Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• PJH verveelt zich ook tijdens de blok ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vjete Bekijk Berichten
      Vandaag al 4 E30's gespot.

Skyline in Gent
      Ian opweg naar kruishoutem
      Een zwarte touring tussen Kruishoutem en Ooike
      En op de terugweg een prachtige donkerblauwe VFL cabrio met een oudere dame in.
      Ha, waar dat?

Comment

• Jouw juiste is al gemaakt! Hij moet je alleen nog vinden!

of zoiets

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
          Goed. Moet nog een benzinelek fiksen.

Gisteren rook heel de parking van BNP Paribas Fortis Haasrode naar 98...
          Eerst een dronken meet voorstellen op de oude markt en dan de Fortis in Haasrode (= Blanden) parfumeren met een heerlijk vleugje benzine, je bent dus iemand van deze streek?
          Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
            Eerst een dronken meet voorstellen op de oude markt en dan de Fortis in Haasrode (= Blanden) parfumeren met een heerlijk vleugje benzine, je bent dus iemand van deze streek?
            Dat zegt mij iets, Blanden... Is er daar gene Spar op dezelfde parking met zo'n margi dance-keet?

EDIT: Ik denk dat ik de Blandenstraat voor heb ofzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
              Dat zegt mij iets, Blanden... Is er daar gene Spar op dezelfde parking met zo'n margi dance-keet?

EDIT: Ik denk dat ik de Blandenstraat voor heb ofzo...
              Haha, dat is in Haasrode Nu is er naast de Spar, de margi keet (zottekot) ook net een Aldi bijgekomen...

Edit: dat is idd de Blandenstraat
              Last edited by EvO@d1rk.be; 25/05/2011, 15:46.

Comment

Haha, dat is in Haasrode Nu is er naast de Aldi, de margi keet (zottekot) ook net een Aldi bijgekomen...

Edit: dat is idd de Blandenstraat
                Juuuust

Comment

B..rb..k

1991 BMW E30 318is

Comment

B..rb..k

Zalige reclamespotjes van Maes !

Meer mout voor meer karakter. En dat wilt zeggen dat ge ook ne keer op citytrip kunt gaan... Naar de Pinte, of naar B..rb..k, haha, woordspeling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                      Zalige reclamespotjes van Maes !

Meer mout voor meer karakter. En dat wilt zeggen dat ge ook ne keer op citytrip kunt gaan... Naar de Pinte, of naar B..rb..k, haha, woordspeling
                      Zoiets ja...
                      1991 BMW E30 318is

Comment

• Allez, ik ga nog wat roest verwijderen in mijn kofferbak en het zespittertje wat laten warmdraaien.

groetjes!

Comment

• Succes. Kom binnenkort maar eens langs, ik moet de b25 toch eens ervaren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                            Er is roest te zien maar 't zijn kleine plekskes die makkelijk weg te werken zijn,
                            Mss de groote van 5 cent dacht ik.
                            die 2 die je daar getoond hebt gaan almeer richting 3000€ gekeurd hé =/ (nineeleven)
                            Hij heeft gewoon geen zin om een garage te laten keuren denk dat hij wat op zijn geld zit.
                            Hij ging een quad kopen..
                            Hij studeert autotechnieken dus kent ook wel een en ander van wagens.
                            Hij is wel een e30 fanaat, zelfs zijn vriendin reed met een e30 ^^
                            Maar 'k denk dat het hem allemaal wat teveel kost.
                            Hij reedt 400km met 1 tank zoals ik kon lezen op e30.be
                            'k heb al al z'n posts gelezen dat ik kon zien.
                            Dus weet ook al welke problemen hij wat gehad heeft.
                            dacht dat er een nieuwe uitlaat ( of eindemper ) onderzat.
                            Ik ga jullie eens even een verhaaltje vertellen.
                            Die E30 VFL 320i mtech 1 stond een goe half jaar geleden te koop voor de mooie ronde prijs van 350€. in Limburg.
                            Die man wist mij te vertellen dat hij al een tijdje stilstond, de band plat was en de uitlaat vervangen moest worden. Voor de rest had hij al even niet meer gedraaid dus wist hij niet of de motor nog ok was (blijkbaar wel dus).
                            Ik kon er toen niet op zo een korte termijn met autoremork geraken dus dit koopje aan m'n neus zien voorbijgaan helaas.
                            Stond dus een week later te koop bij die Christophe voor 2750€, en nu blijkbaar bij die Angelo voor 3250€.

Blijkbaar willen er mensen hier en daar een centje verdienen!

Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                            5 minuten geleden gespot in Zwijnaarde...

Wat een kist...
                            Honda S2000 2002
                            BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                              Die E30 VFL 320i mtech 1 stond een goe half jaar geleden te koop voor de mooie ronde prijs van 350€. in Limburg.
                              Die man wist mij te vertellen dat hij al een tijdje stilstond, de band plat was en de uitlaat vervangen moest worden. Voor de rest had hij al even niet meer gedraaid dus wist hij niet of de motor nog ok was (blijkbaar wel dus).
                              Ik kon er toen niet op zo een korte termijn met autoremork geraken dus dit koopje aan m'n neus zien voorbijgaan helaas.
                              Stond dus een week later te koop bij die Christophe voor 2750€, en nu blijkbaar bij die Angelo voor 3250€.

Op zich is daar niets fouts mee denk ik, want de staat van de wagen is er ook wel op vooruit gegaan? Er is ook wat tijd, werk en materiaal in gekropen zodus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten

Hoe zit het met jouw boekhouding? Ik tel daar ook 1 316i, en ondertussen de 3e zilvergrijze 318is...

Och, ieder het zijne, denk ik dan.
                                1991 BMW E30 318is

Comment

Hoe zit het met jouw boekhouding? Ik tel daar ook 1 316i, en ondertussen de 3e zilvergrijze 318is...

Och, ieder het zijne, denk ik dan.

Comment

B..rb..k

Zo dichtbij wonen en toch uw IS-je nog nooit tegengekomen

Comment

• Methaphore zeker dat je het juiste gequote hebt?
                                      Want heb je het over die die in Moorslede staat of over die da ik ga kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                        Methaphore zeker dat je het juiste gequote hebt?
                                        Want heb je het over die die in Moorslede staat of over die da ik ga kopen?
                                        Die die jij gaat kopen is GEEN VFL M-Tech 1.
                                        1991 BMW E30 318is

Comment

Die die jij gaat kopen is GEEN VFL M-Tech 1.
                                          Wel daarmee dat hij verkeerd gequote heeft 'k dacht al mtech? vfl ?
                                          'k zou het wel zien alst een vfl is kvindt een nfl namelijk mooier, sorry voor de mensen met een vfl ze zijn ook mooi maar mijn voorkeur is anders

't is hier druk in dit topic niemand die moet werken of studeren geloof ik

Comment

Working...
                                          X