Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuw contact en de remmen waren weer ok, motor was ander paar mouwen er waren verschillende problemen.
    Grootste probleem was dat de dichtingen tussen inlaat collector en motor slecht waren gemonteerd.
    Ook de ontsteking was aan vervanging toe.
    We hebben geen banco
    Totaal bedrag is 407€
    Ketsjing

Comment

• Ik had graag jullie mening eens gehoord. Ik heb bij de aankoop van mijn e30 2 sets velgen gekregen, de steelies en OZ Saturn's. De mijne zijn nog zwart en moeten hersteld worden en hebben alle 4 kale banden maar in goeie staat zijn dat wel leuke velgjes getuige volgende foto.

Ik krijg de set op dit moment niet voor een deftige prijs verkocht dus ik heb het idee om ze op te maken en daar het volgend seizoen mee te doen. Ik kan de banden van mijn schnitzers laten overleggen dus zo duur is dat in feit niet. Maar de vraag is, staat dat uberhaubt op een e30. Ik krijg er alvast geen goede fotoshop van gemaakt maar ik vind deze jetta hierboven echt wel vet. De mijne is ook donkerzwart en hoekig dus toch wel min of meer vergelijkbaar, niet?

Comment

• Ben daar niet voor. Dan vind ik die Schnitzers mooier dan dit.

Comment

• Zal niet slecht staan, maar ook niet super. Vind de Schnitzels toch knapper.

Je zou ze ook als winter-set kunnen gebruiken?

Mijn CTRL + C en CTRL + V werkt vreemdgenoeg niet nu. dominicv van E30.be heeft ook een gelijkaardige set velgen onder z'n E30.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
            Zo'n E28 kan zo'n mooie wagen zijn en dan doet ge dat ermee, onbegrijpelijk, doe dat dan wat op van die waardeloze bijeengeraapte kevers.
            Dit was een waardeloze bijeengeraapte ketel.
            Kar is aangereden door een vrachtwagen toen een kameraad van de eigenaar ermee reed. Resultaat was een geplooide A-stijl en nog wat zever, dus in feite geen zak meer waard.

Beter dat hij dan op deze manier nog gebruikt werd, dan een goed rijdende 535 op het stort te gooien
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
              Ik zou me doodschamen in zo'n kar, ze mag dan nog technisch gezien perfect in orde staan.

Is just hetzelfde als mijn 190, technisch gezien trackwaardig en bijna ellemaal splinternieuwe onderdelen maar het ziet er uit als een wrak, max het trekt nog op niet veel.

Zo'n E28 kan zo'n mooie wagen zijn en dan doet ge dat ermee, onbegrijpelijk, doe dat dan wat op van die waardeloze bijeengeraapte kevers.
              Ik vind uw 190 echt niet een wrak om eerlijk te zijn.. Een klein deukje in de deur en wat lak weg van de zijvleugel is wat ik gezien heb op het eerste zicht. Toch best ok voor een 'oude wagen'?

Ik vind dat rat looks soms heel mooi zijn. En er zijn zeker mensen die écht wel veel geld pompen in zo'n auto's om ze technisch volledig in orde te zetten.

Die E28 vind ik echt ongelooflijk cool.. Niet normaal. Met velgen rondrijden die vijf keer meer waard zijn dan uw kar En zoals Quadrifoglio al zei: de wagen was toch om zeep, dus dan heeft ie maar de hele body in roest gestoken.. Eerst was het enkel de motorkap.
              Honda S2000 2002
              BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                Zal niet slecht staan, maar ook niet super. Vind de Schnitzels toch knapper.

Je zou ze ook als winter-set kunnen gebruiken?

Mijn CTRL + C en CTRL + V werkt vreemdgenoeg niet nu. dominicv van E30.be heeft ook een gelijkaardige set velgen onder z'n E30.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.
                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ik heb hier twee nieuwe silentblocs van Meyle liggen. Die van mij zouden volgens de laatste keuring van vorige eigenaar eens vervangen moeten worden. Maakt dat veel uit qua rijgedrag en zo?

Comment

• IS met beige interieur;

verder wel niet zo heel knap.
                    1991 Mazda MX-5 NA
                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                      Ik heb hier twee nieuwe silentblocs van Meyle liggen. Die van mij zouden volgens de laatste keuring van vorige eigenaar eens vervangen moeten worden. Maakt dat veel uit qua rijgedrag en zo?

Da's zot hoeveel dat scheelt, elke rubber eigenlijk.

Comment

• Allez, ik zal dat dan eens moeten laten versteken.

Comment

• Laatste dagen kom ik toch wel wat tegen. Hier in de middle of fucking nowhere. Sint-Joris-Weert...

Comment

• Comment

• Hoe zalig die E30 door de muur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                                Hoe zalig die E30 door de muur.
                                Ma echt eh !
                                Ik ben er speciaal voor teruggedraaid zelfs

Comment

• Is dat niet de ex-Z3 van Mayo?
                                  1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                    Is dat niet de ex-Z3 van Mayo?
                                    Ik dacht net hetzelfde!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                      Is dat niet de ex-Z3 van Mayo?
                                      Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
                                      Ik dacht net hetzelfde!
                                      Ik dacht het eerlijk gezegd ook, maar 'k dierf het niet goed zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                        Da's zot hoeveel dat scheelt, elke rubber eigenlijk.
                                        Klopt, mijn kar was een rijdende pudding en nu... god damn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                                          Ik vind uw 190 echt niet een wrak om eerlijk te zijn.. Een klein deukje in de deur en wat lak weg van de zijvleugel is wat ik gezien heb op het eerste zicht. Toch best ok voor een 'oude wagen'?
                                          In elk paneel zit een deuk of dikke kras, echt overal maw heb ik er voor gekozen nog eens 2000 in te pompen voor een volledige respray.

Anders durf ik m'n namaak AMG niet naast Mr. Naise z'n M3 te zetten hoor

Comment

Working...
                                          X