Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtennu kijken na 2BE !!:p
EDIT: kzie alleen maar ne ford focus....?
EDIT2: toch maar goed dat ik vtm terug heb gezet. "Waar ligt Wallonië?" -"Euhm, in het Vlaamstalig deel van België."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenbritse gekken ma kga nie verder off topic gaan
'k Heb dat vanmiddag ook gezien. Toen had zo'n WRX STi van de Britse politie ne 996 4s gestopt aan +100 in de bebouwde kom.
Was 70 euro boete en die man gaat nog in beroep ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenDaar reed ik inderdaad. Met wat reed jij?
Comment
-
Ik heb eens gebeld naar die gast. De bbs zouden 'perfect' zijn met goede banden. Het interieur is compleet enkel de bestuurdersstoel heeft een gescheurde naad, de rest ook goed. Ik ga zaterdag voormiddag kijken. Ik heb die dingen feitelijk niet nodig maar als de kans zich voordoet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichtenbij een verkoopsad staat ergens 'BMW gereedschapsset, krik, zaklamp' aanwezig.
Zaklamp??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vjete Bekijk BerichtenHyundai ix55 van mn baas...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenJa, in een E30 kan je in je handschoenkastje een zaklamp plaatsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichtenen heeft er hier nog iemand dat?
In je handschoenkastje, links vooraan dacht ik, zitten twee pinnetjes waar je deze dan kan opladen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichtenen heeft er hier nog iemand dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenMayo heeft dat in zijn M3 zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenIn Mayo zijn ex 318is zit dat ook.
Comment
Comment