijks vervoer, tenzij ik iets anders zoek als daily en deze dan als classic, en Jetta en Polo 1 verkoop).

De kleur vind ik wel wat minder mooi dan bronzitbeige, het is donkergrijs metallic (naam vergeten).

De man had trouwens ook een zalige S123, een Le Baron, stuk of 3 moto's en 2 Twingo's (waarvan 1 onder ene boom stond te rotten).
          ik heb een autoremorque(en ik mag ze trekken ook)
          anders mail me eens van waar tot waar ze moet raken

moest je ze afbreken: let me know, ik zoek nog papieren voor een rallywagen(niks illigaals, auto moet van voor 85 of 86 zijn voor historic)
          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            Je hoeft een auto niet als oldtimer in te schrijven om van de lage taks te profiteren he
            Maar wel om goedkope verzekering te hebben (behalve Yaqub dan). Ik moet nu iets van €850 betalen voor m'n 316.

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
            ik heb een autoremorque(en ik mag ze trekken ook)
            anders mail me eens van waar tot waar ze moet raken

moest je ze afbreken: let me know, ik zoek nog papieren voor een rallywagen(niks illigaals, auto moet van voor 85 of 86 zijn voor historic)
            Ah fantastisch.

Ik zit nu te twijfelen of ik hem naar huis zou laten brengen of naar Guy, om daar dan de motor te laten fixen/afstellen.

Zag het op E30.be ook al dat je een rally-kas zoekt, maar denk dat deze nog een beetje te goed is om er een rally krel van te maken.

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Vandaag mail gestuurd voor het originele kleur en optielijst te weten te komen.

Comment

• Yeahhhh! De cab is gemaakt
                Maar waarschijnlijk is de koppelingcilinder naar de zak zegt Stefaan. Bummer

Alle bestelde stukjes zijn intussen binnen. Mijn buurman belde vanmiddag: "seg, al die sextoys vanuit Duitsland die gij bestelt... Die worden wel groter en groter hè?"

Nu nog mauritiusblauwe lak kopen, en ik kan beginnen spuiten. Ook meteen de bumperlatjes eraf halen om mee te lakken.

Comment

• Gespot in Essen. Die achterlichten die doorlopen zijn wel geil

Comment

• Doet beetje raar aan.

Ik wil ook zo'n Heckspoiler. Eens naar zoeken.

Comment

• Die rustlook vindt ik zooo nice éh en die bagagedrager ^^ met BIER
                      toffe spot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten

Ook meteen de bumperlatjes eraf halen om mee te lakken.

Comment

• Comment

• Rat look zie je ook niet vaak bij een E30 denk ik. Wel nice. Spijtig van die raamstickers. Doorlopende achterlichten vind ik ook niet zo geslaagd. Denk dat het beter past bij een VFL zonder dat middenstuk.

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.
                            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                              Juist!

Ik zou zelfs eerst proberen met zwart spoilertje. Dat icm de stootlijstjes die zwart zijn valt vaak erg goed mee.

Comment

Gespot in Essen. Die achterlichten die doorlopen zijn wel geil

Er volgt een beloning voor degene die me die mistlampen kan bezorgen, danku!

Comment

Comment

• klote dat m'n frans het verst weg zit van al m'n talen. :s
                                    Wel de moeite om eens voor te mailen in ieder geval, op E30 verkoopt iemand zijn nieuwe voor 200. Dure shit en weinig te vinden op ebay.

Comment

Juist!

Ik zou zelfs eerst proberen met zwart spoilertje. Dat icm de stootlijstjes die zwart zijn valt vaak erg goed mee.
                                      Da's waar ja, maar 'k vind het wel zeer mooi als't mee gespoten is. Als ik het maar oké vind zeker...

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                      Staat vlakbij de Delhaize in Essen

Comment

Als ik het maar oké vind zeker...
                                        Da's vrij belangrijk ja.

Comment

klote dat m'n frans het verst weg zit van al m'n talen. :s
                                          Wel de moeite om eens voor te mailen in ieder geval, op E30 verkoopt iemand zijn nieuwe voor 200. Dure shit en weinig te vinden op ebay.
                                          Snelcursus: "Wat moet je doen om lampen te vinden die origineel std op een franse auto zitten":

* open een franse zoekertjes website
                                          * typ de juiste zoektermen in (in dit geval e30 + brouillard = da's mist )
                                          * op 5min vind je wat je nodig hebt

Comment

Working...
                                          X