Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
    Waar ziet gij een roestplek?
    Ik denk dat hij bedoelt aan de rechtse achterdeur van de 316

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten

Ok is dus geen hol waard.
      Hoeveel zijn die velgen ongeveer waard (kruisspaak)?
      Ik ben dus aan het onderhandelen voor deze wagen 2500€ cash niet gekeurd voor verkoop dat ga ik zelf doen met garagist. MET staal ZONDER spaakvelgen.
      'k heb gezegd 2500 Zonder staal Met kruisspaak
      Heb je beter foto's en meer info? 2500€ vind ik veel zonder keuring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        Heb je beter foto's en meer info? 2500€ vind ik veel zonder keuring.
        Is't een 320i eigenlijk? Want dan vind ik het wel meevallen misschien, zelfs op staal...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
          staat al gewassen?
          Nope, nog even vuil. Ook amper thuis geweest van 't weekend.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
          Ik denk dat hij bedoelt aan de rechtse achterdeur van de 316
          Of de trekhaak? Die er overigens wel zal opblijven denk ik (afneembaar). Kan altijd handig zijn, ooit.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
            Tiens, meende ik altijd dat er maar 195 op toegelaten was. :s Allé, daarom ben ik toch niet breder gegaan.
            Wat heb je van sound aangepast eigenlijk, hangt daar geen standaard uitlaat onder?
            195/60 is een toegelaten (en goedkoper) alternatief, maar de correcte maat is 205/55
            Er zit een uitlaat op die er standaard uitziet, maar binnenin is het een absorbtie i.p.v. reflectiedemper geworden. Geperforeerde buis tussen de ingang en uitgang van de uitlaat i.p.v. al die verschillende 'kamers' en buizen. Klinkt echt wel lekker nu. OEM+ zeg maar, zonder dat het erover is, zoals bij bvb een leeggemaakte demper.

Comment

• 1100 heeft hij er voor betaald.
              (zonder kruisspaakvelgen, uitlaat is vernieuwd)
              En hij heeft er nooit echt veel mee gereden
              180K km
              Hij vraagt 2800 voor kruisspaken en staal.
              Er zijn heeele klein roestplekjes.
              En een stuk is herschildert en als je goed kijkt dan zie je de overgang van kleur.
              Alles is nog orgineel. zelfs casettespeler ^^
              enige wat op keuringspapier staat is ophangingsgewrichten.

Comment

• Ik zou toch rustig uitkijken naar een andere..

Comment

• 316i kopen?

Comment

• Waarom uitkijken naar een andere?
                    Ok op de foto staat hij wat lelijk, maar dat licht aan de foto, ben al 2X gaan kijken.
                    Of vinden jullie de prijs wat aan de duurdere kant?

Verdorie 'k heb nu nog inschrijvingsbewijs nodig om te keuren voor verkoop. -,-
                    Als het past voor de keuring, dan wordt hij volgende week maandag gekeurd.

Whii een e30 terug op da baan
                    Last edited by ; 23/05/2011, 14:26.

Comment

• Een E30 op de baan is altijd goed
                      Captain Turbo
                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Ik heb voor mijne 316 900€ betaald, met een set stalen velgen op goeie banden, met een set winterbanden (150€ verkocht) en met een set slechte OZ's. De mijne heeft ook wat optische minpunten maar voor die prijs mag dat imo. Als ik 2500€ aan een e30 geef wil ik hem wel in betere staat hebben.

Ik begrijp alleen de keuring precies niet goed? Waarom moet jij dat (laten) doen?

Comment

• hij zegt dat hij geen tijd heeft.
                          Ik zeg, geen goesting heeft, mja enfin ik mag hem zelf gaan keuring hij moet niet eens meegaan zegtie (hij vertrouwt mij)
                          Maandag past al niet vanwege project -,-
                          Waarom kan ik die kar niet gewoon naar de keuring rijden en keuren voor verkoop, stom regeltje met garageplaten.
                          België met al zijn stomme regeltjes.
                          Grrr en waarom heb ik een inschrijvingsbewijs nodig om een afspraak te maken met keuring voor verkoop -,- ('t is geen uberspeciale wagen )
                          (Je krijgt een fucking premie als je een mooie oude auto laat slopen en een nieuwe koopt, het maken van een nieuwe wagen is volgens mij meer vervuilend dan het houden van de oude wagen en vermaken )
                          Last edited by ; 23/05/2011, 16:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                            Pas maar op met zulke uitspraken hier. Sebiet krijg je nog een ban...
                            En terecht!

Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                            Maak dat die misbaksels onder mijn ogen uit zijn in dit topic !
                            Ik zou hetzelfde willen zeggen over u.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                              IS met beige interieur;

verder wel niet zo heel knap.
                              Vreemde shit. En vfl voorkant.. wtf!
                              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                @ geertt: ge kunt ook van die gele folie kopen die ze vaak bij vrachtwagens gebruiken om lampen geel te maken
                                Dat was m'n eerste gedacht, maar ik heb op een aantal plaatsen gelezen dat die gele verf een grotere slaagkans heeft dan die folie.

Comment

• EDIT

dinsdag naar de keuring
                                  Last edited by ; 24/05/2011, 12:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                    EDIT

dinsdag naar de keuring
                                    Dus in principe heb je hem gekocht?

Proficiat dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
                                      195/60 is een toegelaten (en goedkoper) alternatief, maar de correcte maat is 205/55
                                      Er zit een uitlaat op die er standaard uitziet, maar binnenin is het een absorbtie i.p.v. reflectiedemper geworden. Geperforeerde buis tussen de ingang en uitgang van de uitlaat i.p.v. al die verschillende 'kamers' en buizen. Klinkt echt wel lekker nu. OEM+ zeg maar, zonder dat het erover is, zoals bij bvb een leeggemaakte demper.
                                      Cool! Waar vind je zoiets? Ebay ofzo? Da's vertrokken van een originele, opengehaald en stukken vervangen door buis dus. Toevallig geen soundfiles van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        Dus in principe heb je hem gekocht?

Proficiat dan
                                        Ik heb nog niets betaal dis in principe nog niets gekocht
                                        maar het komt dichterbij hé we maken vorderingen.

Comment

• http://youtu.be/nWRdqabMIEM

Comment

Working...
                                          X