Oorspronkelijk geplaatst door Geertt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenOverhaast u gewoon ni, er komen er nog wel te koop
'k vindt echt een mooi exemplaar, maar die prijs , pff (en 't zal niet verbeteren hé) er rijden er als maar minder rond(t?)
Comment
-
Het zijn de echte originele BBS 15" velgen van BMW gemaatk door BBS.
Uitlaat is de originele uitlaat. De uitlaatstukken die ik vervangen heb zijn originele stukken van BMW dus geen namaak. Ik heb ze gaan halen bij BMW garage.
Ben 100% zeker dat ik de 2de eigenaar ben. En aangzien dat de cassettes die er nog bij zaten van franse charmezanger zijn denk ik niet dat het geen afgeragde e30 is. Zelf reed ik heel rustig aangezien ik liefhebber ben en deze wagen nog lang wou houden..
Ik heb er geen probleem mee als je uw garagist eerst de wagen laat nakijken of deze wel nog in goede staat is hoor (bv. motorisch).
Interieur is ook niets op aan te merken, 'k denk dat de prijs redelijk fair is.
Hij had geadverteerd met 3250€
En ik heb hem toch al naar 2800 gekregen.
Maar 't is geen gemakkelijke beslissing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenOrginele 15" bbs'n die zijn toch ook wel wat waard hé
Interieur is ook niets op aan te merken, 'k denk dat de prijs redelijk fair is.
Hij had geadverteerd met 3250€
En ik heb hem toch al naar 2800 gekregen.
Maar 't is geen gemakkelijke beslissing.
De mijne heeft me ook langzaam maar zeker moeten overtuigen dat hij 'goed' is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenden dienen is zo de max é ! maar men zegt me dat een 325i niet PJH proof is, een M42 zou sterker zijn en beter bestand tegen...mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenden dienen is zo de max é ! maar men zegt me dat een 325i niet PJH proof is, een M42 zou sterker zijn en beter bestand tegen...mij
Ben al track en driftsessies gaan raggen met M20 blokken, en als die motorisch in orde zijn, zijn die in orde zenne...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenGaat PJ een e30 kopen?
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenWie maakt je dat wijs? En op welk vlak zouden die mogelijk niet PJH-proof zijn?
Ben al track en driftsessies gaan raggen met M20 blokken, en als die motorisch in orde zijn, zijn die in orde zenne...
Bovendien is de hogere fuel cost + tax enz niet echt een meerwaarde tov de snelheidswinst die een 325 zou moeten bieden...
eigenlijk zou ik eens moeten een 318 en een 325 vlak na elkaar moeten kunnen aan de tand voelen, maar wie gaat me zijn auto lenen om eventjes volgas te laten gaanLast edited by PJH; 25/05/2011, 14:48.Captain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenga eens werken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenPJH komt inderdaad naar the dark side
Mayo maakt me da wijs volgens hem is een M42 blok sterker en kan het tegen meer, porker heeft dat bewezen
Bovendien is de hogere fuel cost + tax enz niet echt een meerwaarde tov de snelheidswinst die een 325 zou moeten bieden...
eigenlijk zou ik eens moeten een 318 en een 325 vlak na elkaar moeten kunnen aan de tand voelen, maar wie gaat me zijn auto lenen om eventjes volgas te laten gaan
Ik weet het niet, een IS zal niet te onderschatten zijn, maar om nu te zeggen dat een 325 (met een stevige duw in de rug en leuk motorgeluid, wel zonder ingebouwde gps) zijn meerprijs niet zou waard zijn? Taksen zijn wel een killer natuurlijk (hoewel je hem bijvoorbeeld halfjaarlijks kan inschrijven ook he), maar 't zijn toch leuke blokjes! 'k Zou ook wel eens willen rijden met de magische IS-kes.Last edited by Geertt; 25/05/2011, 14:58.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenPJH komt inderdaad naar the dark side
Mayo maakt me da wijs volgens hem is een M42 blok sterker en kan het tegen meer, porker heeft dat bewezen
eigenlijk zou ik eens moeten een 318 en een 325 vlak na elkaar moeten kunnen aan de tand voelen, maar wie gaat me zijn auto lenen om eventjes volgas te laten gaan
Maar wat betreft regel 2 ben ik wel dezelfde mening toegedaan... Zoek iemand met een 325 en kom eens vergelijken.
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenGe rijdt langs duvelmans, daar pikt ge zijn IS op om daarna door te rijden naar hier en dan moogt ge eens met de witte varen.
Comment
-
Ik voel een meeting aankomen na mijn examensCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenIk voel een meeting aankomen na mijn examens
Gisteren rook heel de parking van BNP Paribas Fortis Haasrode naar 98...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenNog 5 alhier...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenAl een geluk dan dat het maar een achtienhonderd viercilindertje is!
Comment
-
Deze 325 heeft me trouwens opnieuw doen twijfelen. Voelde snel genoeg aan en dat was met 4 man + BH aan de antenne.
kon ik maar in de toekomst kijken, dan kon ik nu al zien welke E30 de mijne wordtCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
Comment