Oorspronkelijk geplaatst door Skyline
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
Ok is dus geen hol waard.
Hoeveel zijn die velgen ongeveer waard (kruisspaak)?
Ik ben dus aan het onderhandelen voor deze wagen 2500€ cash niet gekeurd voor verkoop dat ga ik zelf doen met garagist. MET staal ZONDER spaakvelgen.
'k heb gezegd 2500 Zonder staal Met kruisspaak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenHeb je beter foto's en meer info? 2500€ vind ik veel zonder keuring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenstaat al gewassen?
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIk denk dat hij bedoelt aan de rechtse achterdeur van de 316
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenTiens, meende ik altijd dat er maar 195 op toegelaten was. :s Allé, daarom ben ik toch niet breder gegaan.
Wat heb je van sound aangepast eigenlijk, hangt daar geen standaard uitlaat onder?
Er zit een uitlaat op die er standaard uitziet, maar binnenin is het een absorbtie i.p.v. reflectiedemper geworden. Geperforeerde buis tussen de ingang en uitgang van de uitlaat i.p.v. al die verschillende 'kamers' en buizen. Klinkt echt wel lekker nu. OEM+ zeg maar, zonder dat het erover is, zoals bij bvb een leeggemaakte demper.
Comment
-
1100 heeft hij er voor betaald.
(zonder kruisspaakvelgen, uitlaat is vernieuwd)
En hij heeft er nooit echt veel mee gereden
180K km
Hij vraagt 2800 voor kruisspaken en staal.
Er zijn heeele klein roestplekjes.
En een stuk is herschildert en als je goed kijkt dan zie je de overgang van kleur.
Alles is nog orgineel. zelfs casettespeler ^^
enige wat op keuringspapier staat is ophangingsgewrichten.
Comment
-
Waarom uitkijken naar een andere?
Ok op de foto staat hij wat lelijk, maar dat licht aan de foto, ben al 2X gaan kijken.
Of vinden jullie de prijs wat aan de duurdere kant?
Verdorie 'k heb nu nog inschrijvingsbewijs nodig om te keuren voor verkoop. -,-
Als het past voor de keuring, dan wordt hij volgende week maandag gekeurd.
Whii een e30 terug op da baan
Comment
-
Een E30 op de baan is altijd goedCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Ik heb voor mijne 316 900€ betaald, met een set stalen velgen op goeie banden, met een set winterbanden (150€ verkocht) en met een set slechte OZ's. De mijne heeft ook wat optische minpunten maar voor die prijs mag dat imo. Als ik 2500€ aan een e30 geef wil ik hem wel in betere staat hebben.
Ik begrijp alleen de keuring precies niet goed? Waarom moet jij dat (laten) doen?
Comment
-
hij zegt dat hij geen tijd heeft.
Ik zeg, geen goesting heeft, mja enfin ik mag hem zelf gaan keuring hij moet niet eens meegaan zegtie (hij vertrouwt mij)
Maandag past al niet vanwege project -,-
Waarom kan ik die kar niet gewoon naar de keuring rijden en keuren voor verkoop, stom regeltje met garageplaten.
België met al zijn stomme regeltjes.
Grrr en waarom heb ik een inschrijvingsbewijs nodig om een afspraak te maken met keuring voor verkoop -,- ('t is geen uberspeciale wagen )
(Je krijgt een fucking premie als je een mooie oude auto laat slopen en een nieuwe koopt, het maken van een nieuwe wagen is volgens mij meer vervuilend dan het houden van de oude wagen en vermaken )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenPas maar op met zulke uitspraken hier. Sebiet krijg je nog een ban...
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenMaak dat die misbaksels onder mijn ogen uit zijn in dit topic !Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten@ geertt: ge kunt ook van die gele folie kopen die ze vaak bij vrachtwagens gebruiken om lampen geel te maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenEDIT
dinsdag naar de keuring
Proficiat dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten195/60 is een toegelaten (en goedkoper) alternatief, maar de correcte maat is 205/55
Er zit een uitlaat op die er standaard uitziet, maar binnenin is het een absorbtie i.p.v. reflectiedemper geworden. Geperforeerde buis tussen de ingang en uitgang van de uitlaat i.p.v. al die verschillende 'kamers' en buizen. Klinkt echt wel lekker nu. OEM+ zeg maar, zonder dat het erover is, zoals bij bvb een leeggemaakte demper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDus in principe heb je hem gekocht?
Proficiat dan
maar het komt dichterbij hé we maken vorderingen.
Comment
-
Comment