Oorspronkelijk geplaatst door Geertt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten'k zou er beter m'n beroep van maken er zit toch niets anders in m'n hoofd
E-dirty's restaureren, en andere modellekes dak gaarne zie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenAls je er dan ook even lang over gaat lullen vooraleer je in actie schiet, gaat er niet veel te verdienen zijn.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
Tweede ziet er nog best proper uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenEerste is een 318i M10.
Tweede ziet er nog best proper uit.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...RT&tabNumber=2
mooie wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenDedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
'k heb een nieuw topic aangemaakt om het niet hier te posten, als je het niet wil lezen dan moet het dan ook niet
Mijn zoektocht is hier te volgen :http://autoforum.be/showthread.php?p...66#post4601866
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenDe prijs is ook wel om achterover te vallen
Comment
-
vraagje voor de kenners: HOE maak/herstel/verwijder je roest het beste?Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenvraagje voor de kenners: HOE maak/herstel/verwijder je roest het beste?Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Ja ok, je slijpt er een stuk uit...Maar wat dan? Als je met een stuk uit je wielkast zit valt dat nogal opCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenJa ok, je slijpt er een stuk uit...Maar wat dan? Als je met een stuk uit je wielkast zit valt dat nogal op
En om ook iets zinvol te posten: ik denk dat veel afhangt van hoe ernstig de roest gevorderd is. De kenners zullen hier wel meer over kunnen zeggen.
Edith zegt dat Maarten mij de loef heeft afgestoken!Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenJa ok, je slijpt er een stuk uit...Maar wat dan? Als je met een stuk uit je wielkast zit valt dat nogal op
Moet er een nieuw stuk ingelast worden, afgewerkt, rijkelijk voorzien van roestbeschermende lagen en een beetje verf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenHeb je een foto van hetgene je wilt herstellen ? Tis ook te zien hoeveel roest er is..
Ik wou gewoon eens algemeen weten hoe men bvb een gat onder de voorruit weg werkt, hoe moeilijk dat is en hoeveel zo iets evt zou kosten + of het zelf te doen is zonder enige ervaring.
Die IS van 3500 die hier eerder al stond bvb heeft zijn gaten laten wegwerken met fiberglass... suckt da of nie? en hoe duur is da om da te laten herdoen "zoals het moet"Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Ik dacht dat je al eentje op het oog had. Zelf herstellen lijkt me te doen maar dan ga je het wss wel blijven zien. Onder een ruit is bv wel moeilijker dan bv een krikpunt.
In theorie is het gewoon uitslijpen, stukje ( zeker groot genoeg nemen) inlassen schuren, roestwerende laag en dan een kleurtje geven.
Dan volgt meestal de vraag. Kan ik lassen ? Das het 'moeilijkste' aan deze klus.
Comment
Comment