Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
    Benzinepomp heeft naar alle waarschijnlijkheid de geest gegeven.
    Wat kost dat?

Vantweekend met de PJH naar een 318i wrak gaan kijken voor 325 euro. Benzinepomp werkte nog en zaten 14" bbs velgen op met kroetbanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      320is is toch ook een 4cyl?

edith; too late
      Serieus

Dan heb ik zijn mail verkeerd begrepen.

Moet ik hem eens vragen waarom ie geen 318is wilt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
        Wat kost dat?

Vantweekend met de PJH naar een 318i wrak gaan kijken voor 325 euro. Benzinepomp werkte nog en zaten 14" bbs velgen op met kroetbanden.
        Haha. Prijs varieert nogal naargelang ge voor replica of OEM achtig gaat. Deze week eerst een proberen die Stijn nog heeft liggen.

Comment

• Arrgh fak, blijkbaar daarstraks met 1 euro overboden op een zo goed als nieuw setje zwarte kruisspaakjes met gepolierde rand. Familiefeesten zijn nergens goed voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Serieus

Dan heb ik zijn mail verkeerd begrepen.

Moet ik hem eens vragen waarom ie geen 318is wilt
            De drie auto's die je opsomde zijn alledrie 4 cylinders. Misschien wil ie meer pk?

Comment

• Hij zei E30 M3 of 320is.
              Ofwel E21 323i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                Hij zei E30 M3 of 320is.
                Connectie daar is niet ver te zoeken, gaat om hetzelfde blok. Al is zo'n 320is echt een zalige sleeper.

Comment

• In mijn post staan er een paar IS'n epic long post

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                    she's home & in working condition(volgens sommigen heiligschennis maar dat trek ik me niet aan)

blijft nog altijd een straight six
                    Miljaar!

en gaat dat een beetje vooruit? Want ik zou toch liever een IS hebben, die zijn lichter in de neus en dus sneller op sirkwie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                      Miljaar!

en gaat dat een beetje vooruit? Want ik zou toch liever een IS hebben, die zijn lichter in de neus en dus sneller op sirkwie!
                      1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                        Laten we hier vooral alexis niet in betrekken

Mayoke doen: nen E30 veel te duur verkopen en zo iemand anders nen M3 laten financieren

he's smarter than all of us
                        Helemaal geen probleem mee ze.. Ik heb mijns inziens nog steeds een hele goeie koop gedaan. Je moet weten dat ik daarvoor een Alexiske heb gedaan: 318is verkopen en in vergelijking peanuts opleggen om een 318is te kopen waarop alles zit dat ik wou op de mijne

Vind het nog steeds een rechtvaardige prijs!
                        En extra leuk eigenlijk om weten dat hij mede door mij zijn Z3 heeft weggedaan en een M3 heeft kunnen kopen

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                        Back on topic:

Beste e30(*) welke alle 6cilinderpeten willen haten maar in 't geheim zo graag zouden hebben.

*: (non ///M )
                        Fokking zalige old skool foto's!
                        Nu ga ik ook een tennisraket op mijn achterbank leggen om zo uit te kunnen stappen als ik ergens toekom.. Boris Becker style
                        Honda S2000 2002
                        BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                          Miljaar!

mag nie klagen over 't optrekken, maar misschien dat een Isje wel sneller(kapot) is
                          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Vandaag wil ik deze mod.

Ooooit denk ik dat ik zoiets nog doe.

Comment

• Idem, daarvoor laat ik een M3 graag staan

Comment

• Tjoeners.

Comment

• Behoort allemaal tot de mogelijkheden als het standaardblok slechts een 320je is.

Comment

• Fak ik moet me zo hard inhouden tegenwoordig. Alsof de leuke/betaalbare onderdelen allemaal te gelijk opduiken...

ivm die velgen, zouden daar ook centercaps voor bestaan?

Comment

• Geen idee maar dat moet imo niet als uw as proper is. Trouwens dat is ET12 => breedheid

Comment

• Met dat m'n rolgordijn niet doorgegaan is heb ik opnieuw honger naar iets anders... Straks hopelijk de betaling in orde maken van m'n Kamotors Carbon air intake. Voor 100 euro kan je niet sukkelen en als ik er een vettere inlaatsound bijkrijg in combinatie met kleeein beetje meer pit / vlottere respons ben ik al lang tevreden.

klik

ik zal hem voor jullie uitproberen dan kunnen we daarna een groepsaankoop vastleggen

Is bagger, ding kost 100 dollar, shipping 50. Had al gedacht aan een roadtrip ter afhaling!
                                        Last edited by Geertt; 30/05/2011, 16:56.

Comment

Working...
                                        X