Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en weer troubles Na een goeie 20 km probleemloos te hebben gereden begon hij in te houden en te stotteren. Ik was zo'n 10 km van huis verwijderd. Ik ben nog tot in mijn straat geraakt waar ik besloot nog eens door te trekken en dan terug naar huis te rijden. Zo ver is het niet gekomen. Doortrekken ging gewoon niet en toen ik mij wou draaien ben ik weer stil gevallen. Dat is dus verdomme al de 2de keer dat ik stil val in mijn straat. Papa gebeld en hem naar huis geduwd... Zo geraken we natuurlijk niet aan het rijden.
En dan zijn we nog niet verlost van de trilling die toch wel irritant is en opgelost moet zijn voordat er fatsoenlijk meegereden kan worden. Het ziet er naar uit dat we toch zo'n 3 weken zullen bezig zijn. Het is nog maar de vraag of die trilling te wijten is aan de uitlijning of het balanceren van de wielen. Dat laatste zou eigenlijk in orde moeten zijn. Ik wou dat morgen testen door eens op staal te gaan rijden en dan te kijken of de trilling weg is maar dat gaat dus niet lukken.
Toch één positieve noot, hij trekt goed op. Ik had de indruk dat hij beter trekte dan ervoor maar ik heb al lang niet meer gereden dus het is moeilijk vergelijken. De sound met de K&N is alvast in orde. Mogelijk is die filter de oorzaak van het probleem, wie weet..
De oorzaak is waarschijnlijk een kapotte bobijn. Die wordt morgen (gratis) opgehaald bij de kerel die me dat blok heeft verkocht. Ik wou daar dus gisteren gaan kijken voor de velgen. ik stuur hem nog een sms dat we om 11u komen kijken. Hij vraagt wie ik ben, ik zeg van de e30 waarop hij niets terug stuurt. Toch maar naar zijn thuis gereden en daar was dus niemand Was ik toch even lastig..
+1, vet spel! Precies wel een deuk in het zijpaneel rechtsvoor?
Het is inderdaad wat moeilijk te zien, maar het kan evengoed een reflectie van iets zijn. Ook wat jammer dat er zo weinig foto's van het exterieur zijn. Moest het een bluts zijn rechtsvoor, dan lijkt me dat wel nog een ideale plaats om te "ontblutsen"
AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt
Ik denk dat ik roest zie op de foto's...
Daarvoor passeer ik in Gent en Antwerpen
(Iemand die meewil en er natuurlijk ook wel genoeg van kent en misschien wat duits spreekt)
Wat vinden jullie van die wagen?
Waar is dat topic om auto's te importeren (mag ook e30.be forum link zijn)
Ik kan Duits, maar van techniek ken ik helaas niet veel.
Comment