Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
    Pfff, nog drie jaar.
    Nog 5 alhier...
    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
      Overhaast u gewoon ni, er komen er nog wel te koop
      Ik wacht al van voordat ik mijn rijbewijs had, kwacht al lang genoeg
      'k vindt echt een mooi exemplaar, maar die prijs , pff (en 't zal niet verbeteren hé) er rijden er als maar minder rond(t?)

Comment

• Het zijn de echte originele BBS 15" velgen van BMW gemaatk door BBS.
        Uitlaat is de originele uitlaat. De uitlaatstukken die ik vervangen heb zijn originele stukken van BMW dus geen namaak. Ik heb ze gaan halen bij BMW garage.
        Ben 100% zeker dat ik de 2de eigenaar ben. En aangzien dat de cassettes die er nog bij zaten van franse charmezanger zijn denk ik niet dat het geen afgeragde e30 is. Zelf reed ik heel rustig aangezien ik liefhebber ben en deze wagen nog lang wou houden..
        Ik heb er geen probleem mee als je uw garagist eerst de wagen laat nakijken of deze wel nog in goede staat is hoor (bv. motorisch).
        Orginele 15" bbs'n die zijn toch ook wel wat waard hé
        Interieur is ook niets op aan te merken, 'k denk dat de prijs redelijk fair is.
        Hij had geadverteerd met 3250€
        En ik heb hem toch al naar 2800 gekregen.
        Maar 't is geen gemakkelijke beslissing.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          Orginele 15" bbs'n die zijn toch ook wel wat waard hé
          Interieur is ook niets op aan te merken, 'k denk dat de prijs redelijk fair is.
          Hij had geadverteerd met 3250€
          En ik heb hem toch al naar 2800 gekregen.
          Maar 't is geen gemakkelijke beslissing.
          Het is altijd een gok. Je weet nooit wat er zal komen.

De mijne heeft me ook langzaam maar zeker moeten overtuigen dat hij 'goed' is...
          1991 BMW E30 318is

Comment

• den dienen is zo de max é ! maar men zegt me dat een 325i niet PJH proof is, een M42 zou sterker zijn en beter bestand tegen...mij
            Captain Turbo
            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
              den dienen is zo de max é ! maar men zegt me dat een 325i niet PJH proof is, een M42 zou sterker zijn en beter bestand tegen...mij
              Gaat PJ een e30 kopen?

Comment

den dienen is zo de max é ! maar men zegt me dat een 325i niet PJH proof is, een M42 zou sterker zijn en beter bestand tegen...mij
                Wie maakt je dat wijs? En op welk vlak zouden die mogelijk niet PJH-proof zijn?

Ben al track en driftsessies gaan raggen met M20 blokken, en als die motorisch in orde zijn, zijn die in orde zenne...
                1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                  Gaat PJ een e30 kopen?
                  PJH komt inderdaad naar the dark side

Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                  Wie maakt je dat wijs? En op welk vlak zouden die mogelijk niet PJH-proof zijn?

Ben al track en driftsessies gaan raggen met M20 blokken, en als die motorisch in orde zijn, zijn die in orde zenne...
                  Mayo maakt me da wijs volgens hem is een M42 blok sterker en kan het tegen meer, porker heeft dat bewezen

Bovendien is de hogere fuel cost + tax enz niet echt een meerwaarde tov de snelheidswinst die een 325 zou moeten bieden...

eigenlijk zou ik eens moeten een 318 en een 325 vlak na elkaar moeten kunnen aan de tand voelen, maar wie gaat me zijn auto lenen om eventjes volgas te laten gaan
                  Last edited by PJH; 25/05/2011, 14:48.
                  Captain Turbo
                  General Von Driftenstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                    ga eens werken
                    Sorry, de middagpauze was een beetje uitgelopen daar ik gister bezig ben geweest tot 23u en vanmorgen om 7 weer opnieuw gestart ben.

Comment

Mayo maakt me da wijs volgens hem is een M42 blok sterker en kan het tegen meer, porker heeft dat bewezen

Bovendien is de hogere fuel cost + tax enz niet echt een meerwaarde tov de snelheidswinst die een 325 zou moeten bieden...

eigenlijk zou ik eens moeten een 318 en een 325 vlak na elkaar moeten kunnen aan de tand voelen, maar wie gaat me zijn auto lenen om eventjes volgas te laten gaan
                      Ge rijdt langs duvelmans, daar pikt ge zijn IS op om daarna door te rijden naar hier en dan moogt ge eens met de witte varen.

Ik weet het niet, een IS zal niet te onderschatten zijn, maar om nu te zeggen dat een 325 (met een stevige duw in de rug en leuk motorgeluid, wel zonder ingebouwde gps) zijn meerprijs niet zou waard zijn? Taksen zijn wel een killer natuurlijk (hoewel je hem bijvoorbeeld halfjaarlijks kan inschrijven ook he), maar 't zijn toch leuke blokjes! 'k Zou ook wel eens willen rijden met de magische IS-kes.
                      Last edited by Geertt; 25/05/2011, 14:58.

Comment

CAS z'n 325 heeft toch ook wel iets mogen kunnen verdragen...

Maar wat betreft regel 2 ben ik wel dezelfde mening toegedaan... Zoek iemand met een 325 en kom eens vergelijken.

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                        Ge rijdt langs duvelmans, daar pikt ge zijn IS op om daarna door te rijden naar hier en dan moogt ge eens met de witte varen.
                        Awel, zoiets he...
                        1991 BMW E30 318is

Comment

• Ik voel een meeting aankomen na mijn examens
                          Captain Turbo
                          General Von Driftenstein

Comment

Ik voel een meeting aankomen na mijn examens
                            Goed. Moet nog een benzinelek fiksen.

Gisteren rook heel de parking van BNP Paribas Fortis Haasrode naar 98...
                            1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                              Nog 5 alhier...
                              Al een geluk dan dat het maar een achtienhonderd viercilindertje is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                Al een geluk dan dat het maar een achtienhonderd viercilindertje is!
                                Kruip terug in uw boomhut, oostblokker.
                                1991 BMW E30 318is

Comment

• Paar dagen geleden s'avonds een mooie 320i cabrio gezien met 160k km. 2800€ gekeurd.
                                  ' S morgens stond hij er al niemeer op

Comment

• Vandaag al 4 E30's gespot.

Skyline in Gent
                                    Ian opweg naar kruishoutem
                                    Een zwarte touring tussen Kruishoutem en Ooike
                                    En op de terugweg een prachtige donkerblauwe VFL cabrio met een oudere dame in.

Comment

• Was't een milf?

Comment

• hoho , die meeting na de examens zie ik wel zitten, kan dan eens showen ( als hij tegen dan al ingeschreven is )

Comment

• Deze 325 heeft me trouwens opnieuw doen twijfelen. Voelde snel genoeg aan en dat was met 4 man + BH aan de antenne.

kon ik maar in de toekomst kijken, dan kon ik nu al zien welke E30 de mijne wordt
                                          Captain Turbo
                                          General Von Driftenstein

Comment

Working...
                                          X